Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:Липсата на документация за ремонтния персонал е основната причина в депо Подуяне да не успяват да се справят и да усвоят ремонта на 46 200 и 44 001/002. Политиката на "Кончар" е такава, че да си стиска папките и да ни държи зависими.
Тази документация струва скъпо, но се изплаща. Както винаги БДЖ са скъпи на триците и евтини на брашното - Ремонтната документация можеше да бъде основа и за обучението на родни специалисти и след време да си правим сами модернизациите... Ама няма келепир за някои хора от тая работа...........
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според мен, много по - евтино щеше да бъде ако БДЖ бяха си закупили документацията, бяха усвоили ремонта и бяха си правили сами плановите и случайни ремонти на тези машини. А и доколкото знам е редно, когато се прави подобна модернизация, цябата конструктивна документация да се предаде на възложителя заедно с машините. Такова нещо обаче не е направено до сега. Сърбите при модернизацията на 441 и конвертирането им в 444 си получиха всичко, дори чертежите на най - елементарни и прости планки, ключ - специален и какви ли не бяха още глупости. Когато се рових през 2005 г. в техническия отдел на ЖТП-Београд попаднах на куп неща, които в този си вид могат ад послужат за изработване на резервни детайли. Тоест нямаше нищо скрито покрито.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа: А и доколкото знам е редно, когато се прави подобна модернизация, цябата конструктивна документация да се предаде на възложителя заедно с машините.
Това зависи от договора, има си различни цени - ако ти се предаде цялата документация за ремонт и производство, ако към това получиш и спец. оборудване, както и ако само вземеш машините и подпишеш анекс че еди колко си години ще ги подържаш в сервиз на производителя - тогава ги получаваш най-евтино, но послееееееее....... Обикновено при нашите географски ширини такава поръчка се работи и по некачествено, че по често да ти падат на кнора после.... Съответно ако има инвеститорски контрол на ниво такива шемекерии няма да минават, но не просто сме на Балканите, ами сме България и което е най-зле - става дума за държавна фирма.... "Чуждото прави човека щедър" - се подтвърждава......
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

един далечен събрат на 46
http://www.postimage.org/aVRT7qJ-375fcb ... 444c36.jpg
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

DarkLok написа:един далечен събрат на 46
http://www.postimage.org/aVRT7qJ-375fcb ... 444c36.jpg
Имаше някъде тема за тази машина - със сигурност подобна модернизация е по - добра от направената на нашите машини в "Кончар".
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Скоро има надежда 46 235 да се пусне в експлоатация след ПР в "БДЖ-КОНЧАР" АД. За сагата с този ПР може книга да се напише, но вече се вижда края. Донор за липсващия двигател на компресора ще бъде 44 001, който влиза в ПР. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:Скоро има надежда 46 235 да се пусне в експлоатация след ПР в "БДЖ-КОНЧАР" АД. За сагата с този ПР може книга да се напише, но вече се вижда края. Донор за липсващия двигател на компресора ще бъде 44 001, който влиза в ПР. 8)
Оказа се, че тази радостна новина е и 27 000-то мнение във форума :lol:

ЗА 46 235, да разбрах, че са решили да вземат двигател на компресор от 44 001, която после ще чака да вземат от друга машина пък за нея. За сагата с подемния ремонт също доста се изговори из депото - от това, че БДЖ не искала да плаща, през това, че "Кончар" нещо ни "мятали по върбите" с цената на ремонта, та до прословутия двигател на компресора. Интересно е да каже какво стана точно, та толкова време машината седя в депото.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Някой има ли информация докъде е стигнала модернизацията на 46 203 ?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

До под кривата круша, докъдето и КР на 44 101. Добрата новина е че 235 най сетне тръгна.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А 130? 101 би трябвало само да е разглобена мисля, защото уж работели по 130. 235 беше на проби края на Август, чак сега да е тръгнала... макар, че всичко е възможно. :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 203 е навън и чака своята съдба, която скоро няма да бъде решена!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И отново дали заради кризата или заради нечии интереси... а отделно още една камара 46 000 са предвидени за модернизация... с тия темпове до 2020 г. няма да се приключи. :?
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok43r написа:До под кривата круша, докъдето и КР на 44 101. Добрата новина е че 235 най сетне тръгна.
Ха, точно за нея си мислех днес. Надявам се че е излезла за 130 km/h .
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Би трябвало 46 235 да е за 130 км/час след подемния ремонт.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

46 123 е в пясъкоструйното.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация