Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:
.
О т утре 6-05- 2007г влак 30 211 и влак 30212 ще се обслужват със автобус на фирма или Кастел или Магистрали поредния абсурдт във БДЖ.При проведения ми разговор със началника на птп това било свързано със икономия на средства от страна на птп тъй като то плащало за маневрата на 30212 един вагон който давахме на в 30113 във гара Кс 75 лв а въпросните ферми му искали 45лв за целия курс . Това разделение ще ни хвърли във тотална разпродажба болно ми е и за това ще взема да си сипя една Карловска анасонлийка но това нямя дя оправи проблема .
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
поредните абсърди

Мнение от choveka_vlak »

Да пази господ!, ужас!- продалжавам да тая надежда до последно!, че това няма да се случи... Е това е, винаги съм казвал на висок глас!!!. "Жална им майка, на тези момчета от ЕС, като разберат с кого са подписали!!!... :twisted:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За първи път чувам такъв абсурд.Ами то като се помисли,наистина в един вагон да возиш хора си е друга абсурдна ситуация.Въпреки всичко,железницата не трябва така лесно да се предава.Един вагон,но да си пътува,какво толкова пречи. :shock:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Това съм го публикувал в тема "Преглед на печата"! Поразровете се там и ще го прочетете. :wink:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тоя началник може и подкупче някое да е приело.То нищо не трябва да ни учудва в нашите железници.Има хора,които работят целенасочено в ущърб на железниците.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: Поредните абсурди

Мнение от 07 »

benslavovski написа:.
...... тъй като то плащало за маневрата на 30212 един вагон който давахме на в 30113 във гара Кс 75 лв а въпросните ферми му искали 45лв за целия курс .
Това ако е истина, другото е напълно закономерно!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Ако някой се поразрови да научи чии са автобусните фирми, май ще излязат доста интересни неща. И друго: след като тези влакове се отчитат като губещи значи, че за тях няма пътници. Тогаз аджеба защо автобусаджиите ще се натискат да вземат маршрута? Темата е доста интересна и ако посъберете малко информацийка може да се обадите на "Господарите на ефира". А те както знаете много успешно разравят лайна. Ако някой се залови с това трябва да го направи бързо, докато нещата са пресни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm

Мнение от aizi »

поредния абсурд
враца мездра и мездра бойчиновци влаковете се обслужват с дизели55 и 06.днес на 20133 враца -плевен дизел 06
в същото време за перник върви едно дезиро и редовно му чупят прозорците,поне да го бяха пратили мездра-враца,всички пътници са редовни и никой няма да го чупи.ама де акъл,де...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Поредния абсурд е и, че Бойчиновци - Берковица освен ЕМВ се движи "композиция" от ЕДИН, забележете ЕДИН вагон от състава на БВ 7631, който често не може да побере пътниците за Монтана и Берковица. На всичкото отгоре се тегли от дизелов локомотив, което е още по - неизгодно, защото дизела е нерентабилен за един вагон, но акъла на ония от "Вазов" го няма никъде.

Във връзка с Монтанския абсурд, главата ми роди едно предложение за икономия. Така или иначе, 55-та серия има две маневрени площадки и широка кабина, ами да я пускат само нея, без вагона, тогава белким откажат и малкото заклети клиенти на БДЖ от псевдоуслугата :evil:
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А абсурдното взимане на бързи влакове на депо София?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

42 072.9 написа:А абсурдното взимане на бързи влакове на депо София?
А като в Сф няма машини на ръце ли да ги бутат влаковете?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Колко месеци вече се намираха и сега тепърва излизат.
За мен не е начина това.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:Колко месеци вече се намираха и сега тепърва излизат.
За мен не е начина това.
Взимането на влакове на депо София не е постоянно, а причините са както липсата на машини, така и натиска от НОИ и МТСП към БДЖ-ЕАД за намаляване до минимум на неизползваните отпуски и извънредния труд. В момента в депото има хора с по 190-210 часа отгоре, а също така и с по 70-80 дни неползвани отпуски. В тоя случай трябва да се погледне философски на нещата, че всяко зло е за добро. Хем колегите ще идат на море, хем ще се намери време да се стегнат софийските машини. По - абсурдно е, че чак сега се сетиха, че "Кончар" прави ремонт на машини, като и малките деца знаят какво прави "Кончар". Но тези в Дирекцията откриха топлата вода много късно, иначе до сега да имаме поне 3 машини като 44 100.6 и да не се превиваме като настъпен глист за машини. Блазя, че се намериха пари и, че "Кончар" подхвана ремонтите, че иначе щеше да ни се видят насраните гащи като се спрат всичките машини за различни ремонти.
64.19
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

След като хората си свършат отпуските и извънредните часове платят след това какво следва?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

42 072.9 написа:След като хората си свършат отпуските и извънредните часове платят след това какво следва?
"Чайка"-та доколкото дочух само един месец ще се кара от друго депо. 2613/2602 и 2637/2636 са още "висящи". Ако до тогава стегнеме и машини и оправиме отпуските може и да си вземеме полека - лека влаковете.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация