Аз и преди съм го казвал , сега да повторя - редно е влаковете пътуващи по най - дългите дестинации да имат такъв вагон в композициите си.Дали ще е бистро , ресторант , или обикновен бюфет , няма значение.В другата тема бях направил това разпределение на бистрата по RБВ-та , но може да се помисли и за обикновените бързи влакове - такива като 2612 , 2613 , 2614 и 2615 ; 3621 и 3622 ; 8612 и 8613 (варненска група) според мен е нужно да имат бюфети.И тези вагони за които се сещам са следните:
50 52 84 40 042 - 8;
51 52 84 40 044 - 4;
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 5_2009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
51 52 85 55 047 - 8;
51 52 85 55 051 - 0.
В София пък попаднах на този бюфет , който е с номер 50 52 85 47 032 - 2.Като добавим и описаните от Марио два бюфета в Пловдив (един от които виждате тук) , бройката става достатъчна.
50 52 84 40 042 - 8;
51 52 84 40 044 - 4;
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 5_2009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
51 52 85 55 047 - 8;
51 52 85 55 051 - 0.
В София пък попаднах на този бюфет , който е с номер 50 52 85 47 032 - 2.Като добавим и описаните от Марио два бюфета в Пловдив (един от които виждате тук) , бройката става достатъчна.
Последно промяна от VESO на Пет Мар 11, 2011 5:11 pm, променено общо 1 път.
Тоя 47032 (зеления) ако не се лъжа едно време беше червен и се водеше Бар-вагон.Качвал съм се в него и изпълнението му беше с високи барови маси и щъркели нещо като на Булгар-бистрото от Пловдив,че ако не и същото.Запомнил съм го заради специфичните му прозорци .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 



Зависи за кой "Кардам" се говори и всеки е прав за себе си - Saruman сигурно има предвид 2637 - пътувал с него и наистина е празен , като от София до Горна бях сам в цялото отделение на еxDB-то.
Vancho има предвид 2636 и той е доста пълен.Когато форумската група пътувахме мин. година , на Червен бряг се качиха завидни тълпи , а до Мездра свободни места почти нямаше.И тогава бяха празници , в работни дни влакът е още по - пълен , тъй като много хора го използват за своите ежедневни предвижвания до столицата.
Vancho има предвид 2636 и той е доста пълен.Когато форумската група пътувахме мин. година , на Червен бряг се качиха завидни тълпи , а до Мездра свободни места почти нямаше.И тогава бяха празници , в работни дни влакът е още по - пълен , тъй като много хора го използват за своите ежедневни предвижвания до столицата.


Администратор
Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
а какво налага премахването на вратата ?VESO написа:Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.

Администратор
Информация
Модератори