pavel написа:Навреме друг път. По-добре наистина да ги спрат тези обикновени, некачествени ежедневно закъсняващи пишман МБВ-та, дето абсолютно нищо работа не вършат, само возят въздух и мътнят водата. Или може да останат, но да бъдат висококачествени, с климатик, да возят пътници само в международно съобщение, да спират само на най-големите гари и никакви грамадански престои на Кулата, София, Русе и Букурещ, никакви закъснения, както и Истанбул-Букурещ да си е отделен влак. Като цяло и новият ГДВ е пълна порнография, като предишния. Хубаво има трамвай през 40 минути от София до Перник, но защо в този случай и пишман - бързите влакове също са като трамвай? Отново се очертава доста плодотворна годинка за автобусните превозвачи в това направление. Как досега не се намери някой, към който БДЖ има големи дългове, и съответно да поиска обявяване на компанията в несъстоятелност, от което ние, като пътуващи само ще спечелим, защото най-малкото ще има или приватизация, или друг превозвач, който да заеме мястото и. В следствие на което и кадърните железничари ще си намерят работа на по-хубаво място и ще получават като възнаграждение това, което им се полага.
Ами не знам ,но 463 специално винаги заминава навреме от Русе ,а 462 го видях преди седмица замина с 25 минути закъснение , което си е наистина рекорд

.Влаковете са на едно точно защото закъсняват по много и да не се гонят два безумно закъснели влака по еднопътен участък на ГО се събират .Вярно ,че ако всичко беше както трябва , тези влакове нямаше да закъсняват /и не само те/ щяха да са 2 , климатизирани и т.н. Но реалността е друга и към настоящия момент трябва да се стремим да подобрим положението доколкото е възможно ... А относно прословутите престои : няма как да се избегнат такива от порядъка на 15-20 минути минимум ,поради откачане на вагони , проверки , смяна на машини , маневри и т.н. ... Ако Букурещ-Солун всичко беше електрифицирано - няма проблем и с ''Р''-ка щяхме да минем

.Принципно наистина трябва да се намалят престоите , включително и на София този около час , който от новия ГДВ ще е още повече ....

20 минути за маневри ,без митничарски глупости/макар че туй че влаковете закъсняват заради митничари си е донякъде оправдание

/ А като добавим и факта че след Димитровград съставите на Белградските влакове и 462/463 са един до Истанбул , картинката става още по-цветна ..
