Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm
Модернизираните диодни локомотиви серия 44 с трайна мощност 3020 kW, захранващо напрежение 25kV ,50Hz, колоосна формула В0-В0,с колекторни ТД за пулсиращ ток с последователно възбуждане е осъществено чрез тиристоризация.Локомотивите са съоръжени с резисторна електродинамична спирачка с трайна мощност 3200kW,трифазни асинхрони електродвигатели за спомагателните машини,устройство за АЛС ,бордова радиостанция,мазилна инсталация,микропроцесорно управление,система за вентилация без подналягане в машинното отделение и един на брой винтов компресор.Проектирани са така,че да има възможност за унификация и взаимозаменяемост със съоръжения и интериора на ел.локомотиви 46-200.

Техническа характеристика:

Осова формула - В0-В0;
Ширина на междурелсието - 1430мм
Дължина между буферите - 16500мм
Растояние между колоосите в талигата - 2950мм
Маса на локомотива - 84т + 2%
Осово натоварване - 21,25т
Диаметър по кръга на търкаляне - 1250мм
Максимално допустим диаметър на износен бандаж - 1176мм
Максимална скорост - 130км/ч
Часова скорост - 61.9км/ч и теглителна сила при тази скорост - 186kN
Трайна мощност на вала на ТД - (u=0.33) 3020kW
Часова мощност - 3140kW
Предавателна число на редуктора и брой зъби - 1:3,348;(23:77)
Мощност на електродинамичната спирачка - 3200kW
Пневматична спирачка - KE-GPR + E;R=97t;P=72t;G=58t
Максимална спирачна сила на Е спирачка - 176kN
Трайна мощност на електрическото отопление - 700kVA
Номинално напрежение в КМ - 25kV
Максимално работно напрежение в КМ - 29kV
Минимално работно напрежение в КМ - 19kV
Краткотрайно допустимо напрежение в КМ - 17.5kV
Максимална височина на контактния проводник - 6700мм
Минимална височина на контактния проводник - 4900мм
Височина на локомотива при свален пантограф - 4620мм
Преминаване на крива с минимален радиус - 90м
Разстояние плуг-глава релса - 120мм.

Снимка rexkos

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
захранващо напрежение 25kW
25 kV ;)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ват - ватове;
волт - волтове.
Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm

Мнение от shadal »

Правописна грешка :!: На всеки му се случва !
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Знам, че на всеки се случва. Просто те поправих. :)
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Все още чакаме да се публикуват теглителните норми на локомотиви серия 44 001/002. Толкова питания и все още нищо. Никакъв официален документ. Това е фрапиращ пропуск от страна на хората от БДЖ ТПС /ЛОКОМОТИВИ/ бълващи заповед след заповед и претендиращи за безгрешност. 8)
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Може би тъп въпрос , но не би ли трябвало в една серия ТПС да бъде с еднакви норми ?
Пример серия 44 при х промила х тона , ако тези двете са с различни теглителни способностти ,не би ли трябвало да бъдат отделени , ако не в отделна серия то в различна подсерия ?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

stankos написа:Може би тъп въпрос , но не би ли трябвало в една серия ТПС да бъде с еднакви норми ?
Пример серия 44 при х промила х тона , ако тези двете са с различни теглителни способностти ,не би ли трябвало да бъдат отделени , ако не в отделна серия то в различна подсерия ?
За 46-та серия има 3 различни норми така че явно не
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

След всяка модернизация се променят неща от първоначалните (оригиналните или така, както е дошла машината). Изхождам от тая логика и би трябвало след всяка модернизация съответно да има разлики от предходната (под)серия.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Така е . И първоначално след модернизацията двете красавици са с номера 44 3хх/не ги помня/ и след това са преномерирани и заемат първите два номера в основната серия , което говори ,че са еднакви по тягови характеристики с нея !
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44.104 :arrow: 44.304 сега 44.001
44.145 :arrow: 44.345 сега 44.002
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

stankos написа:Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?
Не. В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.
Има го този момент. Това се дължи на различното предавателно число на редукторите. Ако си със 130 км/час машина, гледаш нейните норми, ако ти се падне някоя до 150 км/час гледаш други норми, за 124 и 125 пък има трети норми.

На 44 001/002 нормите са си нормални като за 130 км/час "Р"-ка. Преводното число на редуктора си е запазено.
64.19
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

44-134 написа:
stankos написа:Да , но 46 серия е с 3 подсерии със съществени различия в редукторите и не само тях , и за това предполагам 3-те различни норми касаят 3 те различни подсерии .
Прав ли съм?
Не. В едната теглителна норма влизат машините с еднакви редуктори. Такива са 229 221 125 124 123 и други
в друга са 46 208 219 и разни такива.
Общо взето объркана работа и като вземеш синя машина требе да търсиш точно нейния номер там в нормите да видиш от кои е.
Това бих го нарекъл единствено Грандиозна Простотия без кавички !
Очевидно само човек с мозъчни отклонения и никакви технически познания би сложил в една подсерия ТПС с различни характеристики !
229 едни норми , 219 други , нямам думи просто !
Извинявам се !
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация