
Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

За СМЕ, които са правени след удари и т.н. съм съгласен, но на 057, 101 и 133 са си напълно оригинални СМЕ и въпреки, че не се използват и вероятно не работят си остават част от визията и чара на Р-ките... сравнете кошник като 44 120 или 45 176 със излязлата от КР например 44 133 и ги погледнете застанали една до друга и след сравнението ще видите, че СМЕ която е разположена между надбуферните фарове просто трябва да си я има, инак все едно машината е обезобразена... а дори и схемите да са им разменени, нека си ги има, пък да не се ползват... в ГО мисля, че не са разменяни схемите, но нека на всички останали маш, които не са удряни в процес на експлоатация толкова години се запази... но на удряните и преправяни капачета на СМЕ и всякакви други преработки може да се направи отстъпка, но и затова не мога да отстъпя напълно - а ако са като на 43-309, 307 и т.н. където са слагани някакви капачета, за да запълнят мястото предвидено за СМЕ тъй като не е имало друго съм съгласен да се махнат, но иначе съм категорично ЗА оригиналните СМЕ на неудряните машини да се запази с оглед запазване чара и визията на локомотивите... помислете кое е по-добре - дали да не се използват, но да си имат хубава визия или да се "обрежат" и да стоят като обезобразени...lok45111 написа:СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...





Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа:А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/hgonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?![]()
![]()

Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.07 написа:Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа:А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/hgonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?![]()
![]()

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Има инфо из форума, обаче снощи не можах да го намеря къде е забутано....Nikss написа:Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.07 написа:Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа: А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h![]()
![]()

Акредитиран фотограф

Инфото беше в другия форум, само че там имаше едни размествания и.... Julien 46 302 беше пуснал информацията, надявам се да я сподели пак..Nikss написа:В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш.![]()

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори