
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
46 204.4 за сега е за 0 км/ч, тъй като виси пред ел. цеха в депо Бургас, отново разколачена. На тази машина така и не и провървя. Тя е единствената от серията, която има сравнително малък пробег. Първо го закъса с траф, после инвертори, после стана донор, решиха да я стегнат и пак в бъзака.46 242 написа:46 204 = 150 km/h.
64.19

Администратор
Точно за това говоря. Тогава и аз я видях. След като има 150 км/час колооси, защо не се прехвърлят те на някоя от действащите. В момента май 229 е отъняла...
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Това се знае. Никой няма намерение да възстановява по каквато и да е било причина този локомотив. Едно, че няма работа, второ, че той е достатъчно опоскан, което би направило възстановяването му поредното прахосване на луди пари.44142 написа:46204 няма да тръгне скоро. Лок се ползва за части за да вървят другите.
64.19

По-голямо прахосване би било възстановяването на мъртъвци като 46 010 и 46 012, солидно ограбени и изкарали доста време на карнобатската ограда... току виж скоро пуснали още някой седял години наред там... примери колкото искаш - 46 006, 46 013, 46 040 и т.н. А, че няма да тръгне скоро 204 то се знае... имам усещането обаче, че все някога ще тръгне, макар и с цената на много усилия. Да видим какво ще стане. Според мен просто ги мързи да се занимават (или могат, но не искат). А толкоз ли няма откъде да се вземат части, та точно от 204 точат? 010 и 012 уж бяха солидно ограбени, пък в един момент се намират части и тръгват... интересно от къде са ги взели, макар, че по другите, които сега в Кн още има части, та не се учудвам ако от тях са взели... уж на 204 й събирали талигите за да я транспортират до Кончар където да се направи, накрая нищо и половина... интересно дали откакто я модернизираха не й върви или и на самата 46 004 преди модернизацията не й е вървяло... подобен случай беше 44 122 и след това направеният с останали части лок 43 306, който също не изкара дълго.lok45111 написа:Това се знае. Никой няма намерение да възстановява по каквато и да е било причина този локомотив. Едно, че няма работа, второ, че той е достатъчно опоскан, което би направило възстановяването му поредното прахосване на луди пари.44142 написа:46204 няма да тръгне скоро. Лок се ползва за части за да вървят другите.

Администратор
46 012.1 не е седяла по огради - тя върви откакто се занимавам с тази серия, това ще рече от 2001 г. Возил съм се на нея през 2002, после през 2003 цяло лято се кандилках през два - три дни с нея към или от Карлово.
46 204.4 вървеше някъде до 2003 г., когато се почнаха проблемите - първо траф, после инвертори, после колооси, после се оказа, че машината е станала донор на части. Последното не е фатално, тъй като тези локомотиви са на модулен принцип и при намиране на пари ще я съберат за има - няма няколко дни след като доставят новите агрегати.
46 204.4 вървеше някъде до 2003 г., когато се почнаха проблемите - първо траф, после инвертори, после колооси, после се оказа, че машината е станала донор на части. Последното не е фатално, тъй като тези локомотиви са на модулен принцип и при намиране на пари ще я съберат за има - няма няколко дни след като доставят новите агрегати.
64.19

Ааа не съм съгласен. И 012 беше спряна и седя, ама значително по-малко от 010, която изкара цели 8 г. в Карнобат, а 012 изкара към 2 г. и я бяха пообрали доста. След това направиха първо 010 и от тази година тръгна и 012 /интересно откъде се взимат частите обаче/. А за 204 щом при наличие на средства може да се възстанови бързо дано се сетят да отпуснат пари и час по-скоро пак да печели.lok45111 написа:46 012.1 не е седяла по огради - тя върви откакто се занимавам с тази серия, това ще рече от 2001 г. Возил съм се на нея през 2002, после през 2003 цяло лято се кандилках през два - три дни с нея към или от Карлово.
46 204.4 вървеше някъде до 2003 г., когато се почнаха проблемите - първо траф, после инвертори, после колооси, после се оказа, че машината е станала донор на части. Последното не е фатално, тъй като тези локомотиви са на модулен принцип и при намиране на пари ще я съберат за има - няма няколко дни след като доставят новите агрегати.


Администратор

Администратор
Поне според мен скоро няма да се занимават с 46 204.4, тъй като има по - належащи ремонти от нея. Сега ще хвърлят усилия в пускането на 203, вероятно ще гонят и другите две машини в процес на модернизация. Освен това, най - рационално за 204 е да изтърбушат всичко от нея и да я уеднаквят с машините след 238 нататък.muri83 написа:46-204.4 си все така на същото място в този си вид .... поразграбена става дума за 6 септември когато минах с 8626 ,дано скоро се сетят за таз машинка и да я оправят да пътува
64.19

А няма ли да им е по-изгодно (евтино) само да я възстановят без да правят подобрения? Според мен ако ще я пускат едва ли толкова много ще се занимават тъй като и без това както каза са претрупани с работа - 46 203.6 до месец трябва да е в движение, отделно чакат други машини за модернизация (46 015 и 018).
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
А 46 217? Като тя още не е песъкоструйвана, отделно и 46 223 май зацикли, кошовете на 017 и 123 си седят пред песъкоструйното без каквито и да било изгледи за някаква работа по тях.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Сеп 07, 2009 11:57 am, променено общо 1 път.
64.19

Информация
Модератори