Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

pavel написа:Навреме друг път. По-добре наистина да ги спрат тези обикновени, некачествени ежедневно закъсняващи пишман МБВ-та, дето абсолютно нищо работа не вършат, само возят въздух и мътнят водата. Или може да останат, но да бъдат висококачествени, с климатик, да возят пътници само в международно съобщение, да спират само на най-големите гари и никакви грамадански престои на Кулата, София, Русе и Букурещ, никакви закъснения, както и Истанбул-Букурещ да си е отделен влак. Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния. Хубаво има трамвай през 40 минути от София до Перник, но защо в този случай и пишман - бързите влакове също са като трамвай? Отново се очертава доста плодотворна годинка за автобусните превозвачи в това направление. Как досега не се намери някой, към който БДЖ има големи дългове, и съответно да поиска обявяване на компанията в несъстоятелност, от което ние, като пътуващи само ще спечелим, защото най-малкото ще има или приватизация, или друг превозвач, който да заеме мястото и. В следствие на което и кадърните железничари ще си намерят работа на по-хубаво място и ще получават като възнаграждение това, което им се полага.
Ами не знам ,но 463 специално винаги заминава навреме от Русе ,а 462 го видях преди седмица замина с 25 минути закъснение , което си е наистина рекорд :lol: .Влаковете са на едно точно защото закъсняват по много и да не се гонят два безумно закъснели влака по еднопътен участък на ГО се събират .Вярно ,че ако всичко беше както трябва , тези влакове нямаше да закъсняват /и не само те/ щяха да са 2 , климатизирани и т.н. Но реалността е друга и към настоящия момент трябва да се стремим да подобрим положението доколкото е възможно ... А относно прословутите престои : няма как да се избегнат такива от порядъка на 15-20 минути минимум ,поради откачане на вагони , проверки , смяна на машини , маневри и т.н. ... Ако Букурещ-Солун всичко беше електрифицирано - няма проблем и с ''Р''-ка щяхме да минем :lol: .Принципно наистина трябва да се намалят престоите , включително и на София този около час , който от новия ГДВ ще е още повече .... :roll: 20 минути за маневри ,без митничарски глупости/макар че туй че влаковете закъсняват заради митничари си е донякъде оправдание :oops: / А като добавим и факта че след Димитровград съставите на Белградските влакове и 462/463 са един до Истанбул , картинката става още по-цветна .. :(
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Ное 14, 2008 6:18 pm
Местоположение: radomir

Мнение от dimov »

lok43r написа:Въпросът е колко време ще изкара подвижния състав и инфраструктурата на тоя зор.
ББРАВО :?:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

pavel написа: Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния.
Има какво да се желае, но в сравнение с предишните две-три години в предстоящия ГДВ се наблюдава тенденция за намаляване на времепътуванията на БВ и УБВ, които средно ще са с 20-25 минути по-бързи от сега. Най-фрапиращите намаления на времепътуванията са на влакове 7620/7625, 5623, 5622, 5623, 8601/8602, 2601/2602, 3636/3637, 8611/8614 в интервала между 30 и 65 минути спрямо настоящия график. За тази година със сегашното състояние на инфрата и оскъдното наличие подвижен състав толкоз. :)
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Донякъде е така. За Видин добре, че са пуснали един нормален чифт наистина бързи влакове. Относно влаковете, които си посочил, също си прав. Но кажи ми кой ще има възможност да тръгне за Петрич примерно с 5623, при положение, че заминава, ако не ме лъже паметта, в 15.32, а знаеш хората до колко обикновено са на работа. На това му се вика простотия до шия. Не мога да се съглася, че не може по-бързо, понеже трамваят София-Перник през 40 минути прави спиранията на "бързите" влакове по гаваниите излишни. След като има електрички начесто, не е нужно БВ да обслужват ежедневните трудови пътувания...
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

