Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Мога да потвърдя казаното от lok45111 , bdz46 и NIkks.Мотрисата се отличава с отлично ускорение,безшумна редукторна система и никакви блъскания на секциите при потегляне или спиране.На нея забелязах прочутия живачен термостат,за който имаше питане в тази тема.На такава красавица не пропускам да не се снимам...
Веско, заслужава си да се снимаш до всичко, на което пише "Г. Оряховица". Туй депо отда-а-а-вна е в Европа...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 182
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 8:58 pm
Местоположение: София

Мнение от RWman »

За разлика от софийското...
Модератор
Мнения: 267
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 12:13 am
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:
Аватар
Модератор

Мнение от pavkata_zaraboy86 »

Горноряховци винаги са били отличници и при мотрисите, и при електровозите поне от гледна точка "външен вид" :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

pavkata_zaraboy86 написа:Горноряховци винаги са били отличници и при мотрисите, и при електровозите поне от гледна точка "външен вид" :wink:
И не само от гледна точка на "външен вид", но и от гледна точка на техническото състояние на подвижния състав. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес 10114 се обслужваше от 32145-5+32146-3.Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.Когато я огледах отпред обаче,става ясно и на онзи,който не знае разпределението по депа,че този мотрисен влак е софийски.Ето и снимка за доказателство:
Изображение

За мое учудване,вътре беше доста чисто,без никакви драсканици,незатварящи се прозорци или разпорени седалки.При потегляне обаче силно се лашкат секциите.Този проблем явно не е отстранен.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Задната секция блестеше,явно самата електричка е минала наскоро някакъв ремонт,направо се смаях.
Електричката излезе от КР в ЛВЗ-Русе точно преди 2 месеца. Успях да й направя снимки в локомотивно депо Русе само няколко часа след излизането й от завода.

Дядо Ганчо с един от челните вагони прави маневра
Изображение
Изображение

32 145
Изображение
Изображение

Всичките вагони вече са събрани. Хайде на проби!
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Електричката излезе от КР в ЛВЗ-Русе точно преди 2 месеца.
Като гледам вече няма особени външни следи от ремонта...
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Поне вагон 32 145.5 е оцелял единствен ненадраскан :D
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

По напред в темата стана реч за ЕМВ 32 125/126.Ето една снимка на алуминиеви багажници в коридора до вратите за качване и слизане.Сега незнам дали още са си на мястото...

Изображение[/b]
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С багажници като на снимката са почти всички софииски ЕМВ. Оригиналните обаче са с плоски алуминиеви напречни пръчки (като на горнооряховските ЕМВ и на серия 33), а на снимката отдавна изчезналите оригинални пръчки са заменени със стоманени.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Моето мнение е следното:Чуждото е винаги по-хубаво от собственото.Техните ел.мотрисни влакове серия 412 са същите като нашите серия 33 с малки изключения.На една снимка на пулта забелязах,че техните са си до 120 км/ч а пък нашите са до 80 ограничени.
И нашите бяха за 120, но са до 80 покрай 32, защото никой не се сети,че 33 нямат нищо общо с ограничаването на серия 32. Сега 33 са до 80 без никаква причина.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

идентични на нашите серия 33-00 - направо като нови , дори и климатици си имат.У нас дали е възможна някаква макар и частична модернизация
Тя засега остана само една 33ка, а онтносно възможна модернизация на 32ките... забелязвам, че някои депа експлоатират мотрисните влакове на принципа на доизживяване. Развали се, правят я колкото да се дакърпи положението. От известно време насам откакто се разбра за новите ЕМВ тази практика се доказа и засили. Явно никой не мисли да стегне машините, може би когато преди доста години е трябвало да се прави нещо, не се направило, сега иска много пари, а желание липсва.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Кои и Kaк да ги стегне след като им е изтекъл заводският ресурс :?:
Модернизация се прави нормално при изчерпване на 1/3 до 1/2 от заводския ресурус, а не когато техниката вземе да се разпада по пътя
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

32 081/082 и 32 111/112 утре са ТП3.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те от една седмица трябва да влезнат но още не са се нанесли в хладилното хале. 33007-008 отново е в движение
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация