Леле, вие сте уникалниЗа сега ремонта на "Павчо" е замразен поради липса на средства. Машината е дадена на 2-ра под крана в дизеловия цех, но видимо по нея не се извършват каквито и да било операции. Утре ще се опитам да разбера бъдещето на локомотива. Оказва се, че имало проблем и с узаконяване, локомотива не се водел на ниой и никъде, бил и бракуван.
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Колега, това си е локомотив, колкото и да не ти се ще! Особенво добре отвозва строшени бургаски синьо - бели или синьо - жълти бараки с надути "гларуси" в кабините, непознаващи наредбата за правокачване...БЪРЗАМ БАВНО написа:За мен локомотив който е понисък от вагон е чудо на техниката и експлоатацията!
64.19
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
И да се тръшкат и да не се тръшкат, дупничани не могат да оспорят заповед на Управителя на "БДЖ - ТПС/Локомотиви/ ЕООД". Щом е разпоредено от 66-02 да се свали спирачно оборудване за възстановителния ремонт на 66-07, дупничани могат само да се съгласят и толкоз.veselintodorov написа:Браво тези дупничани са като зверчета, може да ги повозим в бъдеще на кранмашиниста на ДЛ 66-07
64.19
Администратор
В родината на "Павел" се случва, но у нас нещата стоят другояче. 66-07 в момента е на 4-та ремонтна в депото и там ще си отседи дълго време. Гледам пипано е по ДД, охладителната инсталация е почти готова - тръбите и топлообменника са на лице и качени. Но до тук. В кабината е пълна анархия, а докато някой не каже, какво ще се прави, аз също съм преустановил дейностите си по него.
Извън темата ,но снимките показват,че и по-големи локомотиви се превозват по шосе


червения локомотив не е 55-00,модификация е,снимките са от Италия от съфорумника ни еfo


червения локомотив не е 55-00,модификация е,снимките са от Италия от съфорумника ни еfo
Информация
Модератори