За оскъдното количество влакове за Кулата и Петрич съм напълно съгласен. Няма да е излишно влак 5625 да тръгва около 19.00, да стане бърз и да бъде продължен до Кулата и Петрич. Предложението за такъв влак вече доста е обсъждано по форумите, но за съжаление и тази година няма да види бял свят. Една от отрицателните черти на ГДВ 2009 е именно липсата на влакове по определени направления като Дупница-Кулата/Петрич, Бойчиновци - Видин, Стара Загора - Подкова, Самуил-Силистра и др, но за съжаление липсата на подвижния състав си казва думата. И въпреки всичко повечето промени в ГДВ ги виждам за положителни, като основно се изразяват в намалени времепътувания в интервала 15-65 минути за повечето бързи и ускорени бързи влакове.
И с риск да изрека глупост, предполагам че бързите влакове спират по малките гари и спирки между София и Перник, за да изчакват по-малко време трамваите на Горна баня и Драгичево. При 70 влака на денонощие в двете посоки (по конкретно между 6.00 и 23.00 - 18 часа) е много трудно да се набутат и бързите влакове, неспиращи никъде по трасето, поради причината че линията е еднопътна и влаковете трябва да се изчакват почти на всички гари. Може би по-правилното решение щеше да бъде трамваите да чакат бързите, а не те тях, но при толкова много влакове на денонощие по еднопътна линия с обход 9-10 минути в някои междугария, според мен никак не е лесно да се състави наистина качествен график за движение на влаковете, и в случая донякъде разбирам графистите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма значение кой кого ще чака, защото с тези трамваи всякакви графици ще отидат на вятъра.
Интересно ще е първия ден да се проследи трамвайното движение.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

УБВ 1601 ще взима разстоянието София-Пловдив точно за 2 часа, а в обратна посока 1602 за 2.10 минути. Времепътуването се доближава до автобусното, още повече, че вече се спазва ограничението от 100 км/ч.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Labros написа:УБВ 1601 ще взима разстоянието София-Пловдив точно за 2 часа, а в обратна посока 1602 за 2.10 минути. Времепътуването се доближава до автобусното, още повече, че вече се спазва ограничението от 100 км/ч.
Според сайта на БДЖ - УБВ 1601 ще взима София-Пловдив за 1:59, а УБВ 1602 за 2:18.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ето някои промени в скоростите в предстоящия ГДВ:

Положителни промени:

1-ва линия:
Драгоил - Драгоман - 65 (сега 50)
Казичене - Елин Пелин път 1 - 90 (сега 80)
Веринско - Ихтиман път 1 - 100 (сега 80)
Немирово - Сестримо път 1 - 65 (сега 50)

2-ра линия:
Илиянци - Курило път 2 - 60 (сега 50)
Курило - Реброво - 70 (сега 40)
Ресен - Поликраище - 75 (сега 65)
Невша - Провадия - 100 (сега 70)

3-та линия:
Макоцево - Буново - 80 (сега 60)
Ботев - Свежен - 100 (сега 70)
Търнак - Аспарухово - 100 (сега 80)

5-та линия:
Захарна фабрика - Горна баня - 80 (сега 70)
Делян - Дяково 70 (сега 50)

8-ма линия:
Скутаре - Маноле 80 (сега 70)
Стара Загора - Калитиново път 1 - 90 (сега 80)
Нова Загора - Кермен - 80 (сега 60)

16-та линия:
Велинград-юг - Цветино - 35 (сега 30)


Отрицателни промени:

2-ра линия:
Кунино - Хумата - 100 (сега 105)
Плевен - Пордим - 100

26-та линия:
Шумен - Смядово - 50 (сега 60)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Някой от скоростите не са вярни. Примерно Стара Загора-Калитиново го вдигнаха вече от 80 на 100.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Скоростите, които посочих, са от електронна КР в .txt формат. Забравих да уточня, че са възможни корекции в скоростите до влизането в сила на новия ГДВ.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Курило - Владо Тричков път 2 и сега си е 70.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

SoAlien написа:... а УБВ 1602 за 2:18.
1602- Пловдив тр. 07:00, на София пристига на 09:13 и заминава 09:18.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Labros написа:
SoAlien написа:... а УБВ 1602 за 2:18.
1602- Пловдив тр. 07:00, на София пристига на 09:13 и заминава 09:18.
Я провери пак ... При мен си ми излиза, че тръгва в 7:00 от Пловдив и пристига в 9:18 в София и потегля за Враца в 9:23....

Не знам, ама ми се ще да видя някаква статистика от типа:

София - Пловдив

ГДВ 2008 - Средно времепътуване на УБВ; Средно времепътуване на БВ; Средно времепътуване на ПВ.

ГДВ 2009 - Средно времепътуване на УБВ; Средно времепътуване на БВ; Средно времепътуване на ПВ.


Тогава мисля няма да са толкова драматични разликите във времената...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Напротив драстични ще са, защото скоростта по път 2 по ГДВ 2009 е по-малка има и намаления. По път 1 се пътува средно с 25 мин по-бързо отколкото по път 2.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация