Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ако отдалеч видите, че ескалаторът не се движи - това е заблуда. Той все още работи.
Що ще рече това?Че от другата седмица няма да работи?Или ще работи при заявка от ТПЛ - трудно подвижни лица?Нещо немога да разбера тази журналистическа писаница.
Моля,ако някой може да обясни.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това при ескалаторите съм го виждал когато през 2001 година ходих във Испания. На Мадрид в жп гарата също има ескалатори, обаче ако до 1 минута не мине човек ескалатора се изключва сам, а когато човек тръгне към него и ескалатора пак се включва. Това сигурно е и при нашите ескалатори за да може да се пести от тока. Така че нищо ново.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Такива са всички съвременни ескалатори.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

Хубаво е,че ще модернизират чакалнята,а за ескалаторите още по-добре!Най-накрая се сетиха... :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Трябва да взема този месец или през май да взема да се разходя един ден до София, че да ги изпробвам и аз тия ескалатори.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тази сутрин един от новите ескалаторе се държа още по-неадекватно.
Точно преди да се кача спря, което е нормално. Като се приближих, тръгна още преди да съм стъпил където и да било и неочаквано спря, когато бях по средата на изкачването. Изкачих се по спрелия ескалатор и в момента преди да освободя последното стъпало, той се включи отново без да има някой пред него.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

bdz46 написа:Тази сутрин един от новите ескалаторе се държа още по-неадекватно.
Точно преди да се кача спря, което е нормално. Като се приближих, тръгна още преди да съм стъпил където и да било и неочаквано спря, когато бях по средата на изкачването. Изкачих се по спрелия ескалатор и в момента преди да освободя последното стъпало, той се включи отново без да има някой пред него.
Не съм ги виждал,но може да би трябва да се тестват все още.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Автоматика! Нищо не е изпипано. Влатите на кино Арена в Младост представляват въртящисе върти. влизаш тя се завърта и ти вървиш по ния, докато не се озовеш от другата й страна. После спира да се върти. Е мен не ми се се случвало веднъж да влаза или изляза и да не спрат по време на движение и да ме оставят като в капан. трябва да се ръзмърдам вътре, за да се задействат пак. Фотоклетката им е проблема.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
въртящи се врати

Мнение от shotik »

Миналата година ми се наложи да пренасям столове,маси,декори и друг багаж през централния вход на хотел Хилтън-страхотно беше-взимаш какво носиш ,правиш захождане ,целиш да влезеш между двете врати и ходиш ,като гледаш да не закачаш и страничните стъкла и накрая да излезеш от другата страна.Още по голем кудош ,че имаше негър-пиколо и с жестове се опитваше да помага кога да влезеш и излезеш ,а то толко смешно беше, че и аз и другите се заливахме от смях.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ескалаторите на Централна гара работят с пълна сила:
http://bgphoto.net/photos/17386/o633125934986093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633125935043125000.jpg
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тоя сватбен влак в Русия може и да се окаже опасен.Както се движи из ЖП линиите,току виж някой пиян гост на сватбата се изтърси в движение :lol:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За терена на Товарна гара - Пловдив,или по известна като Сточна гара,от доста време има апетит някаква чифутска /демек еврейска/ фирма.Площта е около 200 - 250 дка.Самата сграда на администрацията на Товарна гара е архитектурна забележителност - построена е в началото на миналия век от италиански архитекти и вътре мозайката по пода е уникална като изпълнение.
Та като се знай из цял свят как чифутите правят сделки - чрез подкупи,цяло чудо си е,че още не е продаден терена.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Mashinista написа:Мой думи:ПАРИ ВИНАГИ Е ИМАЛО И ВИНАГИ ЩЕ ИМАПросто няма кой да ги дава(и това го има,ама не щат,да ги вземат дяволите)!Как да нямат пари да купят вагони,че колко е един!КАКВО ПРАВЯТ ТЕЗИ ПАРИ В "ДЪРЖАВНИЯТ РЕЗЕРВ",А.Чакат някой депутат да си ги вземе с мазните ръце!СПОРЕД МЕН,НЯКОЙ ТРЯБВА СЕРИОЗНО ДА СЕ ЗАЕМЕ С ТОЗИ ПРОБЛЕМ!Толкова от мене по този въпрос,че не знам какво мога да напиша....
Приятелю, тотално бъркаш.
1. Пари има и има кой да ги даде, но няма кой да ги вземе. Безкрайно много са примерите, когато БДЖ отказва обслужването на клиенти, т.е. отказва да получи предоставени пари. Също така не развива почти никаква маркетингова дейност за привличане на клиенти.
2. Парите в резерва нямат нищо общо с БДЖ и въобще със стопански субекти независимо от формата на собственост. Държавата като собственик на БДЖ го субсидира от бюджета (не резерва!), но поради некадърен мениджмънт няма възвръщаемост и субсидиите се явяват като морфинови инжекции на безнадеждно болен за облекчаване на предсмъртните му страдания.
3. Заемането с този проблем означава собственикът да прояви някакъв интерес към собствеността си, какъвто до момента очевидно липсва. Все едно теб изобщо да не те интересува какво се случва със собственото ти жилище или собствената ти кола. Няма логика, но е факт.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 214
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 11:34 am
Местоположение: София

Мнение от Mashinista »

За това казах,че някой трябва да се заеме с този проблем!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Mashinista написа:За това казах,че някой трябва да се заеме с този проблем!
Този някой си има име и длъжност.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”