Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Тук поставяйте свойте коментари по публикациите, направени в двата дайджеста. За по - голяма прегледност, давайте линк към статията, която коментирате.
64.19
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

http://bgrail.info/phpBB2/viewtopic.php?p=9788#9788

Това не е на добре за Кончар!Какво ще стане ако фалират?!
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Ми ще затворят завода, и си оставаме с няколко 46 2** и два банана като с пръст в уста. :evil:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ами този господин Милков явно има дарба само да краде и разрушава....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тия гледат да модернизират сръбските локомотиви та чак и европейски сертификати им дават, апа нашите 46 200 се движат със сумати дефекти. Що техните не дадат дефекти ми все на нас се случва?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И аз да направя малко коментар по статията:
lok45111 написа:“Български държавни железници” ЕАД променят графика за движение на някои влакове
Толкова ли време струваше на някои мозъци,изготвили графика да се досетят,че влакове като 24201/24200 , 24212/24211 и габровските нощни са 100% нерентабилни по това време на годината.Идеята е била през летния сезон да имат хората връзка с Черноморието и едва тогава ще се регистрира някаква населеност,макар и минимална,понеже не виждам колко души примерно от Троян ще отидат на море с влак.
Стигна се даже до парадоксален пример - габровската нощна електричка прави връзка на Ц.ливада с 2681/2682,които ще се движат едва от 2-ри юни.Тогава няма никакъв смисъл да се пуска такъв влак,при положение,че пътниците (ако евентуално е имало такива ) няма какво да правят на Ц.ливада.
Единствено недоумение в мен предизвика спирането на 70221/70220.Първият чакаше пътницте от 2636 и така доста хора от Варна ( посредством връзката 8636 + 2636 на Синдел),Добрич,Шумен и Плевен си отиваха във Враца.Последният пък на Мездра правеше връзка с 20133 и така осигуряваше пътници от Враца за Червен бряг и Плевен.Слизайки на плевенската гара,хората чакаха 10 минути DESIRO-то за Свищов,а след още 20 идваше "Златни"-те за Варна.По този начин с пътническия спестяваха някой и друг лев,отколко да се качат на ускорения още от Мездра.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 11:11 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ozzy »

Машиниста написа:http://bgrail.info/phpBB2/viewtopic.php?p=9788#9788

Това не е на добре за Кончар!Какво ще стане ако фалират?!
Този фалит няма да е случаен, а чиста проба предамерен. Само ме е яд за хората там, кадърни са и си разбират от работата. За двамата биг-босове на БДЖ-Кончар това няма да е първи фалит. Гинчо и Стоян Павлови винаги са гравитирали около една политическа сила, както са бивши депутати от същата такава. Навремето бяха в бизнеса с черната металургия, изпраха пари и ... фалираха. Сега положението изглежда подобно. С интерес ще наблюдаваме развитието на ситуацията.
Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Фалирането на Кончар може да доведе до глад за локомотиви, щото 46 003 и 46 005 седят в двора и чакат модернизация. А ако се модернизират те ще има с 2 локомотива повече. Да не говорим, че има локомотиви, които са започнати, а не са завършени.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Мисля си,че този фалит е предизвикан нарочно.Не може до преди два месеца това предприятие да е печелившо и изведнъж-айде фалит.Явно е имало субекти,работещи целенасочено в тази посока.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Въпросът е,кои са тези субекти и какво печелят,ако фалира?! :x
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

http://82.199.196.44/phpbb2/viewtopic.php?t=643

Относно стачката: Не зная дали ще посмеят да се вдигнат на стачка, въпреки приготовленията. ЖП транпорта е веонен отрасъл за страната и стачки са забранени. :?
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Nikola VS написа: ЖП транпорта е веонен отрасъл за страната и стачки са забранени. :?
Аз мисля, че това изобщо не итересува железничарите. Преди години имаше доста стачки, ако не се лъжа, май беше през 1999г.
Протестните действия бяха доста сериозни. Аз лично присъствах на една. Част от стачкуващите бяха понасядали по жп. линията и не позволяваха на влаковете да заминават. По тяхните действия си личеше, че служителите изобщо не се шегуваха. Естествено след това имаше доста наказани :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Оооо да.Спомням си тази стачка през 1999г.тогава може да бях само на 6,но баща ми тогава стачкуваше и накрая го уволниха та около 1 година не работеше.После вече го взеха пак.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Nikss написа:Оооо да.Спомням си тази стачка през 1999г.тогава може да бях само на 6,но баща ми тогава стачкуваше и накрая го уволниха та около 1 година не работеше.После вече го взеха пак.
Имал е късмет, че ако го уволнят дисциплинарно не може да се върне в системата на БДЖ, а явно той е имал забележка и за това са го изгонели.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

цитирам: От 2001 година ретро-подвижният състав е събран в Музейна колекция "Железопътно наследство",в която експонатите имат статут на паметници на културата,отразяващи историята на Българските железници.В по-голямата си част това са стари вагони и локомотиви-парни,дизелови и електрически от серии които вече са излезли от експлоатация.
И тук идва въпросът: Защо една 41-ца не е възстановена за да влезе в тази музейна колекция? 41 серия е излезнала отдавна от експлоатация, а доколкото знам няма музеен експонат-локомотив серия 41. Да не говорим, че ако недай си боже 42 081.0 не може да се движи и я нарежат губим още един музеен експонат.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”