
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).dido73 написа:Щооо....
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).

Това е така защото сега ЕМВ 32/33 излизат след едномесечна комисия по чрезвичайните ситуации - НАРКОМЧАМ (Народный Комисариат по Чамугам).bdz46 написа:Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
Комисия след комисия, разглобяване до основи, до дъно и сглобяване. Всичко се разчанчва в насипно състояние, мери се една седмица и се събира обратно.
След такава шокова терапия нема начин да не е темпераментна.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.bdz46 написа:Преди при сваляне от голяма позиция даваше РП и понякога РЗС. Затова се налагаше позиции да се набират най-много до 60км/ч (така е от поне 6 месеца).dido73 написа:Щооо....
Сега след МПР-то, освен горепосоченото дава РЗС съвсем спонтанно (последния път пет пъти за цялата повеска).
Но пък единия реостат работи като нов (другия изобщо не дава признаци на живот).
33 007 от ден на ден става все по-трагична. След случаен ремонт, ЕМВ се представи още по-зле и едвам излази до Горна Баня с 45км/ч, а до Владая с 40км/ч.
33 007 се оправя по-добре с 50223/224, отколкото за Бобовдол.
Напротив! Бобовдолските влакове дори със здрава ЕМВ не могат да се докарат с по-малко от 2-3 мин закъснение.Naskoni написа:Затова най-добре да е на бобовдолските влакове - на къси разстояния няма да закъснява много.
33 007 се оправя по-добре с 50223/224, отколкото за Бобовдол.
Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!

В ГО повече ще я опазят отколкото софианци..Skoda_45 написа:Момчета спред мен трябва да пратят софийската 33-ка на КР в Горна Оряховица.. грехота е да имаме една действаща единица от серията в цяла България и в най-скоро време да я бракуват! В България всичко се бракува и почти нищо не се ремонтира, жалко че попиляха почти и тази мотриса вече!



Видяха миналата година, до тогава само бяха чували за "някакви по-нови ЕМВ".
При доставените вече 30/31 и освободените 32 (отдавна усвоени в повечето депа) няма кой тепърва да внедрява експлоатация на стара серия с няколко единици в депо, където такава са виждали само от далече.
От друга страна серия 33 има още много ресурс и ако в ГО ги усвоят ще станат като нови, а те в пълна изправност бият 32 по всички показатели.
При доставените вече 30/31 и освободените 32 (отдавна усвоени в повечето депа) няма кой тепърва да внедрява експлоатация на стара серия с няколко единици в депо, където такава са виждали само от далече.
От друга страна серия 33 има още много ресурс и ако в ГО ги усвоят ще станат като нови, а те в пълна изправност бият 32 по всички показатели.
Последно промяна от bdz46 на Сря Окт 29, 2008 12:12 am, променено общо 2 пъти.

Абсолютно съм съгласен с bdz46.В началото серия 33 беше страхотна (след като свикнахме с тях разбира се). С 32 беше същото пък и те до скоро си бяха много добри машини, ноо след като спряха да се правят елементарни неща и ремонти (като синхронизиране и настройване на автосцепките примерно) нещата се промениха. Междувагонните устройства на серия 33 са много хубави, и щеше да е хубаво да се монитарт такива на серия 32 (имаше такъв вариант през 1993 година)
Информация
Модератори