Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Е колко му е едно прикачване с пробата? Дизелът чака на коловоза, влакът пристига, докато се стоварят едните и се качат другите пътници ще се е лепнал, прави се пробата, няма да отнеме повече от 3 минути мисля. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Как така дизела чака на коловоза? На кой коловоз?
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

bdz46 написа:Как така дизела чака на коловоза? На кой коловоз?
Сигурно има предвид дизела да чака на коловоза само, че по-изнесен на пред на който ще пристигне влака :roll: :arrow:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не знаете ли че пристигащ влак и зает коловоз са взаимно изключващи се неща? Дизела може да чака само на съседен коловоз и маневрата ще започне едва след спирането на пристигащия влак.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Вие пък какво сте се загрижили , все едно че нафтата е над 2 лева ! :wink:
Те от Лукойл им я подаряват на БДЖ , та за това не ги е грижа колко ще изхарчат ! :)
Бакалски сметки сега за некви 100 тона нафта за месец , къде ли не изтекли ! :lol:
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

stankos написа:Вие пък какво сте се загрижили , все едно че нафтата е над 2 лева ! :wink:
Те от Лукойл им я подаряват на БДЖ , та за това не ги е грижа колко ще изхарчат ! :)
Бакалски сметки сега за некви 100 тона нафта за месец , къде ли не изтекли ! :lol:
Моля? На какво основание Лукойл, като частна фирма, подарява нафта на БДЖ?
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

От това че возят техни горива :blob3: Хааааааааа Майтап бе Уили!!!
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Има споразумение между компаниите.Само да уточня , че горивото не се предоставя безплатно , а на значително занижена цена , която обаче е дори под реалната пазарна себестойност за литър.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Има споразумение между компаниите.Само да уточня , че горивото не се предоставя безплатно , а на значително занижена цена , която обаче е дори под реалната пазарна себестойност за литър.
Договорената цена наистина е малко по-ниска от таз на дребно, но в никакъв случай не е под или равна на ФЗЦ. Не мога да я кажа защото ще изям калая. Тя обаче не е фиксирана, а играе според цената на суровия петрол. Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа: Има и нещо друго - локомотивната нафта е доста по-добра от таз за автомобили, съдържа разни подобрители, по-ниско съдържание на парафини и смоли, устойчива на ниски температури, и ако са продаваше на бензостанциите сигурно би струвала 3 лв.
Всъщност нафтата се приготвя по спецификация на поръчителя, тя не е готова, отделните компоненти са в отделни резервоари и се сместват когато има поръчка за "еди колко си тона, с еди какви си показатели"... Условията в ДД на локомотива са различни от тези в автомобилен диз. мотор...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Не знаете ли че пристигащ влак и зает коловоз са взаимно изключващи се неща? Дизела може да чака само на съседен коловоз и маневрата ще започне едва след спирането на пристигащия влак.
Добре де, айде пък в гърловината тогаз. Не е рентабилно и дизелът и електровозът да блъскат ей така за онзи, който духа... :evil: именно за това е тая картинка. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

По ТРА може и в гърловината да е ЗАБРАНЕНО ,ако не са спазени доста условия за безопасност!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Баш на Драгичево нищо не може да чака в гърловината пред пристигащ влак. Подхода към гарата е в надолнище 25 ‰.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пък защо да чака дори и 1/1000 да е подходът към гарата... нали железницата е държавна, нищо не се губи, има го балансът, нека блъскат и дизелите и електровозите... от много глава не боли. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Дизела може да чака на съседен коловоз само. Това значи поне 10 мин за маневра, а това за малък участък като Сф - Пр е много време. Като броим и срещите на гарата, когато дизела ще трябва да се върти от един влак на друг, кашата става пълна. Освен това и влаковете се броят на пръсти и дизелите така или иначе се екипират и зареждат в депото.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация