Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Едно видео от пробата на 19.05.2010 г.

http://www.youtube.com/watch?v=m_V7bntJ4C4
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера забелязах по 22-ра линия, 1-ва смяна, един от доставените втора употреба трамваи Т4ДМ. Мотрисата към 9:15 мина в посока Центъра.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Била е 22/12 с водещ вагон 4035. Имало е и на 20 пак T4DM+B4D.

Това значи дъъълга почивка за 4027....
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Била е 22/12 с водещ вагон 4035. Имало е и на 20 пак T4DM+B4D.

Това значи дъъълга почивка за 4027....
4027 беше след нея :lol:
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Честно казано е възможно, щото един Duewag е поизгорял след удар от гръмотевица.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Честно казано е възможно, щото един Duewag е поизгорял след удар от гръмотевица.
Брех, че сме информирани :lol:

Днес по 20-та линия отново има Т4+В4. На 22-ра не видях.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

И вчера имаше по 20. Срещнах го към 06:17 по Ситняково.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:И вчера имаше по 20. Срещнах го към 06:17 по Ситняково.
Вчера също имаше и по двете линии. По 22 се движеше 4035+ремарке, а по 20 беше 4044+ремарке.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

bdz46 написа:И вчера имаше по 20. Срещнах го към 06:17 по Ситняково.
Потвърждавам също само че аз го видях по Дондуков..
skype:jokera_152
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

elektrovoz46 написа:
bdz46 написа:И вчера имаше по 20. Срещнах го към 06:17 по Ситняково.
Потвърждавам също само че аз го видях по Дондуков..
Днес 4035 отново беше по 22, сутринта към 8 зго засекох на Подуяне в посока Автостанция "Изток". По 20-та линия не мернах дали има от новата тяга.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

По повод темата на Емо, за която благодаря (История на трамвайния транспорт) съм длъжен да посоча, че за атракциони има налични две ретромотриси:

92+501 - MAN + Кардалев
35 - Siemens, който мисля се намира в Банишора в момента.

Столичен Електротранспорт е редно да възстановява по мотриса всяка година, като се почне от 174, която е в окаяно състояние, но е символ на София и е лесно възстановима, защото има части за 3хх и 4хх.

Графинята е също много интересен експонат. Като цяло смятам, че Първи парк (или Депо Клокотница) трябва наистина да се превърне в музей на трамвайния транспорт в София и там да се съхраняват наистина ценните експонати от богатата и дълга история на трамвайния транспорт.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Интересна информация, Ванка, ще проверя и ще заснема музейния трамваен подвижен състав, който в момента става за нещо. Иначе по темата, по едно време в "Трамкар" възстановяваха нещо, какво беше то?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

92 и 35 възстановяваха и те се движат. Иначе в дебрите на завода има и два франкенщайна, които не са видяли бял свят - скелет на прототип и един изтърбушен T4D върху неизвестно от къде излюпени талиги с МГП, предназначени за скелета.

Що се отнася до 174, неговото опазване е наложително, защото с тези вагони са белязани над 30 години от историята на София. Трещенето на София-70 (Бг-1300 са по-тихи) беше част от характерната атмосфера на града.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

bdz46 написа:Що се отнася до 174, неговото опазване е наложително, защото с тези вагони са белязани над 30 години от историята на София. Трещенето на София-70 (Бг-1300 са по-тихи) беше част от характерната атмосфера на града.
Както е наложително, тъй миналата година му взеха една талига за спешна смяна на талига със спукана рама на една мотриса серия 300. Още много чаркове са отпътували към небитието. Тъй че наложителното опазване са отлага за светлото бъдеще, а пускането в движение - за другия живот.

ПП. За музейна беше определена 188, но при една заповед за бързо нарязване на една друга мотриса срещу някакви бонуси, бригадата нападна 188 щото им била най-близко, и от сутринта до обяд от нея останаха част от покрива и малко други тенекии (има снимка). Всички агрегати, талиги и др. за 2 часа бяха свалени и прибрани. Такава скоростна работа никой никога не е виждал.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

Бъдете сигурни, че ако имаше пари - досега щеше да има музей ...
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация