
Преди няколко дни дочух някакъв слух че Руснаците предявили някакъв иск относно "електричките". Те искат мотрисите вече да бъдат изкарани от експлоатация, понеже е изтекал нормативния им срок на служба. Не знам какви и колко правомощия имат и дали могат да накарат БДЖ да спре мотрисните влакове, но ако това е вярно си представете какъв глад за ПЖПС ще настане. Добре че Чехите не искат да спрем Шкодите, защото тогава железницата ни ще стане за смях.
Че каква работа имат руснаците при нашите електрички? Представете си да спрат наведнъж 60 електрички. Няма да настане глад, ами направо ще се отменят 2/3 от пътническите влакове по електрифицираните линии, ЕМВ и без това са дефицитни напоследък.
Руснаците да си спират техните електрички, от които има и по-стари от нашите.
Руснаците да си спират техните електрички, от които има и по-стари от нашите.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Завода стройтел смята че по-нататъшното експлоатиране на мотрисните влакове серия 32 може да доведе до сериозни аварии и откази, които могат да причинат дори и катастрофи. Мотрисите са стари, машините и апаратите им също, това че се почистват и боядисват не значи че може да работят още дълго време. Каквито и ремонти да се правят те не обхващат рамите на талигите и кошовете които вече видимо започват да провисват. За последните три години в ремонтната база в Стара Загора са бракувани две талиги поради деформации в рамите им. За периода 2002 - 2004 година всички Пловдивски и отчасти Бургаски и Варненски мотриси преминаха големи, подемни и средни ремонти в депо Стара Загора и в повечето случай гниенето и ерозията на метала бяха на доста голямо ниво. Но въпреки всичко практиката в БДЖ е машините да се експлоатирата до краен отказ - никой не може да ме убеди в обратното понеже ежедневно съм свидетел на това нехайство от страна на ръководните лица.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

В случая е по-добре да няма влакове, отколкото да има но опасни за живота и здравето на хората. Нали ще се купуват ЕМВ Desiro, малко по малко те ще изместят ЕМВ 32 серия и така плавно ще стане замяната.hellrow написа:А заместници има ли на ЕМВ-тата, че да се вадят от експлоатация?

lok45111:Придържайте се към добрия тон във форума и моля, без провокации, spand!bdz46 написа:Как ще замениш 60 ЕМВ 32 с 25 ЕМВ дезиро? 32 и сега са дефицитни.
Кой казва че новите ЕМВ-та ще само 25. Такава е бройката на първата поръчка, но това не значи че няма да има следващи. По този начин до няколко години ЕМВ серия 32 ще бъде в историята на БДЖ. По всичко личи че БДЖ и за напред ще работи със Сименс, така ще след години нищо чудно и влакове от фамилията ICE да кръстосват нашите линии.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
С тази снимка ще подкрепя мнението на колегата spand за ЕМВ 32. След поредния удар в един джонт съответният споменат в дневника прозорец се стовари....върху моята глава
.
Добре, че беше прозореца, а не покрива.

Добре, че беше прозореца, а не покрива.

Администратор
Да не говориме, че този прозорец пада от 14.04.2006 г.
А вчера беше 06.05.2006г., значи 19 дни ЕМВ пътува с прозореца - убиец, който се крепи на магия и при едно по - силно тръсване на джонт, той се стоварва върху нищо не подозиращият машинист или помощник... Да не говориме за другите точки от дневника. Реостата на 32 089 е обявен за национално издирване. Друг е въпросът, че в същата кабина на 32 089 валеше дъжд...

64.19
Информация
Модератори