Причините са няколко.Долната част на локомотива беше оцветявана в тъмнокафяво,докато останалата в червено.Първо работата хич не е лека и вместо да боядисваш с един цвят,след това с друг,на никой не му се иска и дава направо като боядисва цялата машина.Преди тези,които се занимаваха с това,имаха мерак и полагаха доста усилия,докато сега няма на какво да се уповават - нито на заплатите си,нито на сигурността в службата,затова и не се стараят.Друг е въпроса,че преди време майсторите обичаха професията си и се отнасяха с много грижи и любов към нея,затова локомотивите "светеха" във всяко едно отношение.
Ето и още една причина - знаете ли какви пар.средства трябва да отделя непрекъснато едно депо за допълнителна боя,предназначена за локомотивите?Знаете как стоят нещата по този въпрос,така че помислете малко.А между другото ето една моя сканирана снимка на 45155-9.Забележете само колко цвята се преплитат,при това плугът си личи,че не е боядисван.
Ето и още една причина - знаете ли какви пар.средства трябва да отделя непрекъснато едно депо за допълнителна боя,предназначена за локомотивите?Знаете как стоят нещата по този въпрос,така че помислете малко.А между другото ето една моя сканирана снимка на 45155-9.Забележете само колко цвята се преплитат,при това плугът си личи,че не е боядисван.

Администратор

Сещам се за тоя период от време когато Р-ките бяха на цвят оранжеви.Разказвали са ми,че долната част на локомотивите е била боядисвана в черно(това е било преди 1990 година когато Р-ките са били още в серия 43Р).Червеният цвят си е измислен от БДЖ пък и както казахте може за да спестят пари,време и работа да са решили да ги боядисат само в един цвят.Ще дам пример с електричките...33 серия са били на цвят сини,а после са станали червени...същата работа и с локомотивите.
Аз знам и съм виждал, че редовно на 43ките са боядисвали долната част в черно. Р-ките са си с винен цвят отдолу още от завода. 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор

Ако на стотицата положат нови оперативни кабели ще е добре. Не знам за ПР дали се предвижда полагане на оперативен кабелаж
Ако някой знае как стои въпроса с кабелажа при ПР нека ни светне.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Днес се натъкнах на нещо много интересно в депо По и то беше, че 44 097 беше махната от оградата и беше изкарана пред халетата, което ме навежда на мисълта, че идва и нейния ред за ремонт. Нищо чудно тя да е една от машините, които ще се правят в Кончар
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
В Кончар няма ли да правят само Софийски машини?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Много се радвам, че успях да окомплектовам 2бр. оригинални тотмани тип KBS-1 вариант 2. След малка корекция в една от платките ги модифицирах според изискванията за тестване при неподвижно возило от бутон на пулта (оригиналните тотмани KBS-1 не тестват при неподвижно возило от бутон на пулта).
Предполагам, че няма депо където да се използва още оригиналния вариант. След много силна кампания в края на 80-те години на миналия век всички оригинални тотмани на всички серии 45 вероятно на всички депа са реконструирани в KBS-2 - двуплатковият вариант. Не зная точните мотиви за кампанията, но предполагам по-лесната поддръжка.
От 21.05.2007г. единия от двата окомплектовани и модифицирани тотмани вече работи на 45-198. Ще се види колко е надежден, но за сега пътува. Другия за сега чака включване.

Предполагам, че няма депо където да се използва още оригиналния вариант. След много силна кампания в края на 80-те години на миналия век всички оригинални тотмани на всички серии 45 вероятно на всички депа са реконструирани в KBS-2 - двуплатковият вариант. Не зная точните мотиви за кампанията, но предполагам по-лесната поддръжка.
От 21.05.2007г. единия от двата окомплектовани и модифицирани тотмани вече работи на 45-198. Ще се види колко е надежден, но за сега пътува. Другия за сега чака включване.

Последно промяна от dido73 на Пет Май 01, 2009 5:18 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Информация
Модератори