Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ами толкова години в експлоатация за серия 32-00 говори прекалено много.За серия 33-00 наистина е жалко , но трябва да се примирим.
Решено ли е какво ще се прави с тези , които останаха?Може да ги прехвърлят в база Асеново при другите там.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И какво като ги преместят в Асеново? Тамам всичко, което не е окрадено да се окраде и да останат само голи кошове, талиги и тонове ръжда по тях. Че след няколко години даже и помен от боята няма да има...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Всеки път , когато минавам покрай Калояновец , ме обзема носталгия по изпратените там пловдивски 32-00-ки.Някои от тях бяха напълно разботоспособни и енергични , но съдбата им е предрешена.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Грехота е.Поне една 33-00-ка в движение да запазят.
33 007/008 отново се движи след МПР в още по-отчайващо състояние.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:33 007/008 отново се движи след МПР в още по-отчайващо състояние.
Щооо....
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

dido73 написа:Щооо....
Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Това е така защото сега ЕМВ 32/33 излизат след едномесечна комисия по чрезвичайните ситуации - НАРКОМЧАМ (Народный Комисариат по Чамугам).
Комисия след комисия, разглобяване до основи, до дъно и сглобяване. Всичко се разчанчва в насипно състояние, мери се една седмица и се събира обратно.
След такава шокова терапия нема начин да не е темпераментна. :D
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

bdz46 написа:
dido73 написа:Щооо....
Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

33 007 от ден на ден става все по-трагична. След случаен ремонт, ЕМВ се представи още по-зле и едвам излази до Горна Баня с 45км/ч, а до Владая с 40км/ч.
Naskoni написа:Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.
Напротив! Бобовдолските влакове дори със здрава ЕМВ не могат да се докарат с по-малко от 2-3 мин закъснение.
33 007 се оправя по-добре с 50223/224, отколкото за Бобовдол.
Мнения: 8
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 10:08 pm
Местоположение: София
33 серия

Мнение от Skoda_45 »

Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!
Гост
Гост
Re: 33 серия

Мнение от Гост »

Skoda_45 написа:Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!
В ГО повече ще я опазят отколкото софианци.. :twisted:
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Да бе в ГО 33-та серия не са виждали, ще я гледат като теле у зеле.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

45 151 написа:Да бе в ГО 33-та серия не са виждали, ще я гледат като теле у зеле.
Не съм сигурен... :D в ГО се пази,а не се троши като в СФ :?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Видяха миналата година, до тогава само бяха чували за "някакви по-нови ЕМВ".
При доставените вече 30/31 и освободените 32 (отдавна усвоени в повечето депа) няма кой тепърва да внедрява експлоатация на стара серия с няколко единици в депо, където такава са виждали само от далече.
От друга страна серия 33 има още много ресурс и ако в ГО ги усвоят ще станат като нови, а те в пълна изправност бият 32 по всички показатели.
Мнения: 48
Регистриран на: Чет Сеп 25, 2008 8:50 pm
Местоположение: София

Мнение от 45 151 »

Абсолютно съм съгласен с bdz46.В началото серия 33 беше страхотна (след като свикнахме с тях разбира се). С 32 беше същото пък и те до скоро си бяха много добри машини, ноо след като спряха да се правят елементарни неща и ремонти (като синхронизиране и настройване на автосцепките примерно) нещата се промениха. Междувагонните устройства на серия 33 са много хубави, и щеше да е хубаво да се монитарт такива на серия 32 (имаше такъв вариант през 1993 година)
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация