Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

За сега ремонта на "Павчо" е замразен поради липса на средства. Машината е дадена на 2-ра под крана в дизеловия цех, но видимо по нея не се извършват каквито и да било операции. Утре ще се опитам да разбера бъдещето на локомотива. Оказва се, че имало проблем и с узаконяване, локомотива не се водел на ниой и никъде, бил и бракуван.
Леле, вие сте уникални :)
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Е не това само у нас може да стане. Не стига, че има проблем с маневрата на ЕМВ и ДМВ в депо София и трябва да се правят глупости като зацепване на серия 10 с 30/31, което не е невъзможно, но поради различните ел. схеми и случайно, ако някой вдигне пантограф ДМВ-то заминава.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Значи 66 07 заминава в глухия коловоз...
За сега, ремонта е замразен, причината е ясна - няма пари за нищо, камо ли за възстановителни ремонти. Освен това, май никой не знае какво прави всъщност...
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Само го местят наляво и надясно. Мисля си, че щом има пари, веднага ще го почнат. Ама дано тоя път да не изчезнат така мистериозно...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

БЪРЗАМ БАВНО написа:За мен локомотив който е понисък от вагон е чудо на техниката и експлоатацията!
Зависи от локомотива и вагона.... И колко да е голям един локомотив с подобна мощност на ДД?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БЪРЗАМ БАВНО написа:За мен локомотив който е понисък от вагон е чудо на техниката и експлоатацията!
Колега, това си е локомотив, колкото и да не ти се ще! Особенво добре отвозва строшени бургаски синьо - бели или синьо - жълти бараки с надути "гларуси" в кабините, непознаващи наредбата за правокачване...
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз бих го казал по - цветущо: "Това е локомотив и той един ден ще се движи."

Само че кога ще му дойде звездният "ден". :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Само че кога ще му дойде звездният "ден". :?
Няма да е в обзоримо бъдеще... Като разбрах днес какви простотии са тръгнали да правят разни... Без чертеж, без проект. Май ще го докараме до под кривата круша! Инженера е вдигнал ръце!
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Или от незнаие, или нарочно... мене по ми се чини второто... Не е за първи път да се съботира ремонта на 66 07... Като добавим и кражбата на парите от нам добре известния човек... Картинката става пълна.
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Браво тези дупничани са като зверчета, може да ги повозим в бъдеще на кранмашиниста на ДЛ 66-07 :iroc:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

veselintodorov написа:Браво тези дупничани са като зверчета, може да ги повозим в бъдеще на кранмашиниста на ДЛ 66-07 :iroc:
И да се тръшкат и да не се тръшкат, дупничани не могат да оспорят заповед на Управителя на "БДЖ - ТПС/Локомотиви/ ЕООД". Щом е разпоредено от 66-02 да се свали спирачно оборудване за възстановителния ремонт на 66-07, дупничани могат само да се съгласят и толкоз.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Изображение

Ето какво се случва в родината на Павел.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В родината на "Павел" се случва, но у нас нещата стоят другояче. 66-07 в момента е на 4-та ремонтна в депото и там ще си отседи дълго време. Гледам пипано е по ДД, охладителната инсталация е почти готова - тръбите и топлообменника са на лице и качени. Но до тук. В кабината е пълна анархия, а докато някой не каже, какво ще се прави, аз също съм преустановил дейностите си по него.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
превоз

Мнение от shotik »

Извън темата ,но снимките показват,че и по-големи локомотиви се превозват по шосе

Изображение

Изображение

червения локомотив не е 55-00,модификация е,снимките са от Италия от съфорумника ни еfo
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На БЖК локомотивите сер. 87 също попътуваха по шосе из Англия докато дойдат до нас.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация