Веско, заслужава си да се снимаш до всичко, на което пише "Г. Оряховица". Туй депо отда-а-а-вна е в Европа...VESO написа:Мога да потвърдя казаното от lok45111 , bdz46 и NIkks.Мотрисата се отличава с отлично ускорение,безшумна редукторна система и никакви блъскания на секциите при потегляне или спиране.На нея забелязах прочутия живачен термостат,за който имаше питане в тази тема.На такава красавица не пропускам да не се снимам...

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Днес 10114 се обслужваше от 32145-5+32146-3.Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.Когато я огледах отпред обаче,става ясно и на онзи,който не знае разпределението по депа,че този мотрисен влак е софийски.Ето и снимка за доказателство:

За мое учудване,вътре беше доста чисто,без никакви драсканици,незатварящи се прозорци или разпорени седалки.При потегляне обаче силно се лашкат секциите.Този проблем явно не е отстранен.
За мое учудване,вътре беше доста чисто,без никакви драсканици,незатварящи се прозорци или разпорени седалки.При потегляне обаче силно се лашкат секциите.Този проблем явно не е отстранен.
Електричката излезе от КР в ЛВЗ-Русе точно преди 2 месеца. Успях да й направя снимки в локомотивно депо Русе само няколко часа след излизането й от завода.VESO написа:Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.
Дядо Ганчо с един от челните вагони прави маневра


32 145


Всичките вагони вече са събрани. Хайде на проби!

Последно промяна от rexkos на Вто Окт 02, 2007 8:03 pm, променено общо 1 път.

Администратор


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
И нашите бяха за 120, но са до 80 покрай 32, защото никой не се сети,че 33 нямат нищо общо с ограничаването на серия 32. Сега 33 са до 80 без никаква причина.Nikss написа:Моето мнение е следното:Чуждото е винаги по-хубаво от собственото.Техните ел.мотрисни влакове серия 412 са същите като нашите серия 33 с малки изключения.На една снимка на пулта забелязах,че техните са си до 120 км/ч а пък нашите са до 80 ограничени.
Тя засега остана само една 33ка, а онтносно възможна модернизация на 32ките... забелязвам, че някои депа експлоатират мотрисните влакове на принципа на доизживяване. Развали се, правят я колкото да се дакърпи положението. От известно време насам откакто се разбра за новите ЕМВ тази практика се доказа и засили. Явно никой не мисли да стегне машините, може би когато преди доста години е трябвало да се прави нещо, не се направило, сега иска много пари, а желание липсва.идентични на нашите серия 33-00 - направо като нови , дори и климатици си имат.У нас дали е възможна някаква макар и частична модернизация

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори