
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Има ли някаква полза от модернизацията при положение че има проблеми с машините.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
То пък една модернизация .... Коня от гъдел да ти умреNikss написа:Пак добре, че ги модернизираха, вместо да гният на Карнобат, та поне да се движат...

Ако ги пратят в "МИН - Ниш" да ги направят за ДВА ПЪТИ ПО - МАЛКО пари и ДВА ПЪТИ ПО - КАЧЕСТВЕН РЕМОНТ ще видиш тогаз. От мой агент дочух какво чудо са сътворили в Ниш с машина, седяла на ограда и по халета в продължение на 4 години да се каже. Едно, че не са пестели части, второ са се оляли с никела - и колонките за маневриста са никелирани, трето, че чисто нов DBTF се мъдри на покрива

ТОВА Е МОДЕРНИЗАЦИЯ - ПО-ТОЧНО ЗАВОДСКИ РЕМОНТ!
64.19


Администратор
Описания от мен ремонт е бил заводски, да не кажа, че локомотива е влязъл за въвеждане в експлоатация след престой в изолация от Април 2005 г. до края на МАй 2009 г. От тогава точно за два месеца са направили машината като кукла - за скромните 500 000 Евра. Със замяна на сума ти неща + нови статични и тиристори преобразуватели, смяна силов кабелаж и контактори. Е? "Кончар" нещо май май?! 

64.19

Кончар правят имитация на модернизация... ама пак що годе се стараят да оправдаят вложените 950 000 евро и да ги догодят машините макар, че понякога си проявяват магариите, но айде... да видим колко още могат да изкарат така... поне модернизациите да приключат, че още поне 3-4 машини ще илязат тука в близките 2 години... да видим с 44 130.3 какво ще направят и ще имаме база за сравнение на ремонтираните 2 маш в Кончар (44 100 и 44 130) и миналите СР в БТ-Р вече 5 лок. Да видим след като се приключи с модернизацията на 46 ще има ли с какво да се занимават (освен с едри кражби на спрените в Пд машини).
Последно промяна от Nikss на Съб Авг 22, 2009 12:50 pm, променено общо 1 път.

Администратор
46 200 като цяло са концептуално сгрешени и остарели. Глупаво беше да се хвърлят толкова грешни пари за нещо, което вече е остаряло морално и технически и, което не дава особена надеждност в експлоатация. Според мен една модернизация в завода - производител, който в момента прави чудесни варианти на модернизирани LE5100, беше много по - разумен и ефективен вариант. Но още имаме възможност да изпратим там една - две машини и да сравним кой ще си свърши по - добре работата. Аз залагам на румънците, а вие?!
64.19

Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите. 

За да се случи нещо у нас, някой трябва да има полза от цялата работа....Nikss написа:Многократно съм се питал защо спрените на Карнобат 46-ци не са се пращали в Румъния за заводски ремонти или модернизации, а точно Кончар ги е поел... тук става на въпрос за някаква далавера... и то доста голяма... аз също подкрепям идеята да се изпратят 2 лок серия 46 000 на заводски ремонт или модернизация в Румъния и ще сравним резултатите.

Информация
Модератори