Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не е работела миналата седмица 46002. Лок беше спрян за бандажи а сега е МИ.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ясно, объркал съм я с друга машина. В депо София пък забелязах, че работи 46 219.2
64.19
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Има ли някаква полза от модернизацията при положение че има проблеми с машините.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

kgeorgiev написа:Има ли някаква полза от модернизацията при положение че има проблеми с машините.
Ами правена е за хубаво, ама какъв е резултата е спорно
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

07 написа:Ами правена е за хубаво, ама какъв е резултата е спорно
Ще цитирам една мисъл на Николай Хайтов:
:arrow: Едно е да искаш,друго е да можеш и е трето и четвърто да го направиш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пак добре, че ги модернизираха, вместо да гният на Карнобат, та поне да се движат... :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Пак добре, че ги модернизираха, вместо да гният на Карнобат, та поне да се движат... :?
То пък една модернизация .... Коня от гъдел да ти умре :lol:

Ако ги пратят в "МИН - Ниш" да ги направят за ДВА ПЪТИ ПО - МАЛКО пари и ДВА ПЪТИ ПО - КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ ще видиш тогаз. От мой агент дочух какво чудо са сътворили в Ниш с машина, седяла на ограда и по халета в продължение на 4 години да се каже. Едно, че не са пестели части, второ са се оляли с никела - и колонките за маневриста са никелирани, трето, че чисто нов DBTF се мъдри на покрива :roll:

ТОВА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ - ПО-ТОЧНО ЗАВОДСКИ РЕМОНТ!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е има разлика между заводски ремонт и КР (модернизация). При модернизацията коренно променят лок и отвън и отвътре, а при заводския ремонт го възстановят до вида, както е излязъл от завода, в който е произведен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Описания от мен ремонт е бил заводски, да не кажа, че локомотива е влязъл за въвеждане в експлоатация след престой в изолация от Април 2005 г. до края на МАй 2009 г. От тогава точно за два месеца са направили машината като кукла - за скромните 500 000 Евра. Със замяна на сума ти неща + нови статични и тиристори преобразуватели, смяна силов кабелаж и контактори. Е? "Кончар" нещо май май?! :roll:
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Кончар правят имитация на модернизация... ама пак що годе се стараят да оправдаят вложените 950 000 евро и да ги догодят машините макар, че понякога си проявяват магариите, но айде... да видим колко още могат да изкарат така... поне модернизациите да приключат, че още поне 3-4 машини ще илязат тука в близките 2 години... да видим с 44 130.3 какво ще направят и ще имаме база за сравнение на ремонтираните 2 маш в Кончар (44 100 и 44 130) и миналите СР в БТ-Р вече 5 лок. Да видим след като се приключи с модернизацията на 46 ще има ли с какво да се занимават (освен с едри кражби на спрените в Пд машини).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 200 като цяло са концептуално сгрешени и остарели. Глупаво беше да се хвърлят толкова грешни пари за нещо, което вече е остаряло морално и технически и, което не дава особена надеждност в експлоатация. Според мен една модернизация в завода - производител, който в момента прави чудесни варианти на модернизирани LE5100, беше много по - разумен и ефективен вариант. Но още имаме възможност да изпратим там една - две машини и да сравним кой ще си свърши по - добре работата. Аз залагам на румънците, а вие?!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите. :)
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите. :)
За да се случи нещо у нас, някой трябва да има полза от цялата работа....
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Просто някой иска да напълни джобовете от комисионни.Пък и да помисли за семейството си , че нали и то хляб яде. :twisted:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аман от далавераджии (и кебапчии). :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация