

В ход е доизграждане на линията от гара Искър до обръщалото под Цариградско шосе, като пускането предстои скоро.
Трамвайния подвижен състав у нас е разнообразен - по линиите с междурелсие 1009 мм се използват предимно произведени в България трамвайни мотриси. През 90-те се доставят чешките моторни вагони Т6А2, които първоначално работят по линия №9. През 1999/2000 г. са доставени втора употреба контакторни чешки моторни вагони тп Т4Д, а през 2000-та година пристигат и осъвременени нови трамваи тип Т6А2SF. През 2007 г. се сключва договор за модернизация на българските трамвайни мотриси с чешкото дружество "Инекон", катопрез 2008 г. първите модернизирани мотриси са предадени за експлоатация от "Столичен електротранспорт" ЕАД.
По линиите с междурелсие 1435 мм се движат две серии трамвайни мотриси - чешките Т6В5 и немските Duwag GT4, GT6 и GT8.
В тази тема предлагам да се дискутира всичко, свързано с трамвайния релсов транспорт - подвижен състав, линии, модернизации, проекти!