Ами не знам ,но 463 специално винаги заминава навреме от Русе ,а 462 го видях преди седмица замина с 25 минути закъснение , което си е наистина рекордpavel написа:Навреме друг път. По-добре наистина да ги спрат тези обикновени, некачествени ежедневно закъсняващи пишман МБВ-та, дето абсолютно нищо работа не вършат, само возят въздух и мътнят водата. Или може да останат, но да бъдат висококачествени, с климатик, да возят пътници само в международно съобщение, да спират само на най-големите гари и никакви грамадански престои на Кулата, София, Русе и Букурещ, никакви закъснения, както и Истанбул-Букурещ да си е отделен влак. Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния. Хубаво има трамвай през 40 минути от София до Перник, но защо в този случай и пишман - бързите влакове също са като трамвай? Отново се очертава доста плодотворна годинка за автобусните превозвачи в това направление. Как досега не се намери някой, към който БДЖ има големи дългове, и съответно да поиска обявяване на компанията в несъстоятелност, от което ние, като пътуващи само ще спечелим, защото най-малкото ще има или приватизация, или друг превозвач, който да заеме мястото и. В следствие на което и кадърните железничари ще си намерят работа на по-хубаво място и ще получават като възнаграждение това, което им се полага.
Има какво да се желае, но в сравнение с предишните две-три години в предстоящия ГДВ се наблюдава тенденция за намаляване на времепътуванията на БВ и УБВ, които средно ще са с 20-25 минути по-бързи от сега. Най-фрапиращите намаления на времепътуванията са на влакове 7620/7625, 5623, 5622, 5623, 8601/8602, 2601/2602, 3636/3637, 8611/8614 в интервала между 30 и 65 минути спрямо настоящия график. За тази година със сегашното състояние на инфрата и оскъдното наличие подвижен състав толкоз.pavel написа: Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния.
Донякъде е така. За Видин добре, че са пуснали един нормален чифт наистина бързи влакове. Относно влаковете, които си посочил, също си прав. Но кажи ми кой ще има възможност да тръгне за Петрич примерно с 5623, при положение, че заминава, ако не ме лъже паметта, в 15.32, а знаеш хората до колко обикновено са на работа. На това му се вика простотия до шия. Не мога да се съглася, че не може по-бързо, понеже трамваят София-Перник през 40 минути прави спиранията на "бързите" влакове по гаваниите излишни. След като има електрички начесто, не е нужно БВ да обслужват ежедневните трудови пътувания...
За оскъдното количество влакове за Кулата и Петрич съм напълно съгласен. Няма да е излишно влак 5625 да тръгва около 19.00, да стане бърз и да бъде продължен до Кулата и Петрич. Предложението за такъв влак вече доста е обсъждано по форумите, но за съжаление и тази година няма да види бял свят. Една от отрицателните черти на ГДВ 2009 е именно липсата на влакове по определени направления като Дупница-Кулата/Петрич, Бойчиновци - Видин, Стара Загора - Подкова, Самуил-Силистра и др, но за съжаление липсата на подвижния състав си казва думата. И въпреки всичко повечето промени в ГДВ ги виждам за положителни, като основно се изразяват в намалени времепътувания в интервала 15-65 минути за повечето бързи и ускорени бързи влакове.
И с риск да изрека глупост, предполагам че бързите влакове спират по малките гари и спирки между София и Перник, за да изчакват по-малко време трамваите на Горна баня и Драгичево. При 70 влака на денонощие в двете посоки (по конкретно между 6.00 и 23.00 - 18 часа) е много трудно да се набутат и бързите влакове, неспиращи никъде по трасето, поради причината че линията е еднопътна и влаковете трябва да се изчакват почти на всички гари. Може би по-правилното решение щеше да бъде трамваите да чакат бързите, а не те тях, но при толкова много влакове на денонощие по еднопътна линия с обход 9-10 минути в някои междугария, според мен никак не е лесно да се състави наистина качествен график за движение на влаковете, и в случая донякъде разбирам графистите.
И с риск да изрека глупост, предполагам че бързите влакове спират по малките гари и спирки между София и Перник, за да изчакват по-малко време трамваите на Горна баня и Драгичево. При 70 влака на денонощие в двете посоки (по конкретно между 6.00 и 23.00 - 18 часа) е много трудно да се набутат и бързите влакове, неспиращи никъде по трасето, поради причината че линията е еднопътна и влаковете трябва да се изчакват почти на всички гари. Може би по-правилното решение щеше да бъде трамваите да чакат бързите, а не те тях, но при толкова много влакове на денонощие по еднопътна линия с обход 9-10 минути в някои междугария, според мен никак не е лесно да се състави наистина качествен график за движение на влаковете, и в случая донякъде разбирам графистите.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Според сайта на БДЖ - УБВ 1601 ще взима София-Пловдив за 1:59, а УБВ 1602 за 2:18.Labros написа:УБВ 1601 ще взима разстоянието София-Пловдив точно за 2 часа, а в обратна посока 1602 за 2.10 минути. Времепътуването се доближава до автобусното, още повече, че вече се спазва ограничението от 100 км/ч.
Ето някои промени в скоростите в предстоящия ГДВ:
Положителни промени:
1-ва линия:
Драгоил - Драгоман - 65 (сега 50)
Казичене - Елин Пелин път 1 - 90 (сега 80)
Веринско - Ихтиман път 1 - 100 (сега 80)
Немирово - Сестримо път 1 - 65 (сега 50)
2-ра линия:
Илиянци - Курило път 2 - 60 (сега 50)
Курило - Реброво - 70 (сега 40)
Ресен - Поликраище - 75 (сега 65)
Невша - Провадия - 100 (сега 70)
3-та линия:
Макоцево - Буново - 80 (сега 60)
Ботев - Свежен - 100 (сега 70)
Търнак - Аспарухово - 100 (сега 80)
5-та линия:
Захарна фабрика - Горна баня - 80 (сега 70)
Делян - Дяково 70 (сега 50)
8-ма линия:
Скутаре - Маноле 80 (сега 70)
Стара Загора - Калитиново път 1 - 90 (сега 80)
Нова Загора - Кермен - 80 (сега 60)
16-та линия:
Велинград-юг - Цветино - 35 (сега 30)
Отрицателни промени:
2-ра линия:
Кунино - Хумата - 100 (сега 105)
Плевен - Пордим - 100
26-та линия:
Шумен - Смядово - 50 (сега 60)
Положителни промени:
1-ва линия:
Драгоил - Драгоман - 65 (сега 50)
Казичене - Елин Пелин път 1 - 90 (сега 80)
Веринско - Ихтиман път 1 - 100 (сега 80)
Немирово - Сестримо път 1 - 65 (сега 50)
2-ра линия:
Илиянци - Курило път 2 - 60 (сега 50)
Курило - Реброво - 70 (сега 40)
Ресен - Поликраище - 75 (сега 65)
Невша - Провадия - 100 (сега 70)
3-та линия:
Макоцево - Буново - 80 (сега 60)
Ботев - Свежен - 100 (сега 70)
Търнак - Аспарухово - 100 (сега 80)
5-та линия:
Захарна фабрика - Горна баня - 80 (сега 70)
Делян - Дяково 70 (сега 50)
8-ма линия:
Скутаре - Маноле 80 (сега 70)
Стара Загора - Калитиново път 1 - 90 (сега 80)
Нова Загора - Кермен - 80 (сега 60)
16-та линия:
Велинград-юг - Цветино - 35 (сега 30)
Отрицателни промени:
2-ра линия:
Кунино - Хумата - 100 (сега 105)
Плевен - Пордим - 100
26-та линия:
Шумен - Смядово - 50 (сега 60)
Последно промяна от rexkos на Съб Ное 15, 2008 12:32 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Я провери пак ... При мен си ми излиза, че тръгва в 7:00 от Пловдив и пристига в 9:18 в София и потегля за Враца в 9:23....Labros написа:1602- Пловдив тр. 07:00, на София пристига на 09:13 и заминава 09:18.SoAlien написа:... а УБВ 1602 за 2:18.
Не знам, ама ми се ще да видя някаква статистика от типа:
София - Пловдив
ГДВ 2008 - Средно времепътуване на УБВ; Средно времепътуване на БВ; Средно времепътуване на ПВ.
ГДВ 2009 - Средно времепътуване на УБВ; Средно времепътуване на БВ; Средно времепътуване на ПВ.
Тогава мисля няма да са толкова драматични разликите във времената...
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори