009 и 033 работят по 3-та линия и м/у Кн и Бс , а 243 вчера беше на Локалния Я-Кн-ЯVESO написа:46231-7 от кога не е "на линия"?От посочените само 009 , 033 и 243 не съм мяркал скоро , а 012 първо я засякох на 8660 , след това се разписа последователно на "Сл.бряг" ( 3 дни "in a row") и последно на 3621.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Администратор
Ами не гледаш където трябва. В момента на бързите влакове 3622/3621 и 8614/8611 редовно се подвизават оригинални "Станимирки". Вчера 3621 беше с 46 021.9, а 8611 е заминал с 46 032.9, която предната вечер го е докарала.stankos написа:За април и май месец съм видял повече 40-ки на БЖК -3 бр. и нито една 46-ца на БДЖ по 5-та линия !![]()
Задължително трябва да уточня , че наблюденията са ми само от Викендите и то от светлата част на денонощието , какво върви през нощта идея си нямам !
Отделно в товарния график всеки ден в Подуяне почива поне една карловска бригада с 46 0ХХ.

Визира 032. В момента тя, 036 и 012 са редовно на бързите влакове на депо Бс. 026 която е другата бърза е спряна за ремонт.VESO написа:Това ще е интересна машина. Снимка има ли да я видя , понеже я знам като модернизирана и с друга цифра като трета в номера?lok45111 написа:.
.....Вчера 3621 беше с 46 021.9, ...
....![]()
![]()
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
За любителите на високи скорости - вижте тази снимка.
Локомотивът е 46012-1.
Локомотивът е 46012-1.

Администратор
Вчера пътувах с 46 219.2 и видях в работа прословутите електронни амперметри, за които някъде по - назад бе споменато. Според мен са удобни и прецизни и се виждат еднакво добре и денем и нощем, което е най - важното за машиниста. Като недостатък може да се определи, че яркостта на осветеност на светодиодите не се регулира.
Ето ги:

Ето ги:


Администратор
Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.

Администратор
Допълвам себе си със снимка на панела +F2 на 46219.2 с посочените от колегата, чието мнение е в подцитат уреди:lok45111 написа:Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.

Информация
Модератори