Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз и преди съм го казвал , сега да повторя - редно е влаковете пътуващи по най - дългите дестинации да имат такъв вагон в композициите си.Дали ще е бистро , ресторант , или обикновен бюфет , няма значение.В другата тема бях направил това разпределение на бистрата по RБВ-та , но може да се помисли и за обикновените бързи влакове - такива като 2612 , 2613 , 2614 и 2615 ; 3621 и 3622 ; 8612 и 8613 (варненска група) според мен е нужно да имат бюфети.И тези вагони за които се сещам са следните:
50 52 84 40 042 - 8;
51 52 84 40 044 - 4;

http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... 5_2009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg

51 52 85 55 047 - 8;
51 52 85 55 051 - 0.

В София пък попаднах на този бюфет , който е с номер 50 52 85 47 032 - 2.Като добавим и описаните от Марио два бюфета в Пловдив (един от които виждате тук) , бройката става достатъчна.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Тоя 47032 (зеления) ако не се лъжа едно време беше червен и се водеше Бар-вагон.Качвал съм се в него и изпълнението му беше с високи барови маси и щъркели нещо като на Булгар-бистрото от Пловдив,че ако не и същото.Запомнил съм го заради специфичните му прозорци .
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Весо бих предложил и Кардамския за бистро или бюфет,вярно че е нощен и не е RБВ но мисля че и там е нужен,особенно с тея ех-ДБ вагони в които човек неможе да дремне даже :lol:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Кардамеца е по празен влак и от едновагонен миньор. По удачно е да се помисли за Дунава 4611/12. Той в някои дни генерира доста стабилен пътникопоток.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Кардама е фул първата класа ... :shock: За мен е загадка защо спряха 47 ците. В депо ГО има една камара вагони дето могат да пратят за там.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Зависи за кой "Кардам" се говори и всеки е прав за себе си - Saruman сигурно има предвид 2637 - пътувал с него и наистина е празен , като от София до Горна бях сам в цялото отделение на еxDB-то.
Vancho има предвид 2636 и той е доста пълен.Когато форумската група пътувахме мин. година , на Червен бряг се качиха завидни тълпи , а до Мездра свободни места почти нямаше.И тогава бяха празници , в работни дни влакът е още по - пълен , тъй като много хора го използват за своите ежедневни предвижвания до столицата.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

Изображение


Изображение

Бюфет от ремонт засечен на Шн.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Я, синьото патенце се е преобразило... :D :lol:
Добре е, сега и 042 да стегнат и да ги пускат някъде да печелят. 8) :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Какъв и е умисъла на черната дръжка която се вижда на снимката ?
Ако отзад е имало врата която, доста са си поиграли да я заличат, не разбирам защо не са свалили и вече ненуждите ръкохватки.
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Черната дръжка и стъпенката под нея са за маневрист при извършване на маневра с вагона. Задължителни са по правилник.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

VESO написа:Такава дръжка има и при еxDB вагоните , на които както знаем вратите са по средите.След премахване на крайните врати , е решено дръжките да се оставят , тъй като биха били много полезни и удобни за маневристите , които се държат на тях.По тази именно причина , такива дръжки не са премахнати заедно с вратите.
а какво налага премахването на вратата ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На този въпрос трябва да отговори някой , който е вземал решението за премахването на въпросните врати. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На мястото на вратата на бюфетите е обособена открита складова площ. На някои бюфети пък там има служебно помещение.
64.19
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Мерси пичове !
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация