Питането ми е, при удвоени двупътни линии в БГ само по обичаен път ли се слагат проходни АБ светофори или и двата пътя се сигнализират двустранно?
аз имам въпрос относно АБ с проходни сигнали. Направило ми е впечатление около Пазарджик мисля че беше, проходни светофори се поставени само по обичаен път, т.е. при удвоен участък само по обичайно направление има проходни. Може и аз нещо да не съм видял, както става обикновено
Питането ми е, при удвоени двупътни линии в БГ само по обичаен път ли се слагат проходни АБ светофори или и двата пътя се сигнализират двустранно?
Питането ми е, при удвоени двупътни линии в БГ само по обичаен път ли се слагат проходни АБ светофори или и двата пътя се сигнализират двустранно?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Техник
Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.43.309 написа:Има проходни и за необичайният път, но са разположени по-нарядко (през по-голямо разстояние един от друг, поради факта, че движението по необичаен път не се случва толкова често. )
Да могат , просто проходните по НЕОБИЧАЙНИЯ път са през един и два блок-участъка стават на един цял.Например ако между гара А и Б по правилния път има 5 проходни по необичайния те ще са 3.n0_aLoNe написа:Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.
по въпроса на снимката( Три зелени има при изходните светофори по обикновената сигнализация) .прочем този изходен светофор не е по обикновенна сизнализация, е а по скоросна сирнализация.И защто изходния светофор на горна оряховица се намира от лявата страна защтото габарита не позволява, затова е от лявата страна. И като незнаете инструкцията за сигнализацията недейте писа неверни работи .
Вземи и намери тези документи и прочети ти ии ще видеш какво пише там
Толкова ли е голям проблема с първи коловоз на ГО страна Сф ? Едва ли има машинист в Бг, който да не знае за него. Какъв е проблема на Входния светофор да е по скоростната сигнализация а изходния да е по обикновената ? Тогава какво прави ИА ЖА (ДЖИ) освен курбани ?
Също така голяма част от Персонала в Железницата е започнал с ИДВ (ПДВ), ПТЕ, ИС и ИЦБ. Впоследствие се появява Наредба 58 на МТ обединяваща предходните с някои изменения и допълнения. Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???
Също така голяма част от Персонала в Железницата е започнал с ИДВ (ПДВ), ПТЕ, ИС и ИЦБ. Впоследствие се появява Наредба 58 на МТ обединяваща предходните с някои изменения и допълнения. Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Чета ги от 1988 год. досега и всички смислени и безмислени изменения и поправки на поравките са минали пред очите ми , а и наскоро минавахме изпити по тях , така , че май ти трябва да прочетеш нещо малко повече.tarabas написа:Вземи и намери тези документи и прочети ти ии ще видеш какво пише там
Единствената разлика е , че законът е висш нормативен акт , а правилниците , наредбите и инструкциите са поднормативни актове , т.е. имат едно подчинено положение спрямо закона и се издават при нужда от допълване или изменение на закон.vesko7 написа:... Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА....
Е , тук вече не знам какво да отговоря.vesko7 написа:... и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???
Информация
Модератори