
Питането ми е, при удвоени двупътни линии в БГ само по обичаен път ли се слагат проходни АБ светофори или и двата пътя се сигнализират двустранно?
Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.43.309 написа:Има проходни и за необичайният път, но са разположени по-нарядко (през по-голямо разстояние един от друг, поради факта, че движението по необичаен път не се случва толкова често. )
Да могат , просто проходните по НЕОБИЧАЙНИЯ път са през един и два блок-участъка стават на един цял.Например ако между гара А и Б по правилния път има 5 проходни по необичайния те ще са 3.n0_aLoNe написа:Или така нареченото "обезличено движение", тоест влакове могат да се движат по АБ и в двете посоки, по 1 и същ път.
Чета ги от 1988 год. досега и всички смислени и безмислени изменения и поправки на поравките са минали пред очите ми , а и наскоро минавахме изпити по тях , така , че май ти трябва да прочетеш нещо малко повече.tarabas написа:Вземи и намери тези документи и прочети ти ии ще видеш какво пише там
Единствената разлика е , че законът е висш нормативен акт , а правилниците , наредбите и инструкциите са поднормативни актове , т.е. имат едно подчинено положение спрямо закона и се издават при нужда от допълване или изменение на закон.vesko7 написа:... Искам Юристите в този форум да пояснят - Каква е разликата между ЗАКОН, ПРАВИЛНИК, ИНСТРУКЦИЯ И НАРЕДБА....
Е , тук вече не знам какво да отговоря.vesko7 написа:... и защо Железницата премина от Правилници към Наредби ???