Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Е как ще влязат в кабините? :roll:
Обикновено през вратите. На 32 123 бяха пребоядисали половината кабина отвътре.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , че поне не са се опитали да я подкарат. :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:
Nikss написа:Е как ще влязат в кабините? :roll:
Обикновено през вратите. На 32 123 бяха пребоядисали половината кабина отвътре.
Като не ги заключват...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чакайте малко , през кои врати на електричката са влезли? Автоматичните , или тези , които са откъм багажното отделение. Те не се затварят и отварят като другите.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Автоматичните , или тези , които са откъм багажното отделение. Те не се затварят и отварят като другите.
Кои като кои други не се отварят и затварят и кои наричаш "откъм багажното"?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи , Тодоре , ти по - добре от мен би трябвало да ги знаеш. След като излезеш от кабината , попадаш в отделение , където преди години слагаха различни пратки и колети.В него понякога се оставят велоспеди - виждал съм ги. Това отделение има нормални врати , които се отварят обичайно с ръце , но в повечето случаи зеят широко при движение на влака. Другите врати са автоматичните , които се отварят с натискане на бутон от кабината. Те са стандартните врати на електричката , през които минават пътниците , за да влязат в нея.
Въпросът ми беше през кои точно врати са влезли драскачите , за да нашарят мотрисата отвътре.Ти самият каза , че са надраскали една кабина отвътре.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами аз не виждам как ще влезеш в кабината през едните врати, без да минеш и през другите.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи нека нагледно демонстрирам какво има предвид с тази снимка.
Както се вижда след прозореца на кабината има една единична врата (да я отбележем с номер 1) , двойни врати за багажното отделение (тях да ги сложим с 2) и нормалната автоматична врата , през която пътниците влизат за салона (номер 3).
Вариантите са няколко - драскачите да са минали през номер 1 и оттам да са влезли в кабината ; през номер 2 като са се озовали в багажното и оттам да са продължили към кабината.И през номер 3 , след което по описания път да са стигнали до кабината.
Аз питах през коя от тях ( номер 1 , 2 или 3) са влезли.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Обикновено на Миячката всички врати на ЕМВ(говоря за тези вътре във влака) зеят отворени или поне са отключени, тъй като чистачките влизат да почистят вътре. Автоматичните врати също зеят отворени. Колко му е на драскача да се яхне на влака и безпрепядствено да се озове в командната кабина на включен под напрежение и в работно състояние ел. мотрисен влак. Пък после да не говорим, че ако са дрогирани или пияни може да стане голяма беля.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:...
Номер 1 и 2 са по подразбиране заключени, а в София даже често изобщо не се отварят (при нас номер 1 от лявата страна е блокирана с пожарогасители). Не знам къде си ги видял да "зеят широко" по време на движение, но номер 2 се отваря навън и няма как да е отворена докато ЕМВ се движи. Стандартният достъп до кабината е през автоматичните врати за пътниците.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Значи нека нагледно демонстрирам какво има предвид с тази снимка.
Както се вижда след прозореца на кабината има една единична врата (да я отбележем с номер 1) , двойни врати за багажното отделение (тях да ги сложим с 2) и нормалната автоматична врата , през която пътниците влизат за салона (номер 3).
Вариантите са няколко - драскачите да са минали през номер 1 и оттам да са влезли в кабината ; през номер 2 като са се озовали в багажното и оттам да са продължили към кабината.И през номер 3 , след което по описания път да са стигнали до кабината.
Аз питах през коя от тях ( номер 1 , 2 или 3) са влезли.
Като последи 20 минути без да е поднапрежение ЕМВ и пневматичните врати се отварят на ръка twisted:,
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

А те ги държат постоянно под напрежение, че после може и да не могат да я дигнат. :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Автоматичните врати се отварят и затварят с ръце винаги, когато не са им захранени веригите за управление или няма въздух в главните резервоари, в т. ч. и при оставяне на ЕМВ в депо под напрежение. За да не може да се влиза, трябва вратите да са затворени, а лок. бригада да излезе през малката врата зад кабината. За тази цел на всеки ЕМВ има приспособления (резета) за заключване на автоматичните врати отвътре при изключване на секцията. Те са допълнително правени и във всяко депо има различни конструкции.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

http://www.vbox7.com/play:764b5bac


Meстя линка тук, защото темата за карлово не си е на мястото.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация