Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
ГДВ 2009

Мнение от 46 242 »

От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия, а до Варна за по-малко от 7 часа. Или с други думи - връщаме се на нивото отпреди 20 години....
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
Re: ГДВ 2009

Мнение от rexkos »

46 242 написа:От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия,
Да му мислят автобусните превозвачи! :twisted:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ще има напрежение за спазване на обходите.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Горката и без това скапана техника!, този път тежко й!, Не може да не бъде довършена!!!,... Амин!. ( и то заради "обходи"... но Рибата мирише от София а не от главата,)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Въпросът е колко време ще изкара подвижния състав и инфраструктурата на тоя зор.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Възможни са подобни обходи, но трябва влаковете да са с модернизирани или от заводски ремонти машини, а по инфрата да се правят сериозни профилактики и ремонти. Ако е верен слухът за общо 5 ТАУРУС-а до средата на 2009 г. може и да се получи работата.
64.19
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
да хоть сто триллионов а это уже предел А каков он, этот предел? Что-то типа невидимой стены, ага? Представьте, что у вас во рту папироса. Вы делаете глубокую затяжку, достаёте лопатку дл
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За такова времепътуване трябва добър подвижен състав. А у нас такъв няма. Има някакви бледи проблясъци, но като цяло това да стане реалност трябват доста средства... а такива НЯМА!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Наистина на места- най вече за 8601 зорът ще е голям, тъй като е зададен за по-малко от 6часа. Вероятно някой сегашни гари ще бъдат подминавани транзит. Идентично е положението за 2601/2602. Попово,Павликени,Червен Бряг и Мездра да се ориентират към други там ПВ/БВ за къси,средни и дълги пътувания.:P
Едно е сигурно:ако 2601 и 2602 останат пак на ГО, няма да се спазват обходите. Готов съм бас да хващам. :wink:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Ако се върнат "наградите" за влак навреме в крайна гара или намалено закъснение ще има ръгане, но повечето се страхуват, защото им остава малко или са пред пенсия. С тези локомотиви, с това, с което се разполага важи приказката "когато стигнем".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Щом някои машинисти не се страхуват...макар и рядко ще се движат точно изброените влакове :wink: обаче смелчаците са много малко за съжаление...тва,че не смеят да превишат 1 kA тягов ток е отделен въпрос...в Мездра си вдигат по 1500А,лепнат си шунтовете и готова работа...в Горна си щадят машините...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка. :twisted:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка. :twisted:
В белите държави разписанията са така направени и подръжката на ПС и инфрата е на такова ниво че нито има нужда се ръчка, нито да се отпускат юздите че да не се пристигне 10 мин преди време......
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Гледайте онлайн предаванията на DB и вижте как го правят немците. Вижте как преминават през стрелки и отклонения и как се минава транзит през гара с над 130. Да не говорим, че спирките са означени и сигнализирани и не е нужно да помниш "камъче или дръвче".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Интересно е като видиш как се минава с 240 в отклонение :D
При подобни скорости обаче е възможно разписанието да се прави за 20-30км/ч под максималната скорост (което е отразено в КР) и така с дава възможност за избиване на закъснения. Ние с нашите скорости не можем да си позволим повече от 5-10км/ч аванс и то при максимална скорост 100-130.
Имаме и изключения разбира се - на места с максимална 60, караш с 20 и си подранил :?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Французите можели и високи скорости да поддържат, освен кифлите и минетите. Ще им завиждаме и с право. За съжаление ние изтървахме момента преди 20 години да направим прехода и ние.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация