Съгласно действащите нормативи ВСИЧКИ пневматични парати се оцветяват със син цвят. За кранмашинистите се допуска също така зелен или черен.bdz46 написа:Спирачният монтьор да не слага сини кранмашинсти по серия 33! Изключително грозно е.

Администратор

Администратор
Проблема с кранмашиниста на 33-007 още не е решен. Има вероятност за повреда в потенциометъра РОТ-1, но това утре ще се разбере. В същото време са готови от ревизия и боя директните кранмашинисти с номера 9674 и 10300, които ще отидат на 33-007/008, заменяйки поотрудените нейни такива. След като се отстранят всички косури по спирачката, ЕМВ ще е отново на път.
64.19

Е от къде намерихте платки, като платки резервни няма?lok45111 написа:В същото време са готови от ревизия и боя директните кранмашинисти с номера 9674 и 10300, които ще отидат на 33-007/008, заменяйки поотрудените нейни такива. След като се отстранят всички косури по спирачката, ЕМВ ще е отново на път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Кранмашиниста за 33 007/008 вече е направен, с което ЕМВ се спасява от пращане в храстите, каквото беше намерението на ръководството на депо Подуяне. Сега остава да се изчистят другите проблеми - обърнати кабели на 3 и 4 ТД на 33 007, след което отново ще видим последния представител на серия 33 на влакове.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Слава Богу поне и тоя дерт ще се оправи. Доста проблеми даваше тая секция и почти се беше решило да отиде на ограда в ЖПЗ, а от там да дойде 32-141/142, която да чака ремонт. В случая аз предпочитам 33-007/008 да продължи да върви, тъй като евентуалното и спиране от движение ще бъде последвано от престъпни деяния, свързани с унищожаване на кабелаж и други поразии, които биха направили евентуалното и възстановяване трудна задача.
64.19

Администратор
Опасенията ми от престъпни набези се оправдаха. Преди няколко дни незивестен все още **** е орязал част от силовия кабелаж на ЕМВ. В момента работници от бригада "ГПР" на цех "Ремонт ЕМВ" извършват възстановяване на прекъснатите проводници и ако това начинание се доведе до успех, 33-007/008 ще върви, но ако ръководството не купи необходимите кабели - машината отива в храстите, с което безславно и пагубно цялата серия 33 ще приключи експлоатационния си живот само 19 години след като е доставена първата единица от нея.
64.19
Ето от мен 2 визуални схеми на междинен и моторен вагон на ЕМВ 33- http://prikachi.com/images.php?files/504878I.jpg и http://prikachi.com/images.php?files/504880Z.jpg

Администратор
33-005/006 седи в депо София, събрана в пълния и състав. Личи си, че е поограбена, но щом са се постарали да я съберат, би могло да има шанс да замине на ремонт. Зад "ново хале" седи и 33-007/008. Аз лично си мисля, че би било редно, тези два влака да се закарат я на Кулата, я в Асеново или Калояновец, където да се запазят от вандалски ръчици. НЕ съм запознат, но някой, който знае нека каже, как би стоял въпроса с ремонт на ЕМВ 33 в Русе?
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори