Форум "ЛОКОМОТИВИ" се стреми да стане един от първите три най - добри жп. форуми у насMashinista написа:Искам да съобщя,че ЛОКОМОТИВИ е на 4 място в гугъл за дадената тема!Браво на нас!
Администратор
Пътнически влак прегази конска каруца на неохраняван жп прелез, предаде Дарик радио.
На място са загинали 68-годишен мъж и 60-годишната му съпруга.
Инцидентът е станал в 9.30 часа тази сутрин между разградските села Самуил и Кривица.
Възрастното семейство от шуменското село Боян отивало на пазар в Самуил. Конят им се подплашил и спрял на релсите секунди преди от там да премине влакът Русе - Каспичан.
В Русия днес е презентацията на първия "Сватбен влак". В него хората ще могат и да се венчаят и да извършат сватбеното си пътешествие, съобщи в. "Московский комсомолец".
В състава на влака са включени два вагон-ресторанта, вагон-храм, вагон за развлекателни мероприятия, вагон-салон.
За младоженците е предвидено специално купе във вагона "Гранд де Лукс". Влакът е предназначен за 100 пътници. БТА
На място са загинали 68-годишен мъж и 60-годишната му съпруга.
Инцидентът е станал в 9.30 часа тази сутрин между разградските села Самуил и Кривица.
Възрастното семейство от шуменското село Боян отивало на пазар в Самуил. Конят им се подплашил и спрял на релсите секунди преди от там да премине влакът Русе - Каспичан.
В Русия днес е презентацията на първия "Сватбен влак". В него хората ще могат и да се венчаят и да извършат сватбеното си пътешествие, съобщи в. "Московский комсомолец".
В състава на влака са включени два вагон-ресторанта, вагон-храм, вагон за развлекателни мероприятия, вагон-салон.
За младоженците е предвидено специално купе във вагона "Гранд де Лукс". Влакът е предназначен за 100 пътници. БТА
БДЖ продава гари,за да купи вагони(или поредната изцепка на журналистите)
Държавата ще продава свободни пространства от гари,за да купува нови товарни и пътнически вагони,заяви министърът на транспорта Петър Мутафчиев вчера в Бургас.
Частни фирми отдавна чакат Националната компания "Железопътна инфраструктура" да пусне на пазара апетитните гари Пионер и Сердика в София,Сточна гара в Пловдив.
Сега в БДЖ печелят единствено товарните превози,а вагоните им не стигат да поемат всички товари,обясни министърът."Нужни са ни 2 млрд. евро,за да достигнем нивото на железниците през 1986 година г.,посочи Мутавчиев и добави,че 15 години никой не е инвестирал в тях.
Заплатите в системата ще са вдигнат с 10% от 1 април.За повече няма пари и 10 стачки да направят,заяви министърът.Той допълни,че не е информиран за ефективни протести.
Правителството е одобрило кредит от 70 млн. лева,като се обсъжда и дългосрочен облигационен заем от 170 млн. лева за инвестиции в железниците,каза министър Мутавчиев.
Източник: Вестникът,който купих в събота
Мой думи:ПАРИ ВИНАГИ Е ИМАЛО И ВИНАГИ ЩЕ ИМАПросто няма кой да ги дава(и това го има,ама не щат,да ги вземат дяволите)!Как да нямат пари да купят вагони,че колко е един!КАКВО ПРАВЯТ ТЕЗИ ПАРИ В "ДЪРЖАВНИЯТ РЕЗЕРВ",А.Чакат някой депутат да си ги вземе с мазните ръце!СПОРЕД МЕН,НЯКОЙ ТРЯБВА СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ!Толкова от мене по този въпрос,че не знам какво мога да напиша....
Държавата ще продава свободни пространства от гари,за да купува нови товарни и пътнически вагони,заяви министърът на транспорта Петър Мутафчиев вчера в Бургас.
Частни фирми отдавна чакат Националната компания "Железопътна инфраструктура" да пусне на пазара апетитните гари Пионер и Сердика в София,Сточна гара в Пловдив.
Сега в БДЖ печелят единствено товарните превози,а вагоните им не стигат да поемат всички товари,обясни министърът."Нужни са ни 2 млрд. евро,за да достигнем нивото на железниците през 1986 година г.,посочи Мутавчиев и добави,че 15 години никой не е инвестирал в тях.
Заплатите в системата ще са вдигнат с 10% от 1 април.За повече няма пари и 10 стачки да направят,заяви министърът.Той допълни,че не е информиран за ефективни протести.
Правителството е одобрило кредит от 70 млн. лева,като се обсъжда и дългосрочен облигационен заем от 170 млн. лева за инвестиции в железниците,каза министър Мутавчиев.
Източник: Вестникът,който купих в събота
Мой думи:ПАРИ ВИНАГИ Е ИМАЛО И ВИНАГИ ЩЕ ИМАПросто няма кой да ги дава(и това го има,ама не щат,да ги вземат дяволите)!Как да нямат пари да купят вагони,че колко е един!КАКВО ПРАВЯТ ТЕЗИ ПАРИ В "ДЪРЖАВНИЯТ РЕЗЕРВ",А.Чакат някой депутат да си ги вземе с мазните ръце!СПОРЕД МЕН,НЯКОЙ ТРЯБВА СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ!Толкова от мене по този въпрос,че не знам какво мога да напиша....
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
“Лада” изхвърли влак от релсите
Шофьорът лежи невредим в болница
Разград. "Лада" се вряза в бързия влак Варна - Русе и го извади от релсите, а шофьорът остана невредим. Екшънът стана във вторник вечерта на прелез край разградското с. Ясеновец.
От удара купето на соцвозилото е смачкано напълно, а от първия вагон на влака изхвърчали две колела.
Собственик на ладата е 65-годишният Николай Маринов от Разград. Той е електротехник и лежи в разградската болница в съзнание и без видими травми, казаха от лечебницата вчера. Шофьорът твърди, че не помни нищо.
Маринов имал високо кръвно и край жп линията най-вероятно му е станало лошо, смятат докторите. Предполага се, че е успял да излезе от колата секунди преди тя по инерция да се озове срещу летящия насреща й влак.
Минути след катастрофата Маринов дошъл на себе си и потърсил помощ. Хора от Ясеновец го закарали в болницата още преди линейките на Бърза помощ да стигнат до дерайлиралия влак.
Никой от пътниците в трена не е пострадал. Хората са извозени с автобуси до Русе, откъдето пътуването им било организирано повторно за сметка на БДЖ.
Цяла нощ движението по линията Русе - Варна бе затруднено. Влаковете пъплеха по затворения участък с 25 км в час. Вчера призори движението бе нормализирано.
в."Стандарт"
http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=187690
Шофьорът лежи невредим в болница
Разград. "Лада" се вряза в бързия влак Варна - Русе и го извади от релсите, а шофьорът остана невредим. Екшънът стана във вторник вечерта на прелез край разградското с. Ясеновец.
От удара купето на соцвозилото е смачкано напълно, а от първия вагон на влака изхвърчали две колела.
Собственик на ладата е 65-годишният Николай Маринов от Разград. Той е електротехник и лежи в разградската болница в съзнание и без видими травми, казаха от лечебницата вчера. Шофьорът твърди, че не помни нищо.
Маринов имал високо кръвно и край жп линията най-вероятно му е станало лошо, смятат докторите. Предполага се, че е успял да излезе от колата секунди преди тя по инерция да се озове срещу летящия насреща й влак.
Минути след катастрофата Маринов дошъл на себе си и потърсил помощ. Хора от Ясеновец го закарали в болницата още преди линейките на Бърза помощ да стигнат до дерайлиралия влак.
Никой от пътниците в трена не е пострадал. Хората са извозени с автобуси до Русе, откъдето пътуването им било организирано повторно за сметка на БДЖ.
Цяла нощ движението по линията Русе - Варна бе затруднено. Влаковете пъплеха по затворения участък с 25 км в час. Вчера призори движението бе нормализирано.
в."Стандарт"
http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=187690
СТАЧНА ГОТОВНОСТ
Ако до 1 месец не се увеличат заплатите на машинистите се очаква да има стачка.В лок.депо Пловдив условията за работа са под нужното ниво.Машинистите искат по-добри условия на труд и по-висока заплата.Понеже репортажа беше излъчен по bTV Новините по време на репортажа се видяха локомотивите 45 153.4 , 44 135.2 и 44 064.4 Машинистите споделиха,че заплатите са твърде малки и очакват увеличение.
Ако до 1 месец не се увеличат заплатите на машинистите се очаква да има стачка.В лок.депо Пловдив условията за работа са под нужното ниво.Машинистите искат по-добри условия на труд и по-висока заплата.Понеже репортажа беше излъчен по bTV Новините по време на репортажа се видяха локомотивите 45 153.4 , 44 135.2 и 44 064.4 Машинистите споделиха,че заплатите са твърде малки и очакват увеличение.
ДВОЙНО ДЕЙСТВИЕ
11 Май 2007, петък
Шумоизолираща стена ще бъде изградена в столичния квартал „Факултета”, за да отдели железопътната линия от къщите на хората. Освен да предпазва от шума, се очаква стената да спре ромите от квартала да изхвърлят боклуците си по жп-релсите. „По-лесно е да построим стена, отколкото да променим манталитета на ромското население”, коментира заместник-кметът на София – Велизар Стоилов.
Ромите от столичният квартал Факултета почистват жп-релсите от боклуците, които сами изхвърлят там. Затова обаче им плащат, защото са наети по програмата за временна заетост. Около 280 кубика боклук се извозват всеки ден.
Страхил: "От 10 години нямаме кофи за боклук и нямаше къде да си изхвърляме боклука – от 10 години е този боклук."
Боклуците са натрупвани с години. На релсите има както желязо и счупени бутилки, така и умрели животни(например плъх).
Заради боклуците по линията вече 7 години влаковете се движат с 25 км/ч при ограничение 80. Почистването на релсовия път е първата стъпка - през 2008 ще започне изграждането на стената, която да изолира шума. Тя ще е дълга повече от километър и ще струва 3 и половина милиона лева.
източник: http://ntv.bg/news/show_news.php?id=14336
11 Май 2007, петък
Шумоизолираща стена ще бъде изградена в столичния квартал „Факултета”, за да отдели железопътната линия от къщите на хората. Освен да предпазва от шума, се очаква стената да спре ромите от квартала да изхвърлят боклуците си по жп-релсите. „По-лесно е да построим стена, отколкото да променим манталитета на ромското население”, коментира заместник-кметът на София – Велизар Стоилов.
Ромите от столичният квартал Факултета почистват жп-релсите от боклуците, които сами изхвърлят там. Затова обаче им плащат, защото са наети по програмата за временна заетост. Около 280 кубика боклук се извозват всеки ден.
Страхил: "От 10 години нямаме кофи за боклук и нямаше къде да си изхвърляме боклука – от 10 години е този боклук."
Боклуците са натрупвани с години. На релсите има както желязо и счупени бутилки, така и умрели животни(например плъх).
Заради боклуците по линията вече 7 години влаковете се движат с 25 км/ч при ограничение 80. Почистването на релсовия път е първата стъпка - през 2008 ще започне изграждането на стената, която да изолира шума. Тя ще е дълга повече от километър и ще струва 3 и половина милиона лева.
източник: http://ntv.bg/news/show_news.php?id=14336
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Мар 08, 2007 8:06 pm
Петнадесетгодишен младеж почина на място днес, след като бе прегазен от влак, пътуващ от Септември за Пловдив. Инцидентът е станал в 10.15 часа между гарите Стамболийски и Огняново. Установено е,че загиналият е А.М. от село Триводици. Според машиниста на товарния влак тийнейджърът е изскочил от храстите край жп линията и е легнал напречно на релсите пред влака.
източник: http://www.plovdiv24.com/news/27305.html
източник: http://www.plovdiv24.com/news/27305.html
Кола се удари в бързия влак Бургас – София, шофьорът на автомобила е пострадал, съобщиха във вторник от БДЖ. Малко след 10 часа днес в района между гарите Иганово и Христо Даново, шофьорът на автомобила е преминал през спуснатите бариери на железопътен прелез и се удря странично в преминаващия влак.
Пострадали пътници няма, а водачът на автомобила е настанен в болница. От удара е повреден локомотивът.
От железопътната компания уточниха, че това е деветият подобен случай от началото на годината. Водачите масово пресичат железопътни прелези при спуснати бариери или задействана светлинна и звукова сигнализация, която указва, че приближава влак.
През изминалата 2006 година са регистрирани 21 инциденти от подобен характер.
Пострадали пътници няма, а водачът на автомобила е настанен в болница. От удара е повреден локомотивът.
От железопътната компания уточниха, че това е деветият подобен случай от началото на годината. Водачите масово пресичат железопътни прелези при спуснати бариери или задействана светлинна и звукова сигнализация, която указва, че приближава влак.
През изминалата 2006 година са регистрирани 21 инциденти от подобен характер.
БДЖ пуска допълнителни вагони
Националната компания БДЖ пуска добълнителни вагони към композициите си за дните около 24 май. Заради очаквания увеличен поток пасажери от 23-и до 28-и включително ще се движат общо 18 ускорени бързи,54 бързи и три пътнически влака,в това число и по направленията през пловдив.
Вестник "МАРИЦА"
Националната компания БДЖ пуска добълнителни вагони към композициите си за дните около 24 май. Заради очаквания увеличен поток пасажери от 23-и до 28-и включително ще се движат общо 18 ускорени бързи,54 бързи и три пътнически влака,в това число и по направленията през пловдив.
Вестник "МАРИЦА"

Мнения: 61
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 8:18 pm
Делегатите на VI редовен конгрес на КНСБ приеха позиция във връзка с писмото на изпълнителния директор на БДЖ ЕАД Олег Попов за подготвени масови уволнения на железничари. Писмото на изпълнителния директор на БДЖ е адресирано до Синдиката на железничарите и до Съюза на транспортните синдикати в България и в него се уведомява за предстоящите съкращения на 941 щатни бройки в дружеството.
Позицията на синдикалистите е, че и в момента има 232 незаети работни места, че тези мерки на са обсъждани и приети от социалните партньори и че предстоящото съкращение се прави в нарушение на Кодекса на труда.
КНСБ не приема за основание на предстоящото съкращение програмата за развитие на БДЖ до 2009 година.
Делегатите настояват министъра на транспорта Петър Мутафчиев да отмени със своя заповед уведомителното писмо на изпълнителния директор на БДЖ, както и да го санкционира дисциплинарно за грубото погазване на социалния диалог, за нарушаването на Кодекса на труда и за създаването на предпоставки за социално напрежение сред 17-те хиляди работници и служители в дружеството.
Източник: http://www.dnes.bg/article.php?id=36232
Позицията на синдикалистите е, че и в момента има 232 незаети работни места, че тези мерки на са обсъждани и приети от социалните партньори и че предстоящото съкращение се прави в нарушение на Кодекса на труда.
КНСБ не приема за основание на предстоящото съкращение програмата за развитие на БДЖ до 2009 година.
Делегатите настояват министъра на транспорта Петър Мутафчиев да отмени със своя заповед уведомителното писмо на изпълнителния директор на БДЖ, както и да го санкционира дисциплинарно за грубото погазване на социалния диалог, за нарушаването на Кодекса на труда и за създаването на предпоставки за социално напрежение сред 17-те хиляди работници и служители в дружеството.
Източник: http://www.dnes.bg/article.php?id=36232
София. Пожар е възникнал на гара “Подуяне” - разпределителна късно тази нощ. Това съобщиха за Агенция “Фокус” от Министерството на държавната политика при бедствия и аварии (МДПБА). Около 2.40 часа е подаден сигнал за възпламенили се бидони с кислородна вода - 60%. Бидоните са били доставка от Австрия за козметичната компания “Арома”. От 16-те бидона четири са били спукани и са се запалили. Два екипа на “Гражданска защита” и екип на пожарната са се отзовали на мястото на инцидента. Пожарът е овладян за около 3 часа. Там обаче все още има пожарникари, които ще следят да не се възпламени огънят. Бидоните също са все още на гарата.
Няма пострадали граждани при инцидента.
Фокус News
Няма пострадали граждани при инцидента.
Фокус News
ПО СВЕТА И У НАС от 21:50: Експрес "Чайка" който заседна в тунел Козница (най-дългия в България) поради липса на напрежение в контактната мрежа вече се движи към Карлово, а след това ще продължи по маршрута си към Бургас. На всичките 105 пътници във влака са доставени храна и напитки. Влакът се движи със 3 часа и 20 мин. закъснение=200 минути закъснение.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:23 pm, променено общо 1 път.
Координатор УС
Локомотив на влак, превозващ гориво, се запали в Шумен
news.bg
Поради късо съединение се е запалил локомотивът на товарен влак до спирка Тракия в Шумен.
Локомотивът е дърпал 30 вагона, пълни с около 1 700 тона гориво, предаде Радио Шумен.
Влакът се е движел по направлението Карнобат - Русе.
Шуменските пожарникари са успели да изгасят пожара, няма нанесени щети.
Влаковата композиция е продължила към Каспичан, където локомотивът ще бъде сменен с друг.
Източник:
http://news.ibox.bg/news/id_1364475488
news.bg
Поради късо съединение се е запалил локомотивът на товарен влак до спирка Тракия в Шумен.
Локомотивът е дърпал 30 вагона, пълни с около 1 700 тона гориво, предаде Радио Шумен.
Влакът се е движел по направлението Карнобат - Русе.
Шуменските пожарникари са успели да изгасят пожара, няма нанесени щети.
Влаковата композиция е продължила към Каспичан, където локомотивът ще бъде сменен с друг.
Източник:
http://news.ibox.bg/news/id_1364475488
статияБорис Начев написа: Борис Начев
bnachevatcharpari.bg 09.07.2007 17:15
БДЖ ги надмина американците
Железопътният транспорт в САЩ е почти напълно замрял
Ползването на железопътния транспорт в САЩ е почти напълно замряло, съобщава електронното издание gadling.com. Все по-рядко американците предприемат подобен вид пътуване, отблъснати от непрекъснатите закъснения, неудобните за престой гари и скъпите билети. Не знам за вас, но на мен ми се струва, че изданието описва условията на родното ни БДЖ. С една единствена разлика - при нас поне от липса на клиенти не се оплаква. Железниците ни се стремят да задоволят всеки един от нас. Понякога обаче филантропичната прегръдка на компанията се оказва по-малка от желанието за обслужване. В такива случаи се получават странните феномени на дублирани места, граждани в тоалетните и задръстени от сънародници коридори.
Едно не мога да си обясня. В САЩ железниците са на загуба, това е ясно - няма клиенти. Как обаче при неспирния пътнически поток на БДЖ все не им стигат парите. А трябва да се обновява инфраструктурата, че и нови вагони да се купуват. Братята американци пък не могат да запълнят едно купе. Да ви имаме проблемите.
статияГергана Маринова написа: Гергана Маринова
gmarinovaatcharpari.bg 11.07.2007 17:46
БДЖ продаде имот за над 3 млн. лв.
Фирма Интерио Ентърпрайс София спечели търга с явно наддаване за покупка на Почивно-възстановителен център Солници, собственост на БДЖ
Фирма Интерио Ентърпрайс София предложи най-висока цена от 3 040 хил. лв. на днешния търг с явно наддаване за продажба на недвижим имот Почивно-възстановителен център Солници. Той е собственост на Български държавни железници (БДЖ) - Поделение за товарни превози Бургас.
Тръжни документи бяха закупени от 12 фирми, но само 4 от тях подадоха заявления за участие в търга. На самия търг се явиха представители на 3 фирми, които участваха в наддаването, съобщиха от БДЖ.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs