Обикновено през вратите. На 32 123 бяха пребоядисали половината кабина отвътре.Nikss написа:Е как ще влязат в кабините?

Значи , Тодоре , ти по - добре от мен би трябвало да ги знаеш. След като излезеш от кабината , попадаш в отделение , където преди години слагаха различни пратки и колети.В него понякога се оставят велоспеди - виждал съм ги. Това отделение има нормални врати , които се отварят обичайно с ръце , но в повечето случаи зеят широко при движение на влака. Другите врати са автоматичните , които се отварят с натискане на бутон от кабината. Те са стандартните врати на електричката , през които минават пътниците , за да влязат в нея.
Въпросът ми беше през кои точно врати са влезли драскачите , за да нашарят мотрисата отвътре.Ти самият каза , че са надраскали една кабина отвътре.
Въпросът ми беше през кои точно врати са влезли драскачите , за да нашарят мотрисата отвътре.Ти самият каза , че са надраскали една кабина отвътре.
Значи нека нагледно демонстрирам какво има предвид с тази снимка.
Както се вижда след прозореца на кабината има една единична врата (да я отбележем с номер 1) , двойни врати за багажното отделение (тях да ги сложим с 2) и нормалната автоматична врата , през която пътниците влизат за салона (номер 3).
Вариантите са няколко - драскачите да са минали през номер 1 и оттам да са влезли в кабината ; през номер 2 като са се озовали в багажното и оттам да са продължили към кабината.И през номер 3 , след което по описания път да са стигнали до кабината.
Аз питах през коя от тях ( номер 1 , 2 или 3) са влезли.
Както се вижда след прозореца на кабината има една единична врата (да я отбележем с номер 1) , двойни врати за багажното отделение (тях да ги сложим с 2) и нормалната автоматична врата , през която пътниците влизат за салона (номер 3).
Вариантите са няколко - драскачите да са минали през номер 1 и оттам да са влезли в кабината ; през номер 2 като са се озовали в багажното и оттам да са продължили към кабината.И през номер 3 , след което по описания път да са стигнали до кабината.
Аз питах през коя от тях ( номер 1 , 2 или 3) са влезли.

Администратор
Обикновено на Миячката всички врати на ЕМВ(говоря за тези вътре във влака) зеят отворени или поне са отключени, тъй като чистачките влизат да почистят вътре. Автоматичните врати също зеят отворени. Колко му е на драскача да се яхне на влака и безпрепядствено да се озове в командната кабина на включен под напрежение и в работно състояние ел. мотрисен влак. Пък после да не говорим, че ако са дрогирани или пияни може да стане голяма беля.
64.19
Номер 1 и 2 са по подразбиране заключени, а в София даже често изобщо не се отварят (при нас номер 1 от лявата страна е блокирана с пожарогасители). Не знам къде си ги видял да "зеят широко" по време на движение, но номер 2 се отваря навън и няма как да е отворена докато ЕМВ се движи. Стандартният достъп до кабината е през автоматичните врати за пътниците.VESO написа:...
Като последи 20 минути без да е поднапрежение ЕМВ и пневматичните врати се отварят на ръка twisted:,VESO написа:Значи нека нагледно демонстрирам какво има предвид с тази снимка.
Както се вижда след прозореца на кабината има една единична врата (да я отбележем с номер 1) , двойни врати за багажното отделение (тях да ги сложим с 2) и нормалната автоматична врата , през която пътниците влизат за салона (номер 3).
Вариантите са няколко - драскачите да са минали през номер 1 и оттам да са влезли в кабината ; през номер 2 като са се озовали в багажното и оттам да са продължили към кабината.И през номер 3 , след което по описания път да са стигнали до кабината.
Аз питах през коя от тях ( номер 1 , 2 или 3) са влезли.
А те ги държат постоянно под напрежение, че после може и да не могат да я дигнат. 

Автоматичните врати се отварят и затварят с ръце винаги, когато не са им захранени веригите за управление или няма въздух в главните резервоари, в т. ч. и при оставяне на ЕМВ в депо под напрежение. За да не може да се влиза, трябва вратите да са затворени, а лок. бригада да излезе през малката врата зад кабината. За тази цел на всеки ЕМВ има приспособления (резета) за заключване на автоматичните врати отвътре при изключване на секцията. Те са допълнително правени и във всяко депо има различни конструкции.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори