Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес за моя голяма изненада влак 10203 бе обслужен от ДЛ 06 112. Въпреки че в Костинброд беше с малко закъснение, до София успя да го избие.

На гара КБ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 1%7E10.jpg

Влизаме в гара ВУ
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 02%7E5.jpg

С една минутка подранил в крайната си цел
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 05%7E8.jpg
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

След извършен ремонт (ГПР май) в СЗ,днес в състава на влак 40632 се прибира към сф ДЛ 06-111.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

"Щом на гарата пристигне дизела червен и на него ще напишем кака е кретен!"
http://lokomotiven.web.data.bg/lokomotiven/1%20AEG%20004%7E7.jpg

На снимката е днешният влак 10203 с лок. 06 119, който пристигна в крайната си цел с 3 минути аванс, въпреки лошите метереологични условия (мъглата).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много интересна снимка.Не всеки ден се вижда влак по електрифициран участък с 06-00-ца
BTW , каква е тази мъгла в София? :shock: При нас в ПО не може да се оттървем от слънце и със сълзи на очи се молим времето да се разхлади малко.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:Много интересна снимка.Не всеки ден се вижда влак по електрифициран участък с 06-00-ца
BTW , каква е тази мъгла в София? :shock: При нас в ПО не може да се оттървем от слънце и със сълзи на очи се молим времето да се разхлади малко.
Мъглата беше само рано сутринта. Когато пътувахме към Черепиш с 20203, още на Курило ни посрещнаха ярките лъчи на слънцето, които ни съпровождаха през целия ден.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06122 скоро ще е в движение след няколкогодишен ПР. На лок се правят проби и е китосан.
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Сеп 12, 2008 12:12 pm

Мнение от lok06 »

06-122,вече е в движение.И е боядисан...червената стрела
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имам едно питане за БДЖ 06. Тъй като не съм дизелист и нямам особен досег до "Зулцер"-и, питането ми е следното:

1. При стартиране на ДД, използва ли се помощно захранване или от АБ директно се черпи ток?

2. След като има маслено и водно налягане, стартирането се извършва от ключа на апаратния шкаф или от контакторите директно с малко "помощ" чрез издърпване на разпределителния вал?

3. Възможно ли е стартиране от кабината при изпълнени условия: маслено налягане над 0,5 атм, водно налягане 1 - 1,5 атм и налични минимум 150V в АБ?
64.19
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 24, 2006 7:43 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от venko_t »

По т.2 издърпваш рейките за командване на помпа-дюзите.
По т.1 ако са ти здрави батерийте ток черпиш директно от тях.
По т.3 06 серия няма как да бъдат стартирани от кабината.

Информацията е от Кольо.
ръгай баце,влака е бръз
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Благодаря за инфото,

но все пак и БДЖ 06 и БЖК 60 имат ключ за стартиране и гасене на ДД в кабината. На БЖК 60 той поне за стоп двигател работи, но дефакто повечето операции са в машинното, какъв е смисълът му тогаз?
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Както сам посочваш необходимите условия, за стартиране това е възможно и от кабината стига ключа за стартиране да е изправен, а стартирането на 60-та БЖК в момента след заводски ремот е възможно!. Иначе практиката е наложила стартиране от машинното тъй като в повечето случеи винаги едно от условията не е налице.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
06-00

Мнение от shotik »

venko_t написа:По т.2 издърпваш рейките за командване на помпа-дюзите.
По т.1 ако са ти здрави батерийте ток черпиш директно от тях.
По т.3 06 серия няма как да бъдат стартирани от кабината.

Информацията е от Кольо.
Стартирането на лок.06-00 може да се осъществи само с неговите акумулатори ,ако са в добро състояние,може да се ползва и стартиращо устройство ако го има ,независимо че се е случвало и в този случай да избие капак на акумулатор.
По принцип с даване на ком.ток за веригата за стартиране ,бобина издърпва рейката,но ние по български помагаме с издърпване с ръце,а стартирането може да бъде от ком.табло в маш.помещение ,от ключове в кабините ако ги има и не са прекъснати веригите и с натискане на бутони върху елпневматичните вентили на контакторите/мисля че бяха S 1 и S 2,забравил съм/

Друг особен момент е ,че оригинално ,мотора се развърташе от главния генератор,но към 1980 г започнаха да ги преправят помощния генератор да развърта мотора.Дали е по -добре или не ,не мога да кажа и на колко лоломотиви е направено също незнам
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

06 128 (СФ машина) отново е в движение след извършен подемен ремонт в депо Стара Загора.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 06-065 се сдоби с един отремонтиран кранмашинист за дир. спирачка.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

A докъде стигнаха пробите със "кондензаторния стартер" за 06?
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация