


Моля? На какво основание Лукойл, като частна фирма, подарява нафта на БДЖ?stankos написа:Вие пък какво сте се загрижили , все едно че нафтата е над 2 лева !![]()
Те от Лукойл им я подаряват на БДЖ , та за това не ги е грижа колко ще изхарчат !![]()
Бакалски сметки сега за некви 100 тона нафта за месец , къде ли не изтекли !
От това че возят техни горива
Хааааааааа Майтап бе Уили!!!


Глобален модератор
Договорената цена наистина е малко по-ниска от таз на дребно, но в никакъв случай не е под или равна на ФЗЦ. Не мога да я кажа защото ще изям калая. Тя обаче не е фиксирана, а играе според цената на суровия петрол. Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.VESO написа:Има споразумение между компаниите.Само да уточня , че горивото не се предоставя безплатно , а на значително занижена цена , която обаче е дори под реалната пазарна себестойност за литър.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Всъщност нафтата се приготвя по спецификация на поръчителя, тя не е готова, отделните компоненти са в отделни резервоари и се сместват когато има поръчка за "еди колко си тона, с еди какви си показатели"... Условията в ДД на локомотива са различни от тези в автомобилен диз. мотор...Tramway написа: Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.

Добре де, айде пък в гърловината тогаз. Не е рентабилно и дизелът и електровозът да блъскат ей така за онзи, който духа...bdz46 написа:Не знаете ли че пристигащ влак и зает коловоз са взаимно изключващи се неща? Дизела може да чака само на съседен коловоз и маневрата ще започне едва след спирането на пристигащия влак.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Дизела може да чака на съседен коловоз само. Това значи поне 10 мин за маневра, а това за малък участък като Сф - Пр е много време. Като броим и срещите на гарата, когато дизела ще трябва да се върти от един влак на друг, кашата става пълна. Освен това и влаковете се броят на пръсти и дизелите така или иначе се екипират и зареждат в депото.
Информация
Модератори