Какво става в Бс? Ядете ли ги тез секции, не мога да разбера... толкоз много ЕМВ имаше, уж в Сз имаше на ремонт, като се направи проекта за 60 003 се оказа, че са изписани и са се прибрали в Бс... нещо намирисва сериозно тая работа...
а вместо да се чудят къде да пробутат кочините да ги пратят в Русе, че като нищо скоро ще се разпаднат и тогава хептен ще настане паника как да се вържат влаците.

Администратор
След празниците спира за ГПР и 32 157/158. Къде ще се прави е засега е неясно. Ако се окаже за подмяна на силов и оперативен кабелаж, което е много вероятно фотографите във форума ще имат щанс да я снимат край някоя ограда.lok45111 написа:В Бургас не им стигат ЕМВ, тъй като от там се дава и за Сливен. Освен това 32-049/050 е все още в Стара Загора, има още една спряна секция май...
Снощи неизвестни изроди- графитаджии са проникнали в депо Г.Оряховица и са омазали боядисаната същия ден 32-113/114.Жалко за хубавата боя и труда на бояджиите. И това на фона,че забавянето на ремонта беше именно поради липса на автоемайллак. Представете си колко автоемайллак отива за боядисването на 102м.ЕМВ! И тези идиотчета без да се замислят въобще съсипаха труда на хората.
Именно, заради такива идиотчета се на това положение, защото тези идиотчета някой ден ставая идиотища които ни управляват.
И жалко за новобоядисаната 32113/114.
Администратор
Сега трябва фирма "Мегас" да плати обезщетение в размера на стойността на боята и консумативите за боядисване на ЕМВ. За какво е тая частна фирма като не може едно депо да опази?Ghost написа:Да нацапаш локомотив или ЕМВ със спрей е идиотска работа. Но да стане в депото е лошо. Охраната е спала.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Охх, побеснявам като науча, че ремонтиран ТПС /особено ЕМВ/ е нашарен още неизлязъл от ремонт...
и уж има охрана, уж всичко под контрол... сега да заплатят от джоба си всички консумативи за боядисването + труда... между другото колега borislaviv до каква степен е засегната електричката? Колко вагона са нашарени? Предполагам са действали бързо и повече от 1 вагон не е засегнат? Дано не греша.
За Сливен се дава само едно ЕМВ за вл.30254/30246/30135/30256.Недостика идва от това че нито една от спрените ЕМВ за капитален ремонт не отива в Русе.Наистина 32-157/158 ще отива ГПР в Ст. Загора,но днес пак там правиха проби на 32-049/050.Все още не са поставени пода и седалките ама чакаме я.Иначе в Бургас работят 3 ЕМВ-32-31/32,32-33/34 и 32-157/158.lok45111 написа:В Бургас не им стигат ЕМВ, тъй като от там се дава и за Сливен. Освен това 32-049/050 е все още в Стара Загора, има още една спряна секция май...
157/158 както ще спира за ГПР, 049/050 ако се върне все едно пак нищо... какво е положението с 61-вите? Маневра ли работят или както преди с 2 вагончета ги пращат да тътрят пътнишки влакчета при този жесток недостиг на ЕМВ? Ако приемем, че скоро 32 123/124 дойде да работи стават 4 ЕМВ, но ако някоя се скапе остават 3. Дневно за колко ЕМВ е графикът? 1 разбрахме отива за Слв, колко са нужни само за Бс?
Минимум за Бургас трябват 3 ЕМВ.Няма да станат 4 ЕМВ защото няма откаде да доидат макар че утре за Бургас тръгва 32-123/124,но се спира 32-157/158.61-00 карат влакчета до Ямбол и Карнобат с две вагончета при липса на други лок.Nikss написа:157/158 както ще спира за ГПР, 049/050 ако се върне все едно пак нищо... какво е положението с 61-вите? Маневра ли работят или както преди с 2 вагончета ги пращат да тътрят пътнишки влакчета при този жесток недостиг на ЕМВ? Ако приемем, че скоро 32 123/124 дойде да работи стават 4 ЕМВ, но ако някоя се скапе остават 3. Дневно за колко ЕМВ е графикът? 1 разбрахме отива за Слв, колко са нужни само за Бс?
Информация
Модератори