Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Спирачният монтьор да не слага сини кранмашинсти по серия 33! Изключително грозно е.
Съгласно действащите нормативи ВСИЧКИ пневматични парати се оцветяват със син цвят. За кранмашинистите се допуска също така зелен или черен.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Проблема с кранмашиниста на 33-007 още не е решен. Има вероятност за повреда в потенциометъра РОТ-1, но това утре ще се разбере. В същото време са готови от ревизия и боя директните кранмашинисти с номера 9674 и 10300, които ще отидат на 33-007/008, заменяйки поотрудените нейни такива. След като се отстранят всички косури по спирачката, ЕМВ ще е отново на път.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:Има вероятност за повреда в потенциометъра РОТ-1
:?: :?:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

lok45111 написа:
bdz46 написа:Спирачният монтьор да не слага сини кранмашинсти по серия 33! Изключително грозно е.
Съгласно действащите нормативи ВСИЧКИ пневматични парати се оцветяват със син цвят. За кранмашинистите се допуска също така зелен или черен.
А на някой локомотиви и ЖЪЛТИ :D :wink:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:В същото време са готови от ревизия и боя директните кранмашинисти с номера 9674 и 10300, които ще отидат на 33-007/008, заменяйки поотрудените нейни такива. След като се отстранят всички косури по спирачката, ЕМВ ще е отново на път.
Е от къде намерихте платки, като платки резервни няма?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Кранмашиниста за 33 007/008 вече е направен, с което ЕМВ се спасява от пращане в храстите, каквото беше намерението на ръководството на депо Подуяне. Сега остава да се изчистят другите проблеми - обърнати кабели на 3 и 4 ТД на 33 007, след което отново ще видим последния представител на серия 33 на влакове.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Било е интересно с погрешното връзване на ТД.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44142 написа:Било е интересно с погрешното връзване на ТД.
Обяснява много аномалии през последните месеци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Слава Богу поне и тоя дерт ще се оправи. Доста проблеми даваше тая секция и почти се беше решило да отиде на ограда в ЖПЗ, а от там да дойде 32-141/142, която да чака ремонт. В случая аз предпочитам 33-007/008 да продължи да върви, тъй като евентуалното и спиране от движение ще бъде последвано от престъпни деяния, свързани с унищожаване на кабелаж и други поразии, които биха направили евентуалното и възстановяване трудна задача.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Опасенията ми от престъпни набези се оправдаха. Преди няколко дни незивестен все още **** е орязал част от силовия кабелаж на ЕМВ. В момента работници от бригада "ГПР" на цех "Ремонт ЕМВ" извършват възстановяване на прекъснатите проводници и ако това начинание се доведе до успех, 33-007/008 ще върви, но ако ръководството не купи необходимите кабели - машината отива в храстите, с което безславно и пагубно цялата серия 33 ще приключи експлоатационния си живот само 19 години след като е доставена първата единица от нея.
64.19
Мнения: 8
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 10:08 pm
Местоположение: София
Схеми

Мнение от Skoda_45 »

Ето от мен 2 визуални схеми на междинен и моторен вагон на ЕМВ 33- http://prikachi.com/images.php?files/504878I.jpg и http://prikachi.com/images.php?files/504880Z.jpg
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От мен една таблица на доставените мотриси от серия 33-00:

Изображение

В нея е допусната грешка , понеже 03+04 , която в момента се намира на Асеново е със старите си номера.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Грешката не е в таблицата, а в табелите на вагоните.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

33-005/006 седи в депо София, събрана в пълния и състав. Личи си, че е поограбена, но щом са се постарали да я съберат, би могло да има шанс да замине на ремонт. Зад "ново хале" седи и 33-007/008. Аз лично си мисля, че би било редно, тези два влака да се закарат я на Кулата, я в Асеново или Калояновец, където да се запазят от вандалски ръчици. НЕ съм запознат, но някой, който знае нека каже, как би стоял въпроса с ремонт на ЕМВ 33 в Русе?
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

33007 поне от 2 седмици не е в депо СФ.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация