Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok45111 написа: На 44 001/002 нормите са си нормални като за 130 км/час "Р"-ка. Преводното число на редуктора си е запазено.
Не съм съгласен с подобно твърдение без да е подкрепено със съответните тягови изчисления. Като пример мога да дам ситуацията с лок. 46 000 и 46 200. При 10%о нагорнище лок. 46 000 с предавателно отношение на колоосните редуктори 3.65 има норма 2130т. При същите условия лок. 46 200 със същото предателно отношение има норма 1960т. Разликата е 170т.
Според мен нормите на 44 001/002 трябва да са по малки от 44 000.
Пак повтарям, че в настоящият момент липсва нормативен документ указващ нормите на 44 001/002. А без такъв можещ да откажеш да обслужиш влак с тонаж близък до нормите с 44 000 серия и успешно да се защитиш при евентуално "контролно". А такова едва ли ще ти пуснат, защото машинните диспечери са в същата патова ситуация. Пълен смях. 8)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Премахването на компенсаторите е минус за 001 и 002.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Аз също мисля че теглителната норма на 44 001/2 е малко под тази на червените. Но за това пак имат по-добро ускорение.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Много е интересно положението: влак 1620 с 46.221 на 4ТД и 44.128 до влака.При Бойка 46.221 с 200-300т влак увисва и се налага 44.128 да ги бута, същото става и към Немирово :lol: Все пак на 4 ТД 46.2 би трябвало да е малко по-слаба от 44/45, но все пак този влак е два пъти под нормата на 44 :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

1620 с нормалната 5- вагонна композиция ли е бил?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Да.Скоростта паднала до 35км/ч преди 44.128 да се включи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Аз също мисля че теглителната норма на 44 001/2 е малко под тази на червените. Но за това пак имат по-добро ускорение.
Наистина е редно да има документ, указващ теглителните норми на модернизатките. Що се касае до това дали са по - малки от тези на обикновена 44, има резон да е така, тъй като премахването на компенсаторите и олекотяване на конструкцията като цяло води и до намаляване на сцепното тегло, от там по - малки норми.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Като всеки себеуважаващ се завод-производител и Кончар следва да са издали Fk(V). А до колко ще отговаря на истината това само те знаят.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Определено и с 46 200 са объркали нещата - не може 2 типа локомотиви - с редуктори за 150 и 130 km/h да са в една подсерия... евентуално тези с редуктори за 150 да ги бяха поставили в подсерия 46 300, както се казва не може да се прави разлика и да се знае теглителната норма за всяка маш... а определено и модернизациите не са доизпипани - тези проблеми с боксуването, ускорението, теглителните норми и т.н. - както каза и колегата 43.309 не може 46 200 на 4 ТД да е по-слаба от 43Р... просто са объркани нещата - а с олекотените конструкции и т.н. просто са подсигурили при мокри и хлъзгави релси лок да се разчекне и да боксува (остави влак). Пясъчните инсталации едва ли могат да помогнат в тези случаи... :arrow: :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Помага пясъка стига да го има а на повечето лок са празни пясъчните бункери.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно - занемарени са от всякъде, поддръжка никаква и се чудиш като стане белята какво да правиш... :? :cry:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Nikss написа:Именно - занемарени са от всякъде, поддръжка никаква и се чудиш като стане белята какво да правиш... :? :cry:
И после машиниста виновен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Виновен да, че направил всичко възможно и ако беше недай си Боже загинал кой щеше да е виновен питам аз? Ми пусто не са попаднали на някой луд да ги съди до дупка да не могат да си намерят мястото... :twisted: :x да се чудят какво да правят, да видите, че няма да си позволят да направят грешката, която ще им излезе солено... :D :lol:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация