Днес за моя голяма изненада влак 10203 бе обслужен от ДЛ 06 112. Въпреки че в Костинброд беше с малко закъснение, до София успя да го избие.
На гара КБ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 1%7E10.jpg
Влизаме в гара ВУ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 02%7E5.jpg
С една минутка подранил в крайната си цел
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 05%7E8.jpg
На гара КБ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 1%7E10.jpg
Влизаме в гара ВУ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 02%7E5.jpg
С една минутка подранил в крайната си цел
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 05%7E8.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
"Щом на гарата пристигне дизела червен и на него ще напишем кака е кретен!"
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/1%20AEG%20004%7E7.jpg
На снимката е днешният влак 10203 с лок. 06 119, който пристигна в крайната си цел с 3 минути аванс, въпреки лошите метереологични условия (мъглата).
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/1%20AEG%20004%7E7.jpg
На снимката е днешният влак 10203 с лок. 06 119, който пристигна в крайната си цел с 3 минути аванс, въпреки лошите метереологични условия (мъглата).
Мъглата беше само рано сутринта. Когато пътувахме към Черепиш с 20203, още на Курило ни посрещнаха ярките лъчи на слънцето, които ни съпровождаха през целия ден.VESO написа:Много интересна снимка.Не всеки ден се вижда влак по електрифициран участък с 06-00-ца
BTW , каква е тази мъгла в София?При нас в ПО не може да се оттървем от слънце и със сълзи на очи се молим времето да се разхлади малко.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Администратор
Имам едно питане за БДЖ 06. Тъй като не съм дизелист и нямам особен досег до "Зулцер"-и, питането ми е следното:
1. При стартиране на ДД, използва ли се помощно захранване или от АБ директно се черпи ток?
2. След като има маслено и водно налягане, стартирането се извършва от ключа на апаратния шкаф или от контакторите директно с малко "помощ" чрез издърпване на разпределителния вал?
3. Възможно ли е стартиране от кабината при изпълнени условия: маслено налягане над 0,5 атм, водно налягане 1 - 1,5 атм и налични минимум 150V в АБ?
1. При стартиране на ДД, използва ли се помощно захранване или от АБ директно се черпи ток?
2. След като има маслено и водно налягане, стартирането се извършва от ключа на апаратния шкаф или от контакторите директно с малко "помощ" чрез издърпване на разпределителния вал?
3. Възможно ли е стартиране от кабината при изпълнени условия: маслено налягане над 0,5 атм, водно налягане 1 - 1,5 атм и налични минимум 150V в АБ?
64.19

Администратор

Глобален модератор
Както сам посочваш необходимите условия, за стартиране това е възможно и от кабината стига ключа за стартиране да е изправен, а стартирането на 60-та БЖК в момента след заводски ремот е възможно!. Иначе практиката е наложила стартиране от машинното тъй като в повечето случеи винаги едно от условията не е налице.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Стартирането на лок.06-00 може да се осъществи само с неговите акумулатори ,ако са в добро състояние,може да се ползва и стартиращо устройство ако го има ,независимо че се е случвало и в този случай да избие капак на акумулатор.venko_t написа:По т.2 издърпваш рейките за командване на помпа-дюзите.
По т.1 ако са ти здрави батерийте ток черпиш директно от тях.
По т.3 06 серия няма как да бъдат стартирани от кабината.
Информацията е от Кольо.
По принцип с даване на ком.ток за веригата за стартиране ,бобина издърпва рейката,но ние по български помагаме с издърпване с ръце,а стартирането може да бъде от ком.табло в маш.помещение ,от ключове в кабините ако ги има и не са прекъснати веригите и с натискане на бутони върху елпневматичните вентили на контакторите/мисля че бяха S 1 и S 2,забравил съм/
Друг особен момент е ,че оригинално ,мотора се развърташе от главния генератор,но към 1980 г започнаха да ги преправят помощния генератор да развърта мотора.Дали е по -добре или не ,не мога да кажа и на колко лоломотиви е направено също незнам

Администратор
Информация
Модератори