.
О т утре 6-05- 2007г влак 30 211 и влак 30212 ще се обслужват със автобус на фирма или Кастел или Магистрали поредния абсурдт във БДЖ.При проведения ми разговор със началника на птп това било свързано със икономия на средства от страна на птп тъй като то плащало за маневрата на 30212 един вагон който давахме на в 30113 във гара Кс 75 лв а въпросните ферми му искали 45лв за целия курс . Това разделение ще ни хвърли във тотална разпродажба болно ми е и за това ще взема да си сипя една Карловска анасонлийка но това нямя дя оправи проблема .
О т утре 6-05- 2007г влак 30 211 и влак 30212 ще се обслужват със автобус на фирма или Кастел или Магистрали поредния абсурдт във БДЖ.При проведения ми разговор със началника на птп това било свързано със икономия на средства от страна на птп тъй като то плащало за маневрата на 30212 един вагон който давахме на в 30113 във гара Кс 75 лв а въпросните ферми му искали 45лв за целия курс . Това разделение ще ни хвърли във тотална разпродажба болно ми е и за това ще взема да си сипя една Карловска анасонлийка но това нямя дя оправи проблема .

Глобален модератор
Да пази господ!, ужас!- продалжавам да тая надежда до последно!, че това няма да се случи... Е това е, винаги съм казвал на висок глас!!!. "Жална им майка, на тези момчета от ЕС, като разберат с кого са подписали!!!... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Това съм го публикувал в тема "Преглед на печата"! Поразровете се там и ще го прочетете. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 12:08 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Това ако е истина, другото е напълно закономерно!benslavovski написа:.
...... тъй като то плащало за маневрата на 30212 един вагон който давахме на в 30113 във гара Кс 75 лв а въпросните ферми му искали 45лв за целия курс .

Глобален модератор
Ако някой се поразрови да научи чии са автобусните фирми, май ще излязат доста интересни неща. И друго: след като тези влакове се отчитат като губещи значи, че за тях няма пътници. Тогаз аджеба защо автобусаджиите ще се натискат да вземат маршрута? Темата е доста интересна и ако посъберете малко информацийка може да се обадите на "Господарите на ефира". А те както знаете много успешно разравят лайна. Ако някой се залови с това трябва да го направи бързо, докато нещата са пресни.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
поредния абсурд
враца мездра и мездра бойчиновци влаковете се обслужват с дизели55 и 06.днес на 20133 враца -плевен дизел 06
в същото време за перник върви едно дезиро и редовно му чупят прозорците,поне да го бяха пратили мездра-враца,всички пътници са редовни и никой няма да го чупи.ама де акъл,де...
враца мездра и мездра бойчиновци влаковете се обслужват с дизели55 и 06.днес на 20133 враца -плевен дизел 06
в същото време за перник върви едно дезиро и редовно му чупят прозорците,поне да го бяха пратили мездра-враца,всички пътници са редовни и никой няма да го чупи.ама де акъл,де...

Администратор
Поредния абсурд е и, че Бойчиновци - Берковица освен ЕМВ се движи "композиция" от ЕДИН, забележете ЕДИН вагон от състава на БВ 7631, който често не може да побере пътниците за Монтана и Берковица. На всичкото отгоре се тегли от дизелов локомотив, което е още по - неизгодно, защото дизела е нерентабилен за един вагон, но акъла на ония от "Вазов" го няма никъде.
Във връзка с Монтанския абсурд, главата ми роди едно предложение за икономия. Така или иначе, 55-та серия има две маневрени площадки и широка кабина, ами да я пускат само нея, без вагона, тогава белким откажат и малкото заклети клиенти на БДЖ от псевдоуслугата
Във връзка с Монтанския абсурд, главата ми роди едно предложение за икономия. Така или иначе, 55-та серия има две маневрени площадки и широка кабина, ами да я пускат само нея, без вагона, тогава белким откажат и малкото заклети клиенти на БДЖ от псевдоуслугата

64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Взимането на влакове на депо София не е постоянно, а причините са както липсата на машини, така и натиска от НОИ и МТСП към БДЖ-ЕАД за намаляване до минимум на неизползваните отпуски и извънредния труд. В момента в депото има хора с по 190-210 часа отгоре, а също така и с по 70-80 дни неползвани отпуски. В тоя случай трябва да се погледне философски на нещата, че всяко зло е за добро. Хем колегите ще идат на море, хем ще се намери време да се стегнат софийските машини. По - абсурдно е, че чак сега се сетиха, че "Кончар" прави ремонт на машини, като и малките деца знаят какво прави "Кончар". Но тези в Дирекцията откриха топлата вода много късно, иначе до сега да имаме поне 3 машини като 44 100.6 и да не се превиваме като настъпен глист за машини. Блазя, че се намериха пари и, че "Кончар" подхвана ремонтите, че иначе щеше да ни се видят насраните гащи като се спрат всичките машини за различни ремонти.42 072.9 написа:Колко месеци вече се намираха и сега тепърва излизат.
За мен не е начина това.
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
"Чайка"-та доколкото дочух само един месец ще се кара от друго депо. 2613/2602 и 2637/2636 са още "висящи". Ако до тогава стегнеме и машини и оправиме отпуските може и да си вземеме полека - лека влаковете.42 072.9 написа:След като хората си свършат отпуските и извънредните часове платят след това какво следва?
64.19
Информация
Модератори