Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...

Що се касае до 46 203.6, ще я правят когато се докарат апаратните блокове за нея. За момента вътре в "Кончар" е пълно и поради тази причина, кошът е изкаран навън.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Апаратните шкафове са на лице. Чакат се други възли.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...
За СМЕ, които са правени след удари и т.н. съм съгласен, но на 057, 101 и 133 са си напълно оригинални СМЕ и въпреки, че не се използват и вероятно не работят си остават част от визията и чара на Р-ките... сравнете кошник като 44 120 или 45 176 със излязлата от КР например 44 133 и ги погледнете застанали една до друга и след сравнението ще видите, че СМЕ която е разположена между надбуферните фарове просто трябва да си я има, инак все едно машината е обезобразена... а дори и схемите да са им разменени, нека си ги има, пък да не се ползват... в ГО мисля, че не са разменяни схемите, но нека на всички останали маш, които не са удряни в процес на експлоатация толкова години се запази... но на удряните и преправяни капачета на СМЕ и всякакви други преработки може да се направи отстъпка, но и затова не мога да отстъпя напълно - а ако са като на 43-309, 307 и т.н. където са слагани някакви капачета, за да запълнят мястото предвидено за СМЕ тъй като не е имало друго съм съгласен да се махнат, но иначе съм категорично ЗА оригиналните СМЕ на неудряните машини да се запази с оглед запазване чара и визията на локомотивите... помислете кое е по-добре - дали да не се използват, но да си имат хубава визия или да се "обрежат" и да стоят като обезобразени... :? :x :arrow: мнението оставям на вас, нека се направи отделна тема, за да не разводняваме тази... Благодаря за вниманието... 8)
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Какво стана с 46-125 ? Помня че преди време караше яко Слънчев Бряг . Извинявам се ако пише някъде за нея , а не съм видял.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

Виси в ел цеха на депо Бс.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h :!: :arrow: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h :!: :arrow: :evil:
Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
Nikss написа:
gonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?
А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h :!: :arrow: :evil:
Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
07 написа:
Nikss написа: А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h :!: :arrow: :evil:
Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....
Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З. :arrow:
Има инфо из форума, обаче снощи не можах да го намеря къде е забутано....
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...

А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш. :) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
Ползваха я за части - най вече след като 46 125 дерайлира и се озова с колелата нагоре
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:
44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...

А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш. :) :arrow:
Инфото беше в другия форум, само че там имаше едни размествания и.... Julien 46 302 беше пуснал информацията, надявам се да я сподели пак..
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Пишете и 46 208 - умряла за трансформатор.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация