
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия, а до Варна за по-малко от 7 часа. Или с други думи - връщаме се на нивото отпреди 20 години....
Да му мислят автобусните превозвачи!46 242 написа:От декември до Бургас ще се стига за по-малко от 6 часа по....8ма жп линия,

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Горката и без това скапана техника!, този път тежко й!, Не може да не бъде довършена!!!,... Амин!. ( и то заради "обходи"... но Рибата мирише от София а не от главата,)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор

да хоть сто триллионов а это уже предел А каков он, этот предел? Что-то типа невидимой стены, ага? Представьте, что у вас во рту папироса. Вы делаете глубокую затяжку, достаёте лопатку дл
Последно промяна от марковІ на Нед Дек 20, 2009 9:51 pm, променено общо 2 пъти.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Наистина на места- най вече за 8601 зорът ще е голям, тъй като е зададен за по-малко от 6часа. Вероятно някой сегашни гари ще бъдат подминавани транзит. Идентично е положението за 2601/2602. Попово,Павликени,Червен Бряг и Мездра да се ориентират към други там ПВ/БВ за къси,средни и дълги пътувания.
Едно е сигурно:ако 2601 и 2602 останат пак на ГО, няма да се спазват обходите. Готов съм бас да хващам.

Едно е сигурно:ако 2601 и 2602 останат пак на ГО, няма да се спазват обходите. Готов съм бас да хващам.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Щом някои машинисти не се страхуват...макар и рядко ще се движат точно изброените влакове
обаче смелчаците са много малко за съжаление...тва,че не смеят да превишат 1 kA тягов ток е отделен въпрос...в Мездра си вдигат по 1500А,лепнат си шунтовете и готова работа...в Горна си щадят машините...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка. 


В белите държави разписанията са така направени и подръжката на ПС и инфрата е на такова ниво че нито има нужда се ръчка, нито да се отпускат юздите че да не се пристигне 10 мин преди време......Nikss написа:...в Белите държави ако влака закъснее веднага се взима от заплатата на машиниста...и да видим няма ли да ръчка.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Интересно е като видиш как се минава с 240 в отклонение
При подобни скорости обаче е възможно разписанието да се прави за 20-30км/ч под максималната скорост (което е отразено в КР) и така с дава възможност за избиване на закъснения. Ние с нашите скорости не можем да си позволим повече от 5-10км/ч аванс и то при максимална скорост 100-130.
Имаме и изключения разбира се - на места с максимална 60, караш с 20 и си подранил

При подобни скорости обаче е възможно разписанието да се прави за 20-30км/ч под максималната скорост (което е отразено в КР) и така с дава възможност за избиване на закъснения. Ние с нашите скорости не можем да си позволим повече от 5-10км/ч аванс и то при максимална скорост 100-130.
Имаме и изключения разбира се - на места с максимална 60, караш с 20 и си подранил

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори