Мнения: 15
Регистриран на: Вто Авг 26, 2008 11:10 am
Местоположение: Монтана

Мнение от RZArector »

аз имам въпрос относно АБ с проходни сигнали. Направило ми е впечатление около Пазарджик мисля че беше, проходни светофори се поставени само по обичаен път, т.е. при удвоен участък само по обичайно направление има проходни. Може и аз нещо да не съм видял, както става обикновено :D
Питането ми е, при удвоени двупътни линии в БГ само по обичаен път ли се слагат проходни АБ светофори или и двата пътя се сигнализират двустранно?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Има проходни и за необичайният път, но са разположени по-нарядко (през по-голямо разстояние един от друг, поради факта, че движението по необичаен път не се случва толкова често. )
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

43.309 написа:Има проходни и за необичайният път, но са разположени по-нарядко (през по-голямо разстояние един от друг, поради факта, че движението по необичаен път не се случва толкова често. )
Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

n0_aLoNe написа:Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.
Да могат , просто проходните по НЕОБИЧАЙНИЯ път са през един и два блок-участъка стават на един цял.Например ако между гара А и Б по правилния път има 5 проходни по необичайния те ще са 3.
Мнения: 6
Регистриран на: Нед Окт 03, 2010 8:22 pm
Местоположение: gorna orqhovica
zdr

Мнение от tarabas »

по въпроса на снимката( Три зелени има при изходните светофори по обикновената сигнализация) .прочем този изходен светофор не е по обикновенна сизнализация, е а по скоросна сирнализация.И защто изходния светофор на горна оряховица се намира от лявата страна защтото габарита не позволява, затова е от лявата страна. И като незнаете инструкцията за сигнализацията недейте писа неверни работи .
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Инструкция за сигнализация няма вече почти 10 години...
Свободен си да кажеш къде пише, че при липса на габарит изхода може да се слага отляво.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На Пловдив при липса на гарабрит , има изходни светофори , които са приземни.Но да се постави от лявата страна не съм мяркал. Това при ГО го виждам за първи път.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Гоним Английските стандарти. :lol: То в ГО цялата ОИ е доста странна, смесана сигнализация, изходен поставен в ляво.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно ми е има ли гари у нас , на които входните светофори са приземни , поради липса на габарит? За изходни вече знаем.

Мога да предположа за две , но не съм много сигурен.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Входните не могат да са приземни.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Каква е тази цензура тук ако мога да попитам преди да сте изтрили и този въпрос или като става дума за нарушения от страна на НК ЖИ трябва да си заровим главите в пясъка като щрауси :?: :?: :?:
Мнения: 6
Регистриран на: Нед Окт 03, 2010 8:22 pm
Местоположение: gorna orqhovica
здр

Мнение от tarabas »

Вземи и намери тези документи и прочети ти ии ще видеш какво пише там
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Толкова ли е голям проблема с първи коловоз на ГО страна Сф ? Едва ли има машинист в Бг, който да не знае за него. Какъв е проблема на Входния светофор да е по скоростната сигнализация а изходния да е по обикновената ? Тогава какво прави ИА ЖА (ДЖИ) освен курбани ?

Също така голяма част от Персонала в Железницата е започнал с ИДВ (ПДВ), ПТЕ, ИС и ИЦБ. Впоследствие се появява Наредба 58 на МТ обединяваща предходните с някои изменения и допълнения. Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България
Re: здр

Мнение от disell »

tarabas написа:Вземи и намери тези документи и прочети ти ии ще видеш какво пише там
Чета ги от 1988 год. досега и всички смислени и безмислени изменения и поправки на поравките са минали пред очите ми , а и наскоро минавахме изпити по тях , така , че май ти трябва да прочетеш нещо малко повече.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

vesko7 написа:... Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА....
Единствената разлика е , че законът е висш нормативен акт , а правилниците , наредбите и инструкциите са поднормативни актове , т.е. имат едно подчинено положение спрямо закона и се издават при нужда от допълване или изменение на закон.
vesko7 написа:... и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???
Е , тук вече не знам какво да отговоря. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация