Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Дано хубавите нововъведения в него да оцелеят. Отпадат спиранията на 2627 в дефилето между София и Лакатник. Пускат се вечерни работнически влакове 20225 и 10212. 5620 се превръща в истински бърз влак по пета линия.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

А какво трябва да значи " 400/500т " ?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

todor plamenov написа: 5620 се превръща в истински бърз влак по пета линия.
Този 5620 е нов влак или по-точно на мястото на бившия 460.
Сегашният 5620 става 5622 и си е същата боламач. :lol:

Освен новите вечерни работнически влакове 10212 и 20225 също така интересно впечатление правят:
- Удължаване на КПВ 10270/10271 до гара Септември
- Удължаване на ПВ 80104/80115 до гара Септември
- Удължаване на КПВ 10264/10267 до гара Пазарджик
- Назначаване на нов обеден КПВ в участъка Кърджали - Момчилград - Кърджали
- Назначаване на нов ПВ 50132/50135 Кулата - Перник - Кулата
- Има доста интересни КПВ в най-южните части на 5-та линия, като най-колоритен е КПВ 50240 в Кулата - Петрич, тръгващ от Кулата в 4.05 часа сутринта
- Нов доста колоритен КПВ 60230 Радомир - Перник с ДМВ 10
- Удължаване на 80233/80232 до гара Зимница
- Назначаване на КПВ 90221/90222 Разград - Самуил - Разград за връзка с 9637
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Ако това е последната и окончателна версия на ГДВ 2012, предполагам, че ще настъпят известни промени в обвръзките на влаковете. 10212 ще нощува в Драгоман и сутрин ще се връща като 10203. Международният влак за Белград (292) ще връща като 293 рано сутрин към София. Новата пътническа обвръзка Дупница - Кулата - Перник - Кулата вероятно ще се обслужва от дупничани, които останаха предимно с товарни влакове.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Влак Диана не знам защо не го прекатегоризират в БВ. 5 часа и 30 мин за БВЗР за разстояние от 320 км...
8641 пък с тоя престой от 12 мин. на СЗ.. няма да го коментирам
За + още 30 мин мога да стигна с Чайката от София до Бургас...

8615 и той цепи мрака..

Само ми харесва,че 8611 ще тръгва 25мин по-късно.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хич не е хубаво.Ще пристига по - късно в Бургас и няма да имам достатъчно време за разходка и прибиране.На "Сл.бряг" му е нужен час на пристигане в морския град не по - късно от 12:30-12:35.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Движението по осма линия принципно е невралгично, а сега предстоят и ремонти, които съвсем ще затруднят нормалния трафик. 12-минутният престой на 8641 в Стара Загора предполагам е по изчакване на 40105.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

40105 винаги е пристигал преди Дианата, а имало е и много случаи да закъснее БВЗР 8641 на СЗ поради простата причина че се разминава с два влака(Слънчев бряг и Родопи)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Както винаги, и сега нищо съществено... мръднали са някои влакове с няколко минути напред/назад, други са си както и сега...
има множество недомислици относно времевите престои във гарите на пътнишките влаци... примерно 1385 (383) няма какво да прави цели 3 мин на Пл, като на Павликени, Левски, Чб и М престоява по 1 минута... същата работа за 461... 2 мин са напълно достатъчни, никой не се е избил точно в тези времеви интервали да пътува, не може никой да ме убеди в обратното! Също така много влакове са разтегнати спрямо сегашния ГДВ, други пък вместо да вървят с предимство пред останалите влакове са принудени да чакат от 5 до 10 мин по села и паланки по незнайно какви причини (пример 464 Дг-ГО, който може да е с цели 20 мин по-бърз!). Правят впечатление новоизлюпените вл.1491/1492. 2610 е даден транзит през Чб... изроди! :evil: 3623 с големи престои на Дбв и Тл, да го бутнат на 16:15 ч. от Сф и става екстра. 8611 е много късен от начална гара, максимум на 06:45 ч.! 1621, 1625 и 1627 на Ихтиман и Вакарел по 2 минути :?: :roll: От какъв зор? Мангалите и гратисчиите да могат да се накачат ли? А на Сп за 1 минута да се блъскат хората... ай сиктир! Друг е въпроса, че и 1 мин им е много, а ако мен питате, на Ихтиман БВ изобщо не трябва да спира :!: 2655 с много голям престой на ГО, да го дръпнат на 07:00 ч. от Пл; 3621 да го сложат на 07:30 ч. от Сф, да му съкратят надутите престои на Тл и Дбв от съответно 10 и 18 мин на по 3 мин на всяка гара и хоп 20 мин се избиват! 3622 също много стои на Тл, да го изместят на 14:35 ч. от Бс. 3636 и той е на същото дередже, на 22:05 ч. от Ва, 3637 може да иде на 22:30 ч. от Сф, 4611/12 отново са на 94% и до 120 км/ч... на 4640 са му много 24 мин на ГО, смятам, че и 9 мин престой са достатъчни... тъй, че спокойно може да иде на 14:35 ч. от По, 4646 с раздути престои на Сз и Тл, може да се изтегли на 23:55 ч. от Дг, да не кажа и по-късно, 4647 може да се дръпне малко по-късно от Русе, да речем на 22:15 ч., 5620 е екстра, 5621, 5625 и 5628 са боламач, с 5622 и 5624 не знам толкова рано кой ще се засили да пътува при положение, че гарата в Петрич е на около 2 км от града, по 5623, 5626 и 5627 има още какво да се желае като корекция на спиранията, кюстендилските псевдо-бързи влакове както винаги са под всякаква критика, няма какво да ги коментираме дори, от бързите по 7-а най-добре са 7621 и 7624, другите не стават за нищо, по 8-а е мътна и кървава, не можем да кажем каквото и да било, но все пак 8627 може да иде на 22:50 ч. от Сф и да седи само 12 мин на Сз, по 9-а както винаги е бъркоч... общо взето нищо ново под Слънцето, но все пак нека има влаци, че да се радват хората! :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Недейте скача, преди да сте запознати със спецификата на гарите. Ихтиман и Вакарел са профилни гари и се прави съкратена проба на спиращите влакове.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Да, така е, но отделен е въпросът защо бързите влакове трябва да спират на тези две гари? Според мен само 1650, 1625, 1627, 8626, 8627 е редно да спират, заради работниците - всичко друго от Искър да спира направо на Костенец!
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Ники, мисля че гледаш предишната версия на проектографика. В новата версия 2610 спира на Червен Бряг, което си е напълно резонно. На повечето "горски" влакове са намалени престоите в Горна Оряховица, което може да се приеме като положителна страна. 465 тръгва по-късно от ГО, заради изместения по-късно 461.Този международен чифт 1491/1492 е някаква странна птица. По принцип основния влак се явява "Дачия Експрес" от Виена за Букурещ с по-голям престой в Будапеща. Не е ясно с какви вагони ще се движи към БЪлгария и дали ще вози вътрешно съобщение.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Я вижте развалили ми Габровските: 42205 тръгва по рано от Габрово за да прави връзка с 40131; 42208 тръгва по късно от Ц. Ливада заради връзка с 40215 от Дряново; 42209 тръгва по късно от Габрово и прави връзка само с 40103. Заради връзка с 40215 ми развалят с 40114, за убиване са. Ще има писма идните дни.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

todor plamenov написа:По принцип основния влак се явява "Дачия Експрес" от Виена за Букурещ с по-голям престой в Будапеща. Не е ясно с какви вагони ще се движи към БЪлгария и дали ще вози вътрешно съобщение.
Дачията обаче заминава от Букурещ след 14 ч, а обратната пристига около 15 ч.
Този 1491/1492 не изглежда да има нещо общо с нея.
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация