
Администратор
Тук поставяйте свойте коментари по публикациите, направени в двата дайджеста. За по - голяма прегледност, давайте линк към статията, която коментирате.
64.19

http://bgrail.info/phpBB2/viewtopic.php?p=9788#9788
Това не е на добре за Кончар!Какво ще стане ако фалират?!
Това не е на добре за Кончар!Какво ще стане ако фалират?!
Последно промяна от Mashinista на Нед Мар 11, 2007 11:47 am, променено общо 2 пъти.
Ми ще затворят завода, и си оставаме с няколко 46 2** и два банана като с пръст в уста. 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Тия гледат да модернизират сръбските локомотиви та чак и европейски сертификати им дават, апа нашите 46 200 се движат със сумати дефекти. Що техните не дадат дефекти ми все на нас се случва?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:33 am, променено общо 1 път.
И аз да направя малко коментар по статията:
Стигна се даже до парадоксален пример - габровската нощна електричка прави връзка на Ц.ливада с 2681/2682,които ще се движат едва от 2-ри юни.Тогава няма никакъв смисъл да се пуска такъв влак,при положение,че пътниците (ако евентуално е имало такива ) няма какво да правят на Ц.ливада.
Единствено недоумение в мен предизвика спирането на 70221/70220.Първият чакаше пътницте от 2636 и така доста хора от Варна ( посредством връзката 8636 + 2636 на Синдел),Добрич,Шумен и Плевен си отиваха във Враца.Последният пък на Мездра правеше връзка с 20133 и така осигуряваше пътници от Враца за Червен бряг и Плевен.Слизайки на плевенската гара,хората чакаха 10 минути DESIRO-то за Свищов,а след още 20 идваше "Златни"-те за Варна.По този начин с пътническия спестяваха някой и друг лев,отколко да се качат на ускорения още от Мездра.
Толкова ли време струваше на някои мозъци,изготвили графика да се досетят,че влакове като 24201/24200 , 24212/24211 и габровските нощни са 100% нерентабилни по това време на годината.Идеята е била през летния сезон да имат хората връзка с Черноморието и едва тогава ще се регистрира някаква населеност,макар и минимална,понеже не виждам колко души примерно от Троян ще отидат на море с влак.lok45111 написа:“Български държавни железници” ЕАД променят графика за движение на някои влакове
Стигна се даже до парадоксален пример - габровската нощна електричка прави връзка на Ц.ливада с 2681/2682,които ще се движат едва от 2-ри юни.Тогава няма никакъв смисъл да се пуска такъв влак,при положение,че пътниците (ако евентуално е имало такива ) няма какво да правят на Ц.ливада.
Единствено недоумение в мен предизвика спирането на 70221/70220.Първият чакаше пътницте от 2636 и така доста хора от Варна ( посредством връзката 8636 + 2636 на Синдел),Добрич,Шумен и Плевен си отиваха във Враца.Последният пък на Мездра правеше връзка с 20133 и така осигуряваше пътници от Враца за Червен бряг и Плевен.Слизайки на плевенската гара,хората чакаха 10 минути DESIRO-то за Свищов,а след още 20 идваше "Златни"-те за Варна.По този начин с пътническия спестяваха някой и друг лев,отколко да се качат на ускорения още от Мездра.
Този фалит няма да е случаен, а чиста проба предамерен. Само ме е яд за хората там, кадърни са и си разбират от работата. За двамата биг-босове на БДЖ-Кончар това няма да е първи фалит. Гинчо и Стоян Павлови винаги са гравитирали около една политическа сила, както са бивши депутати от същата такава. Навремето бяха в бизнеса с черната металургия, изпраха пари и ... фалираха. Сега положението изглежда подобно. С интерес ще наблюдаваме развитието на ситуацията.Машиниста написа:http://bgrail.info/phpBB2/viewtopic.php?p=9788#9788
Това не е на добре за Кончар!Какво ще стане ако фалират?!

Фалирането на Кончар може да доведе до глад за локомотиви, щото 46 003 и 46 005 седят в двора и чакат модернизация. А ако се модернизират те ще има с 2 локомотива повече. Да не говорим, че има локомотиви, които са започнати, а не са завършени.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:31 am, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

http://82.199.196.44/phpbb2/viewtopic.php?t=643
Относно стачката: Не зная дали ще посмеят да се вдигнат на стачка, въпреки приготовленията. ЖП транпорта е веонен отрасъл за страната и стачки са забранени.
Относно стачката: Не зная дали ще посмеят да се вдигнат на стачка, въпреки приготовленията. ЖП транпорта е веонен отрасъл за страната и стачки са забранени.

Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Аз мисля, че това изобщо не итересува железничарите. Преди години имаше доста стачки, ако не се лъжа, май беше през 1999г.Nikola VS написа: ЖП транпорта е веонен отрасъл за страната и стачки са забранени.
Протестните действия бяха доста сериозни. Аз лично присъствах на една. Част от стачкуващите бяха понасядали по жп. линията и не позволяваха на влаковете да заминават. По тяхните действия си личеше, че служителите изобщо не се шегуваха. Естествено след това имаше доста наказани


Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Имал е късмет, че ако го уволнят дисциплинарно не може да се върне в системата на БДЖ, а явно той е имал забележка и за това са го изгонели.Nikss написа:Оооо да.Спомням си тази стачка през 1999г.тогава може да бях само на 6,но баща ми тогава стачкуваше и накрая го уволниха та около 1 година не работеше.После вече го взеха пак.
Последно промяна от 44 058 на Съб Сеп 01, 2007 7:31 pm, променено общо 1 път.

цитирам: От 2001 година ретро-подвижният състав е събран в Музейна колекция "Железопътно наследство",в която експонатите имат статут на паметници на културата,отразяващи историята на Българските железници.В по-голямата си част това са стари вагони и локомотиви-парни,дизелови и електрически от серии които вече са излезли от експлоатация.
И тук идва въпросът: Защо една 41-ца не е възстановена за да влезе в тази музейна колекция? 41 серия е излезнала отдавна от експлоатация, а доколкото знам няма музеен експонат-локомотив серия 41. Да не говорим, че ако недай си боже 42 081.0 не може да се движи и я нарежат губим още един музеен експонат.
И тук идва въпросът: Защо една 41-ца не е възстановена за да влезе в тази музейна колекция? 41 серия е излезнала отдавна от експлоатация, а доколкото знам няма музеен експонат-локомотив серия 41. Да не говорим, че ако недай си боже 42 081.0 не може да се движи и я нарежат губим още един музеен експонат.
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 11:32 am, променено общо 1 път.