








Последно промяна от VESO на Чет Май 08, 2008 4:34 pm, променено общо 1 път.
Последно промяна от VESO на Чет Май 08, 2008 4:30 pm, променено общо 1 път.
абе донякъде си прав аз харесвам купейните защото мога да си снимаааам от тях и защото не са такива клюкарници... иначе няма спор че дезиритата са добри климатизирани а у сичко добре но немога да снимам от тяххrexkos написа:Дезирата са отлични, но само за кратки разстояния. 43-ките EX-DB никак не са лоши и стават за БВ на кратки и средни разстояния (София-Пловдив, София-Лом и т.н.). За по-дълги разстояния съм привърженик само и единствено на купейните вагони.
Липсват страничните огледала, но те в по късните часове на деня започнаха да ги монтиратVESO написа: Между другото , как никой от тази снимка не забеляза нещо да липсва на мотрисата.
Защото колега досега в По това беше рядкост понеже маневрите се извършваха от предназначените за тази цел локомотиви серия 61,но понеже сега 2 от общо 3-те зачислени в депо ПЛОВДИВ локомотива са ремонт и маневрата се прави с каквото има.44.123 написа:Защо толкова се учудвате като виждате, че магистрален електровоз 43-та прави маневра при нас в Русе абсолютно винаги маневрите се правят от електровоз 43-та а по-някога и 44-та се включва на маневрите.