 
    					    					    				Администратор
    			         
    					    					    				Мнения: 2515
      		Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				За СМЕ, които са правени след удари и т.н. съм съгласен, но на 057, 101 и 133 са си напълно оригинални СМЕ и въпреки, че не се използват и вероятно не работят си остават част от визията и чара на Р-ките... сравнете кошник като 44 120 или 45 176 със излязлата от КР например 44 133 и ги погледнете застанали една до друга и след сравнението ще видите, че СМЕ която е разположена между надбуферните фарове просто трябва да си я има, инак все едно машината е обезобразена... а дори и схемите да са им разменени, нека си ги има, пък да не се ползват... в ГО мисля, че не са разменяни схемите, но нека на всички останали маш, които не са удряни в процес на експлоатация толкова години се запази... но на удряните и преправяни капачета на СМЕ и всякакви други преработки може да се направи отстъпка, но и затова не мога да отстъпя напълно - а ако са като на 43-309, 307 и т.н. където са слагани някакви капачета, за да запълнят мястото предвидено за СМЕ тъй като не е имало друго съм съгласен да се махнат, но иначе съм категорично ЗА оригиналните СМЕ на неудряните машини да се запази с оглед запазване чара и визията на локомотивите... помислете кое е по-добре - дали да не се използват, но да си имат хубава визия или да се "обрежат" и да стоят като обезобразени...lok45111 написа:СМЕ на повечето локомотиви отдавна не работи и са правени куп преустройства на схемите... Лепавцов, Разложки, Подуяне, ЖПЗ...
 
    
    мнението оставям на вас, нека се направи отделна тема, за да не разводняваме тази... Благодаря за вниманието...
   мнението оставям на вас, нека се направи отделна тема, за да не разводняваме тази... Благодаря за вниманието...  
 
    					    					    				Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа:А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/hgonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?

 
    					    					    				Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.07 написа:Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа:А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/hgonzo8611 написа:Жалко за 46-125 и 46-124 бяха добри машини. Дали пак ще тръгнат някога?


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			Има инфо из форума, обаче снощи не можах да го намеря къде е забутано....Nikss написа:Официално се знае за 187. Дай малко инфо за Цкв-З.07 написа:Има и повече от 187..... 187 е правено край Звъничево, после след ремонта на Церковски-Зимница при изпитания са вдигнати и малко повече.....Nikss написа: А какво да кажем за безвъзвратно съсипаната 46 123, с която дори е постигана най-високата скорост в БДЖ - 187 km/h

 
    					    					    				Акредитиран фотограф
    			         
    					    					    				Инфото беше в другия форум, само че там имаше едни размествания и.... Julien 46 302 беше пуснал информацията, надявам се да я сподели пак..Nikss написа:В държава където само се гледа да се яде и пие какво очакваш...44.123 написа:Доколкото знам от 46.123 гол кош е останало.
А Иво, потърси инфото. То няма къде да отиде. Има и Архив, ама понеже знаеш какво да търсиш оставям на теб да го намериш.
 
    					    					    				Мнения: 507
      		Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Информация
Модератори
					
				



