



След празниците спира за ГПР и 32 157/158. Къде ще се прави е засега е неясно. Ако се окаже за подмяна на силов и оперативен кабелаж, което е много вероятно фотографите във форума ще имат щанс да я снимат край някоя ограда.lok45111 написа:В Бургас не им стигат ЕМВ, тъй като от там се дава и за Сливен. Освен това 32-049/050 е все още в Стара Загора, има още една спряна секция май...
Сега трябва фирма "Мегас" да плати обезщетение в размера на стойността на боята и консумативите за боядисване на ЕМВ. За какво е тая частна фирма като не може едно депо да опази?Ghost написа:Да нацапаш локомотив или ЕМВ със спрей е идиотска работа. Но да стане в депото е лошо. Охраната е спала.
За Сливен се дава само едно ЕМВ за вл.30254/30246/30135/30256.Недостика идва от това че нито една от спрените ЕМВ за капитален ремонт не отива в Русе.Наистина 32-157/158 ще отива ГПР в Ст. Загора,но днес пак там правиха проби на 32-049/050.Все още не са поставени пода и седалките ама чакаме я.Иначе в Бургас работят 3 ЕМВ-32-31/32,32-33/34 и 32-157/158.lok45111 написа:В Бургас не им стигат ЕМВ, тъй като от там се дава и за Сливен. Освен това 32-049/050 е все още в Стара Загора, има още една спряна секция май...
Минимум за Бургас трябват 3 ЕМВ.Няма да станат 4 ЕМВ защото няма откаде да доидат макар че утре за Бургас тръгва 32-123/124,но се спира 32-157/158.61-00 карат влакчета до Ямбол и Карнобат с две вагончета при липса на други лок.Nikss написа:157/158 както ще спира за ГПР, 049/050 ако се върне все едно пак нищо... какво е положението с 61-вите? Маневра ли работят или както преди с 2 вагончета ги пращат да тътрят пътнишки влакчета при този жесток недостиг на ЕМВ? Ако приемем, че скоро 32 123/124 дойде да работи стават 4 ЕМВ, но ако някоя се скапе остават 3. Дневно за колко ЕМВ е графикът? 1 разбрахме отива за Слв, колко са нужни само за Бс?