
Новият проекто ГДВ 2012: http://trainspotters.netii.net/gdv/GDV%202012-2.rar

Модератор
Този 5620 е нов влак или по-точно на мястото на бившия 460.todor plamenov написа: 5620 се превръща в истински бърз влак по пета линия.
Сегашният 5620 става 5622 и си е същата боламач.

Освен новите вечерни работнически влакове 10212 и 20225 също така интересно впечатление правят:
- Удължаване на КПВ 10270/10271 до гара Септември
- Удължаване на ПВ 80104/80115 до гара Септември
- Удължаване на КПВ 10264/10267 до гара Пазарджик
- Назначаване на нов обеден КПВ в участъка Кърджали - Момчилград - Кърджали
- Назначаване на нов ПВ 50132/50135 Кулата - Перник - Кулата
- Има доста интересни КПВ в най-южните части на 5-та линия, като най-колоритен е КПВ 50240 в Кулата - Петрич, тръгващ от Кулата в 4.05 часа сутринта
- Нов доста колоритен КПВ 60230 Радомир - Перник с ДМВ 10
- Удължаване на 80233/80232 до гара Зимница
- Назначаване на КПВ 90221/90222 Разград - Самуил - Разград за връзка с 9637
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Ако това е последната и окончателна версия на ГДВ 2012, предполагам, че ще настъпят известни промени в обвръзките на влаковете. 10212 ще нощува в Драгоман и сутрин ще се връща като 10203. Международният влак за Белград (292) ще връща като 293 рано сутрин към София. Новата пътническа обвръзка Дупница - Кулата - Перник - Кулата вероятно ще се обслужва от дупничани, които останаха предимно с товарни влакове.

Влак Диана не знам защо не го прекатегоризират в БВ. 5 часа и 30 мин за БВЗР за разстояние от 320 км...
8641 пък с тоя престой от 12 мин. на СЗ.. няма да го коментирам
За + още 30 мин мога да стигна с Чайката от София до Бургас...
8615 и той цепи мрака..
Само ми харесва,че 8611 ще тръгва 25мин по-късно.
8641 пък с тоя престой от 12 мин. на СЗ.. няма да го коментирам
За + още 30 мин мога да стигна с Чайката от София до Бургас...
8615 и той цепи мрака..
Само ми харесва,че 8611 ще тръгва 25мин по-късно.

Модератор
40105 винаги е пристигал преди Дианата, а имало е и много случаи да закъснее БВЗР 8641 на СЗ поради простата причина че се разминава с два влака(Слънчев бряг и Родопи)

Както винаги, и сега нищо съществено... мръднали са някои влакове с няколко минути напред/назад, други са си както и сега...
има множество недомислици относно времевите престои във гарите на пътнишките влаци... примерно 1385 (383) няма какво да прави цели 3 мин на Пл, като на Павликени, Левски, Чб и М престоява по 1 минута... същата работа за 461... 2 мин са напълно достатъчни, никой не се е избил точно в тези времеви интервали да пътува, не може никой да ме убеди в обратното! Също така много влакове са разтегнати спрямо сегашния ГДВ, други пък вместо да вървят с предимство пред останалите влакове са принудени да чакат от 5 до 10 мин по села и паланки по незнайно какви причини (пример 464 Дг-ГО, който може да е с цели 20 мин по-бърз!). Правят впечатление новоизлюпените вл.1491/1492. 2610 е даден транзит през Чб... изроди!
3623 с големи престои на Дбв и Тл, да го бутнат на 16:15 ч. от Сф и става екстра. 8611 е много късен от начална гара, максимум на 06:45 ч.! 1621, 1625 и 1627 на Ихтиман и Вакарел по 2 минути
От какъв зор? Мангалите и гратисчиите да могат да се накачат ли? А на Сп за 1 минута да се блъскат хората... ай сиктир! Друг е въпроса, че и 1 мин им е много, а ако мен питате, на Ихтиман БВ изобщо не трябва да спира
2655 с много голям престой на ГО, да го дръпнат на 07:00 ч. от Пл; 3621 да го сложат на 07:30 ч. от Сф, да му съкратят надутите престои на Тл и Дбв от съответно 10 и 18 мин на по 3 мин на всяка гара и хоп 20 мин се избиват! 3622 също много стои на Тл, да го изместят на 14:35 ч. от Бс. 3636 и той е на същото дередже, на 22:05 ч. от Ва, 3637 може да иде на 22:30 ч. от Сф, 4611/12 отново са на 94% и до 120 км/ч... на 4640 са му много 24 мин на ГО, смятам, че и 9 мин престой са достатъчни... тъй, че спокойно може да иде на 14:35 ч. от По, 4646 с раздути престои на Сз и Тл, може да се изтегли на 23:55 ч. от Дг, да не кажа и по-късно, 4647 може да се дръпне малко по-късно от Русе, да речем на 22:15 ч., 5620 е екстра, 5621, 5625 и 5628 са боламач, с 5622 и 5624 не знам толкова рано кой ще се засили да пътува при положение, че гарата в Петрич е на около 2 км от града, по 5623, 5626 и 5627 има още какво да се желае като корекция на спиранията, кюстендилските псевдо-бързи влакове както винаги са под всякаква критика, няма какво да ги коментираме дори, от бързите по 7-а най-добре са 7621 и 7624, другите не стават за нищо, по 8-а е мътна и кървава, не можем да кажем каквото и да било, но все пак 8627 може да иде на 22:50 ч. от Сф и да седи само 12 мин на Сз, по 9-а както винаги е бъркоч... общо взето нищо ново под Слънцето, но все пак нека има влаци, че да се радват хората! 
има множество недомислици относно времевите престои във гарите на пътнишките влаци... примерно 1385 (383) няма какво да прави цели 3 мин на Пл, като на Павликени, Левски, Чб и М престоява по 1 минута... същата работа за 461... 2 мин са напълно достатъчни, никой не се е избил точно в тези времеви интервали да пътува, не може никой да ме убеди в обратното! Също така много влакове са разтегнати спрямо сегашния ГДВ, други пък вместо да вървят с предимство пред останалите влакове са принудени да чакат от 5 до 10 мин по села и паланки по незнайно какви причини (пример 464 Дг-ГО, който може да е с цели 20 мин по-бърз!). Правят впечатление новоизлюпените вл.1491/1492. 2610 е даден транзит през Чб... изроди!





Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Да, така е, но отделен е въпросът защо бързите влакове трябва да спират на тези две гари? Според мен само 1650, 1625, 1627, 8626, 8627 е редно да спират, заради работниците - всичко друго от Искър да спира направо на Костенец!
Един вагон, ама пълен! (4627)

Модератор
Ники, мисля че гледаш предишната версия на проектографика. В новата версия 2610 спира на Червен Бряг, което си е напълно резонно. На повечето "горски" влакове са намалени престоите в Горна Оряховица, което може да се приеме като положителна страна. 465 тръгва по-късно от ГО, заради изместения по-късно 461.Този международен чифт 1491/1492 е някаква странна птица. По принцип основния влак се явява "Дачия Експрес" от Виена за Букурещ с по-голям престой в Будапеща. Не е ясно с какви вагони ще се движи към БЪлгария и дали ще вози вътрешно съобщение.

Я вижте развалили ми Габровските: 42205 тръгва по рано от Габрово за да прави връзка с 40131; 42208 тръгва по късно от Ц. Ливада заради връзка с 40215 от Дряново; 42209 тръгва по късно от Габрово и прави връзка само с 40103. Заради връзка с 40215 ми развалят с 40114, за убиване са. Ще има писма идните дни.
Дачията обаче заминава от Букурещ след 14 ч, а обратната пристига около 15 ч.todor plamenov написа:По принцип основния влак се явява "Дачия Експрес" от Виена за Букурещ с по-голям престой в Будапеща. Не е ясно с какви вагони ще се движи към БЪлгария и дали ще вози вътрешно съобщение.
Този 1491/1492 не изглежда да има нещо общо с нея.
Информация
Модератори