Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44-134 написа:Днес поразпитах малко и ми казаха че мотрисите задължително трябва да работят и двата ДД като само единия може да тегли но и двата трябва да работят също така критичната температура за ДД на сименсите е 102 градуса което е доста висока температура за ДВГ. нормалната температура на работа е 86-87 градуса което за дизел е нормално но при температура от 120 градуса смятам че двигателят би блокирал
Това че работната температура на охлаждащата течност на ДВГ трябва да е 86-87 градуса по целзий е остаряло схващане донякъде е вярно за двигатели с охладителна система открит тип (свързана с атмосферата) работеща с вода (такива са автомобилните двигатели на 99% от соц. возилата и този въпрос е присъствал някога в листовките на КАТ)! При двигатели с закрит тип охладителна система ( там връзката с околната среда се осъществява със специален клапан) нормалната работна температура може да надхвърли 100 градуса ( зависи от характеристиките на охлаждащата течност и от работното налягане на системата)
Проблемът на дезирото може и да е заради ниските скорости - топлообменниците (радиаторите) не се обдухват достатъчно (Преди 30 години е имало подобни проблеми с камионите VOLVO на СО МАТ)! Двигател който е достигнал температура на охл. течност 120 градуса по Целзии не би блокирал (освен ако не е работил дълго под товар при тези условия) Но бързото му охлаждане чрез поливане със студена вода гарантира почти 100% бракуването му!
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

аз гарантирам че дезирата работят на 87 градуса а относно блокирането какъвто и да е двигателя при такава висока температура и след това да угасне той повишава температурата си още и не му мърда основния ремонт
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

За дезирото - не споря.... Другото е за друга тема...
Искам да питам: Топлообменниците на охл. система обдухват ли се от насрещния поток при движение на ДМВ или само от вентилатори?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Само с вентилатори е и може би за това се получават и тези случки
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Поздравления за описанието,подкрепено с богатия снимков материал (успях да го видя,преди bgphoto да ми прави пак номера)!
Приемното сдание на Гюешево е така внушително,понеже е била проектирана като гранична гара със съответните терминали и помещения за граничните власти и помощния персонал.Един ден като завършат отсечката с Македония (между малко държави в Европа не преминава ж.п. линия както при нас с тази държава) ще се осъществи и отколешната мечта на хората в този район - да имат директен влак от СФ,без да се прикачват в Кюстендил.
Спокойно по този участък може да се пусне DESIRO,но едва след като вдигнат скоростите,понеже продължителното движение с 25 е противопоказно за 10-00-ките.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
"Мечти за всеки"-докато управляват сърбоманите в Македония, и Византийците, не дават име на "измислено признатата-държава",...- Балкански синдром!!!. P.S.- "ОПТИМИЗМА"-трябва да се УВАЖАВА!!!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

VESO написа:продължителното движение с 25 е противопоказно за 10-00-ките.
Аз пък не съм чувал такова нещо :roll:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

При продължително движение с 25 км/ч настъпва повреда в хидротрансформаторната група - питай който искаш, всеки ще ти го каже.
А защо според теб не се пуска DESIRO в участъка Кюстендил - Гюешево, а до последно се търкаля 55-00-цата?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

VESO написа:При продължително движение с 25 км/ч настъпва повреда в хидротрансформаторната група - питай който искаш, всеки ще ти го каже.
А защо според теб не се пуска DESIRO в участъка Кюстендил - Гюешево, а до последно се търкаля 55-00-цата?
Видиш ли питах! Оказа се че не е така, тъй като едно дезиро може да се кара с 25 по най-малко 4 различни начина от които в 3 използваната от теб сложна дума "хидротрансформаторна" група се използва през 1-2 мин. и то се използва за по 10-12 сек.
А за Кюстендил гюешево причината е същата която в момента движи 10145 с композиция.
и една молба имам...
Да ми обясниш какво означава използваната от теб дума "хидротрансформаторна" група...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

bdz_bg написа:И аз съм слушал такива неща,че хидротрансформаторните групи се повреждат при продължително движение с тази скорост.
А на мен официално ми го отговориха преди време. Сигурно има начини да се преодолее проблема, но те са си неофициални.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има проблем,разбира се,наистина настъпва повреда,затова основната причина да не се пуска DESIRO не само по Гюешево - Кюстендил,но и по други участъци със скорост 25 км/ч, не е разнасяне на поща или багаж,а технически проблем,зависещ изцяло от мотрисата.
Аз предлагам вместо да затъваме в излишни спорове,нека някой специалист по техническото устройство на 10-00-ките си каже думата,а ако няма възможност да влезе във форума,ще му запишем казаното и ще го постнем тук без съкращения.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Единственият проблем пред Кюстендил-Гюешево е дългия обход и разбит път. Технически проблеми при продължително движение с ниска скорост (25 км/ч) на ДМВ Дезиро не са констатирани.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Какво става с спрените 10ки? една се блъсна с камион, друга със земни маси, 3та заземи КМ след като налетя на скъсан кабел? Поне някоя от тях възстановена ли е? И може ли от здравите половинки да се събере ДМВ?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Във Варна са обаче немците искат да ги ремонтират в Румъния( има цех за ремонт на техните 120 дмв "Дезрио")БДЖ се дърпа.Резултата е 3 спрени за неопределено време ДМВ.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Тая работа мирише :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация