
Администратор

Администратор

Администратор

Администратор

Администратор

Администратор
По повод темата на Емо, за която благодаря (История на трамвайния транспорт) съм длъжен да посоча, че за атракциони има налични две ретромотриси:
92+501 - MAN + Кардалев
35 - Siemens, който мисля се намира в Банишора в момента.
Столичен Електротранспорт е редно да възстановява по мотриса всяка година, като се почне от 174, която е в окаяно състояние, но е символ на София и е лесно възстановима, защото има части за 3хх и 4хх.
Графинята е също много интересен експонат. Като цяло смятам, че Първи парк (или Депо Клокотница) трябва наистина да се превърне в музей на трамвайния транспорт в София и там да се съхраняват наистина ценните експонати от богатата и дълга история на трамвайния транспорт.
92+501 - MAN + Кардалев
35 - Siemens, който мисля се намира в Банишора в момента.
Столичен Електротранспорт е редно да възстановява по мотриса всяка година, като се почне от 174, която е в окаяно състояние, но е символ на София и е лесно възстановима, защото има части за 3хх и 4хх.
Графинята е също много интересен експонат. Като цяло смятам, че Първи парк (или Депо Клокотница) трябва наистина да се превърне в музей на трамвайния транспорт в София и там да се съхраняват наистина ценните експонати от богатата и дълга история на трамвайния транспорт.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Администратор
92 и 35 възстановяваха и те се движат. Иначе в дебрите на завода има и два франкенщайна, които не са видяли бял свят - скелет на прототип и един изтърбушен T4D върху неизвестно от къде излюпени талиги с МГП, предназначени за скелета.
Що се отнася до 174, неговото опазване е наложително, защото с тези вагони са белязани над 30 години от историята на София. Трещенето на София-70 (Бг-1300 са по-тихи) беше част от характерната атмосфера на града.
Що се отнася до 174, неговото опазване е наложително, защото с тези вагони са белязани над 30 години от историята на София. Трещенето на София-70 (Бг-1300 са по-тихи) беше част от характерната атмосфера на града.

Глобален модератор
Както е наложително, тъй миналата година му взеха една талига за спешна смяна на талига със спукана рама на една мотриса серия 300. Още много чаркове са отпътували към небитието. Тъй че наложителното опазване са отлага за светлото бъдеще, а пускането в движение - за другия живот.bdz46 написа:Що се отнася до 174, неговото опазване е наложително, защото с тези вагони са белязани над 30 години от историята на София. Трещенето на София-70 (Бг-1300 са по-тихи) беше част от характерната атмосфера на града.
ПП. За музейна беше определена 188, но при една заповед за бързо нарязване на една друга мотриса срещу някакви бонуси, бригадата нападна 188 щото им била най-близко, и от сутринта до обяд от нея останаха част от покрива и малко други тенекии (има снимка). Всички агрегати, талиги и др. за 2 часа бяха свалени и прибрани. Такава скоростна работа никой никога не е виждал.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Информация
Модератори