Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Актуална информация за днес 07-ми май от гара Червен бряг:
:arrow: ПВ20110 днес се тегли от ЕЛ 45 191.4 пристигна и замина точно навреме
:arrow: ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 113/114 пристигна +4 мин
:arrow: МБВ462 "ТРАНСБАЛКАН" пристигна и замина +205 мин
:arrow: КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45 194.8 пристигна -4 мин
:arrow: БВ2610 днес се тегли от ЕЛ 45 203 7 пристигна -2 мин и замина точно навреме
:arrow: БВ2612 и днес се тегли от ЕЛ 44 066.9 пристигна и замина точно навреме
:arrow: ПВ20111 днес се тегли от ЕЛ 44 140.2 пристигна и замина точно навреме
:arrow: МБВ463 "ТРАНСБАЛКАН" днес се тегли от ЕЛ 44 109.7 пристигна и замина точно навреме
:arrow: УБВ2607 "ЯНТРА" днес се тегли от ЕЛ 45 190.6 пристигна и замина +2 мин
Мнения: 304
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Днес, 8 май, около 13 часа на гара Благоевград:

:arrow: за пореден път засякох 55093 - гарова маневра;
:arrow: 50191 пристигна с 10 минути закъснение заради автобусните разходки по селата, начело с 61019 и два вагона - 21-50 и 20-47. След малка почивка трябваше да замине обратно за Дупница като 50190.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Няколко интересни неща , случили се днес , 8-ми май.

В Пловдив са дошли 3 нови ел. мотриси DESIRO , това са 30023-0+30024-8 , 30025-5+30026-3 и 30027-1+30028-9 , които скоро ще видим в редовно движение.Събрали са ги на западния край на депото , ето и малко снимки:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633458604537894614.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633458603701936847.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633458603835089963.jpg
Другите изненади за деня - 43515-6 , която тихо шумолеше из гарата , се прегарира за обслужване на 4640 , а 80102 , който по начало е с композиция , пристигна на 5-ти коловоз , обслужван от електричка.Днес се разписа 32091-1+32092-9.
10263 / 10114 , бе обслужван от 30001-6+30002-4 , ето и няколко електровоза:
44128-7 , начело на товарачка;
45150-0 , теглещ 8611;
45167-4 с 1620 ( Понеже Nikks иска да му снимам шаблона , ето и него)

За финал - големият рекордьор на деня - 8610 със 180 минути закъснение.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

От снимките се вижда, че 43515 е маневра в гара ПО. Даже със сини стъкла са я съоражили.
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 9:12 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от Caka1ueB »

весо бате не ме кефят тея сименски и това си е най си ми харесват купейните шкодите електричките и точка..
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Дезирата са отлични, но само за кратки разстояния. 43-ките EX-DB никак не са лоши и стават за БВ на кратки и средни разстояния (София-Пловдив, София-Лом и т.н.). За по-дълги разстояния съм привърженик само и единствено на купейните вагони.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тези дни 515 е усилена маневра , понеже едната патица е в Горна , другата ремонт , третата в Карлово.
Между другото , не сме ли гъзари - коя друга голяма гара извършва маневрите си с магистрален локомотив , при това Fighter! :D :lol: :D
Между другото , как никой от тази снимка не забеляза нещо да липсва на мотрисата. :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Преди да има 61-ва серия на ПДР имаше маневра с 41. По едно време имаше на Тулово маневра с 43, но за малко. Явно 61013 е пострадал по сериозно от инцидента с пътническите вагони.
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 9:12 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от Caka1ueB »

rexkos написа:Дезирата са отлични, но само за кратки разстояния. 43-ките EX-DB никак не са лоши и стават за БВ на кратки и средни разстояния (София-Пловдив, София-Лом и т.н.). За по-дълги разстояния съм привърженик само и единствено на купейните вагони.
абе донякъде си прав аз харесвам купейните защото мога да си снимаааам от тях и защото не са такива клюкарници... иначе няма спор че дезиритата са добри климатизирани а у сичко добре но немога да снимам от тяхх
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Между другото , не сме ли гъзари - коя друга голяма гара извършва маневрите си с магистрален локомотив , при това Fighter! :D :lol: :D
Голямо село имаше по едно време маневра с електровоз.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

VESO написа: Между другото , как никой от тази снимка не забеляза нещо да липсва на мотрисата. :D
Липсват страничните огледала, но те в по късните часове на деня започнаха да ги монтират :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ааа така може. Отначало си помислих, че някой ги е гепил... :shock: :lol:
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Защо толкова се учудвате като виждате, че магистрален електровоз 43-та прави маневра при нас в Русе абсолютно винаги маневрите се правят от електровоз 43-та а по-някога и 44-та се включва на маневрите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44.123 написа:Защо толкова се учудвате като виждате, че магистрален електровоз 43-та прави маневра при нас в Русе абсолютно винаги маневрите се правят от електровоз 43-та а по-някога и 44-та се включва на маневрите.
Защото колега досега в По това беше рядкост понеже маневрите се извършваха от предназначените за тази цел локомотиви серия 61,но понеже сега 2 от общо 3-те зачислени в депо ПЛОВДИВ локомотива са ремонт и маневрата се прави с каквото има. :wink: А иначе за Русе е нормално с магистрални лок да се извършват маневрите.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Разликата е че на Русе маневрите се правят с влакови локомотиви, назначени за обслужване на влакове. В много гари се правят такива маневри. А в случая в По става въпрос за назначена маневра с магистрален л-в.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация