Mashinista написа:Мой думи:ПАРИ ВИНАГИ Е ИМАЛО И ВИНАГИ ЩЕ ИМАПросто няма кой да ги дава(и това го има,ама не щат,да ги вземат дяволите)!Как да нямат пари да купят вагони,че колко е един!КАКВО ПРАВЯТ ТЕЗИ ПАРИ В "ДЪРЖАВНИЯТ РЕЗЕРВ",А.Чакат някой депутат да си ги вземе с мазните ръце!СПОРЕД МЕН,НЯКОЙ ТРЯБВА СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ!Толкова от мене по този въпрос,че не знам какво мога да напиша....
Приятелю, тотално бъркаш.
1. Пари има и има кой да ги даде, но няма кой да ги вземе. Безкрайно много са примерите, когато БДЖ отказва обслужването на клиенти, т.е. отказва да получи предоставени пари. Също така не развива почти никаква маркетингова дейност за привличане на клиенти.
2. Парите в резерва нямат нищо общо с БДЖ и въобще със стопански субекти независимо от формата на собственост. Държавата като собственик на БДЖ го субсидира от бюджета (не резерва!), но поради некадърен мениджмънт няма възвръщаемост и субсидиите се явяват като морфинови инжекции на безнадеждно болен за облекчаване на предсмъртните му страдания.
3. Заемането с този проблем означава собственикът да прояви някакъв интерес към собствеността си, какъвто до момента очевидно липсва. Все едно теб изобщо да не те интересува какво се случва със собственото ти жилище или собствената ти кола. Няма логика, но е факт.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.