Вчера БВ 7623 замина с лок. 45 198.

Актуална информация за 16-ти март:
ПВ20133 се тегли от ЕЛ 45 160.9 пристигна точно навреме и замина -0,5 мин
ПВ20110 се тегли от ЕЛ 45 204.5 пристигна -3 мин и замина точно навреме
ДТВ20623 се тегли от ЕЛ 44 070.1
ПВ20130 се обслужи от ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна точно навреме
БВ4612 се тегли от ЕЛ 45 190.6 пристигна -2 и замина -1 мин
ПВ20103 се тегли от ЕЛ 45 182.3 движи се точно навреме
ДТВ20621 се тегли от ЕЛ 45 182.3 + ЕЛ 44 070.1 (182 от Чб до Плз,070 влакова)
ДТВ20628 се тегли от ЕЛ 45 182.3 + ЕЛ 45 201.1 (182 от Плз до Чб,201 влакова)
ПВ70103 се тегли от ЕЛ 45 182.3 движи се точно навреме










Актуална информация за днес 17-ти март от гара Червен бряг:
ДТВ20623 днес се тегли от ЕЛ 45 201.1
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 113/114 пристигна +4 мин
БВ4612 днес се тегли от ЕЛ 44 096.6 пристигна -1 и замина -0,5 мин
ПВ20136 днес се обслужи от ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна точно навреме
УБВ2607 "ЯНТРА" днес се тегли от ЕЛ 45 192.2 пристигна +3 и замина +5 мин заради неизправност в лок:изключване на ГВП (гърмене) при набиране на 1-ва позиция






Актуална информация за днес 18-ти март от гара Червен бряг:
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна точно навреме
ДТВ20622 се тегли от ЕЛ 44 070.1
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" днес се тегли от ЕЛ 44 085.9 пристигна -1 мин и замина точно навреме
КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45 182.3 пристигна навреме
БВ2610 днес се тегли от ЕЛ 44 137.8 пристигна -2 мин и замина точно навреме






Актуална информация за днес 19-ти март:
ДТВ20610 днес се тегли от ЕЛ 45 178.1
ДТВ20622 и днес се тегли от ЕЛ 44 070.1
ПВ20130 днес се обслужи от ЕМВ 32 037.4 + 32 038.2 пристигна точно навреме
УБВ2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" и днес се тегли от ЕЛ 44 085.9 пристигна точно навреме и замина +2 мин
КПВ20233 днес се тегли от ЕЛ 45 176.5 пристигна навреме
БВ2610 днес се тегли от ЕЛ 44 105.5 пристигна +1 мин и замина точно навреме
БВ4613 днес се тегли от ЕЛ 44 096.6 пристигна и замина +1 мин







Снощи нямах време да пиша, а днес се учудих, че никой не е забелязал липсата на 360/1/2/3 заради стачка в гръцките железници? Говоря за вчера - 19 март, за днес нямам информация какво е положението. 462 беше с 10 мин. закъснение на Благоевград, пътниците са били докарани от Гърция до Кулата с автобуси. С 463 е станал цирк на Кулата, защото много пътници не са били предупредени и останали да спят във вагоните. Автобуса е заминал и след това е бил върнат да ги вземе.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Така ще е докато машинни диспечери, деломайстори и началници на депо не ги щат тия влакове. Отделно във Вазов се събраха само кретени. В СФ от днес ще работят 3 лок 462 поради недостиг на лок в депо БС. Просто искат да резнат крилцата на депо СФ.rexkos написа:От утре 21.03.2008 влакове 2613, 2602, 2637, 2636 отново ще се обслужват от лок. депо Горна Оряховица...
За протокола - днес 2613 замина за последно със СФ бригада и лок. 44 100 начело. Ех Варна, Варна...![]()
![]()
4612 с 44 096. Пък после защо депо София е без машини...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Вчера, 19 март, в 5.15 отидох на гарата в Благоевград. На първи коловоз, както обикновено, стоеше състава на 5620, локомотива беше закачен. Превозната бригада се появи малко по-късно, отключи вратите на вагоните и започна спирачната проба. В същия момент пристигна 462 само с румънски и български вагони (не знам дали по-принцип е така или заради стачката в Гърция). След като 462 замина, един пътник слезе от вагоните на 5620 и се оказа, че е сбъркал влака. Изглеждаше около 25 годишен, добре подпийнал и направи голям цирк на гарата. Обвиняваше кондуктора, че той го е объркал, кондуктора съответно беше доста нервен и всички на гарата се наслушаха на простотии. Чак когато се появи един полицай успокоиха топката.
Заради закъснението на 462, 50131 също дойде с 10 мин. вътрешно. Аз се качих и пропуснах продължението на цирка. Състава беше от два вагона - серия 43 и 50, а начело 61004. На Кресна направихме обичайната среща с 5622 (в състав от фургон, 5В и 1А, начело с 44098). Пропуснах да проверя с колко сме го подпряли, но не повече от 10 мин., защото на Дамяница пристигнахме с -5.
Следващите влакове ги наблюдавах отдалеч, така че нямаше как да видя номерата на машините и вагоните, но получих информация от първа ръка как се въртят влаковете заради ремонта при Дяково. Състава на 50131 тръгва обратно като 5692 от Кулата за Дупница и не спира никъде освен на Струмяни и Кочериново за разминавания, за да обслужи после 5691 от Дупница до Г. Тодоров. Съответно мина с 10 мин. закъснение заради автобусите от Гълъбник и начело с 43 (предполагам, заради симетричните пантографи), ползваща трасе, а патето си почиваше (свален пантограф).
5621 беше навреме с 5 вагона (1А и 4В) и после се връща като 5610.
5694 също навреме с 2 вагона, които не можах да разбера откъде се взеха, може би от предишния ден състава на 50133 (който по принцип се връща с товарен влак през нощта, защото сезонния пътник го няма сега).
На Г. Тодоров машината на 5691 веднага се обръща и влака заминава обратно като 50132. Съответно пак беше с малко закъснение.
50194 и 50195 се облужват с обичайния състав на КПВ-тата Г. Тодоров - Петрич.
Заради закъснението на 462, 50131 също дойде с 10 мин. вътрешно. Аз се качих и пропуснах продължението на цирка. Състава беше от два вагона - серия 43 и 50, а начело 61004. На Кресна направихме обичайната среща с 5622 (в състав от фургон, 5В и 1А, начело с 44098). Пропуснах да проверя с колко сме го подпряли, но не повече от 10 мин., защото на Дамяница пристигнахме с -5.
Следващите влакове ги наблюдавах отдалеч, така че нямаше как да видя номерата на машините и вагоните, но получих информация от първа ръка как се въртят влаковете заради ремонта при Дяково. Състава на 50131 тръгва обратно като 5692 от Кулата за Дупница и не спира никъде освен на Струмяни и Кочериново за разминавания, за да обслужи после 5691 от Дупница до Г. Тодоров. Съответно мина с 10 мин. закъснение заради автобусите от Гълъбник и начело с 43 (предполагам, заради симетричните пантографи), ползваща трасе, а патето си почиваше (свален пантограф).
5621 беше навреме с 5 вагона (1А и 4В) и после се връща като 5610.
5694 също навреме с 2 вагона, които не можах да разбера откъде се взеха, може би от предишния ден състава на 50133 (който по принцип се връща с товарен влак през нощта, защото сезонния пътник го няма сега).
На Г. Тодоров машината на 5691 веднага се обръща и влака заминава обратно като 50132. Съответно пак беше с малко закъснение.
50194 и 50195 се облужват с обичайния състав на КПВ-тата Г. Тодоров - Петрич.
Информация
Модератори